Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, jolla ei ole huulia?

Vierailija
06.05.2016 |

Siis tietenkin on, mutta hyvin mitättömän pienet viirut, eli käytännössä voisi sanoa huulettomaksi. Sellaiset, joihin huulipunaa laittaessa täytyy käyttää kahden karvan pensseliä.
Nyt itse asiaan! Tämä saattaa kuullostaa jonkun mielestä oudolta ja ilkeältä, mutta mua ällöttää katsoa sellasta huuletonta ihmistä. En siis toljottele ketään tuolla ympäriinsä tarkoituksella, mutta aina kun silmään sattuu tällainen "huuleton", niin alkaa puistattaa. En tiedä mihin tätä vertaisin, mutta yleensä ihmissilmä kiinnittää huomion erilaisuuteen. Jotain ällöttää esim. venytetyt korvanreiät tai tiedän yhden, jota inhottaa katsoa kaljua päänahkaa, vaikka sekin on ihan normaali asia. Mulla oli pari viikkoa sitten luokkakokous ja siellä oli yksi, jota en voinut katsoa jatkuvasti kasvoihin, koska huulet ällötti mua. Älkää käsittäkö väärin, en mitenkään halua haukkua tai arvostella tai mitään muutakaan pahaa, mutta kysyisin nyt ihan uteliaisuuttani, että onko täällä muita "huulikammosia" tai puistattaako teitä joku asia ihmiskehossa?
:)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo tutustua, jos joku ei ole huolitellut dekolteeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla