Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen ei ole OK haluta anaaliseksiä (itselleen)?

Vierailija
06.05.2016 |

Siis lähinnä tuli mieleen, että jos naiselle on OK haluta peppuseksiäkin, niin MIKSI miehelle ei ole? Kyse nyt heteroista. Onko naisella erilainen peppu?

Jos mies haluaisi, että hoitelet häntä peppuun takaapäin dildolla/strap onilla niin olisiko se teille OK vai mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen anaalissa on enemmän mielihyväpisteitä kuin naisen. Anaaliseksi on siis homoille.

Vierailija
2/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen painostaminen ei ole ok, oli mieltymykset mitä tahansa.

Kyllä mä voisin miehen pyllyynkin tunkeutua, mutta jostain syystä omassa suhteessani ei nyt ole päästy siihen, vaikka on se joskus ollut puheena. Mies ei kai sitten hinkua sitä niin paljon.

Mä voisin taas harrastaa peppuun panemista enemmänkin, mutta nykyinen kumppani ei pidä sitä niin tärkeänä. Enemmän ei mun kohdalla tarkoita, että haluisin harrastaa sitä paljon, mutta joskus vaihtelun vuoksi. Itse laukean helpommin peppuun pannessa. Meillä on ollut myös kokemuksia, että peppuunpanemiset on jääneet yritykseksi vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää, mutta en halua koskea miehen anaaliin sisälle. Naisen peppuun voin työnnellä sormia ja dildoa, itseä kiihottaa lähinnä saada munaa sinne.T. Bi

Vierailija
4/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Mielelläni laittaisin sulle dildon pyllyreikään. T. Jaska

Vierailija
5/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen anaalissa on enemmän mielihyväpisteitä kuin naisen. Anaaliseksi on siis homoille.

Heteromies ei siis ole mies? Vai onko hänellä erilainen anaali?

Vierailija
6/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sinänsä olisi multa pois, ja kyllä mä voisin miehen mieliksi lykkiä häntä pyllyyn, mutta ajatus ei kyllä kiihota yhtään, ja voi olla että se vaikuttaisi kielteisesti miehen vetovoimaan.

Vierailija
8/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen anaalissa on enemmän mielihyväpisteitä kuin naisen. Anaaliseksi on siis homoille."

"Heteromies ei siis ole mies? Vai onko hänellä erilainen anaali?"

- Näin voisi luulla... ja ilm. niilläkään vähillä mielihyväpisteillä heteromiehellä on hän e. heteromies ei saisi tavoitella seksuaalista nautintoa. Mutta nämä mielihyväpisteiden erot oli minulle kyllä uusi juttu. - Pitäsikö ne laskea, tai  käydä laskettamassa jossain, niin voisi selvittää olenko kenties sittenkin bi-seksuaali, enkä vain utelias hetero. Tai entä ne "eheytys hoidoisssa" käyvät homoseksuaalit, jotka oikeasti uskovat olevansa syystä tai toisesta olevansa onnellisempia, jos olisivat  heteroita, niin voisivatko he käydä poistattamaas mielihyväpisteitä pepustaan ja saada sitä kautta, ainakin lievitystä oloonsa?  

Vierailija
9/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sinänsä olisi multa pois, ja kyllä mä voisin miehen mieliksi lykkiä häntä pyllyyn, mutta ajatus ei kyllä kiihota yhtään, ja voi olla että se vaikuttaisi kielteisesti miehen vetovoimaan.

Niin juuri, miksi vaikuttaisi? Miehellä on todetusti pyllyssään mielihyvää aiheuttava paikka.

Ihan kuin miestä ällöttäisi naisen rinnat tai klitoris?

Vierailija
10/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta se ON ihan ok, miksi ei olisi. Eikä se "homoa", kuten ei ole sekään "heteroa", että lesbonaiset tykkää penetraatiosta peniksen muotoisella dildolla....

Vierailija
11/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä logiikkaasi. Eikö se nyt ole ihan luonnollista että kun siellä miehen pepussa on niitä mielihyväpisteitä, niin mies voi haluta saada mielihyvää näiden pisteiden käsittelyllä seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta?

Aloittajalle kommentoisin, mistä olet saanut tuon ajatuksen että miehille ei olisi ok haluta anaaliseksiä itselleen? Meillä se on ainakin ihan ok, ja silloin tällöin harrastetaan joko strap-onilla tai dildolla. Eikä mieheni ole homo. Hän ei ole koskaan harrastanut miehen kanssa seksiä, eikä seksuaalisesti kiihotu miehistä. Hän kiihottuu minusta, ja minä olen ainakin viimeisten tietojeni mukaan nainen.

Vierailija
12/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on psyykkinen juttu. Pantavana oleminen.

Vierailija
13/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali on muutakin kuin penetraatiota. Itse (mies) pidän kovasti hyväilystä ja hieronnasta, mutta sormenkaan sinne laittaminen ei ole se juttu.

Samoin hyväilen naiseni anaalialuetta. Kovasti tykkää-

Vierailija
14/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työntänyt sormeni miehen peppuun ja hyväillyt hänen eturauhasta. Strap-on tuntuu ajatuksena vieraalta, mutta dildoa voisin käyttää. Ja jos mies nyt kovasti haluaisi, niin voisin sitä strap-oniakin kokeilla.

Ja minä naisena nautin itsekin anaaliseksistä.

Vierailija
15/16 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei suostu työntään mun anaaliin mitään, kun voin nauttia siitä.

Vierailija
16/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on enemmän kuin ok antautua oman Naisensa naitavaksi, vaihtaa ajoittain rooleja, ja saada sträppiä peppuunsa, kun on kontillaan Naisensa edessä... sehän tuo vain vaihtelua ja lisämaustetta seksiin...