Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 5" näyttö älypuhelimessa liian iso arkipäiväkäyttöön?

Vierailija
06.05.2016 |

Nimimerkillä verkkokaupasta tilaamassa olen. Pystyykö yhdellä kädellä käyttämään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää paljon sovelluksia niin ehdottomasti kannattaa olla  yli 5 tuuman näyttö. Jos käyttää sovelluksia vain silloin tällöin ja puhelin on pääasiassa puhumiseen, niin kannattaa hankkia vähän pienempi näyttö.

Vierailija
2/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5.5-tuumainen, enkä ole kokenut liian isoksi. Olen kyllä mies, mutta aika pienikätinen. Alkaa olla tosin aika maksimikoko, isompaa en hommaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän sormien pituudesta. Mulla on lyhyehköt sormet ja viisituumainen oli vähän hankala kun tykkäään käyttää yhdellä kädellä. Kun se isompi oli muutaman kerran tippunut ja lasi hajosi päätin ostaa pienemmän. Siinä taitaa olla 4,5 tuumainen näyttö, ei ole vielä pudonnut.

Mutta jos sua ei haittaa käyttää kahdella kädellä niin osta viisituumainen tai isompikin.

Vierailija
4/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääasiallinen käyttö on ahkera viestien kirjoittelu, niin silloin iso on ehdottomasti parempi, vaikka olisikin hankalahko yhdellä kädellä muuten käyttää.

Vierailija
5/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5.3 tuumainen. Vois olla isompikin, vaikka mulla onkin pienet kädet.

Vierailija
6/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5,5" ja aluksi oli kyllä hieman totuttelemista mutta kyllä kannattaa ostaa etenkin jos käyttää puhelinta surffailuun, elokuvien katselemiseen jne. Jos käytät vain puheluihin niin sitten en ostaisi.

Niin ja luulen että lyhytsormisella voi olla vaikea käyttää.

Vierailija
7/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku katsoisi elokuvia puhelimen pieneltä näytöltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi