Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaus, olisinpa kapeampi.

Vierailija
06.05.2016 |

Olen oikein perisuomalainen P-Karjalan tyttö, lantiota löytyy eikä vatsakaan mikään lauta ole. Ja näin on vaikkei edes ole kummempia vatsamakkarakasoja, toki löysää mutta ei mitään useita renkaita tms.
Mutta nyt kun pitäisi pukeutua kevyemmin jne niin tuntuu että peilistä katsoo oikea valas, läskipötköä vaan ja vielä isot rinnat. Huokaus, täytyy yrittää löytää joku halatti tai lakana mitä pitää koko kesä päällänsä:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syviä ja sivuvatsalihaksia, auttaa paljon. Toki vartalonmalli on kaikilla omansa, mutta paljon on muokattavis. :)

Vierailija
2/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet sitten hyvän mallinen. Itse olen sitä toista mallia, eli lanteet on kapeat, tissit pienehköt, mutta vaikka olen normaalipainoinen, niin vatsalla ja selässä on makkaroita ja kaljamahaa... Vaihtaisin tämän omenavartalon kurvikkaaseen isotissiseen ja -takapuoliseen ihan koska tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet sitten hyvän mallinen. Itse olen sitä toista mallia, eli lanteet on kapeat, tissit pienehköt, mutta vaikka olen normaalipainoinen, niin vatsalla ja selässä on makkaroita ja kaljamahaa... Vaihtaisin tämän omenavartalon kurvikkaaseen isotissiseen ja -takapuoliseen ihan koska tahansa.

Njaaah...tuli vain tämä taas mieleeni kun katselin naapurin naista, toki minua 15v nuorempi mutta silti, joka on hirmuisen tikkukapea. Ja on kuitenkin 1x synnyttänyt hänkin, itselläni 2 lasta. Joo ei voi verrata, ihan eri mallinen hän on muutenkin, ja typerää tällainen mutta on muutenkin nyt olo heikoilla kantimilla niin ahdistaa tämäkin sitten.

ap

Vierailija
4/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin veetuttaa että olen sekoitus kaikkia niitä vartalomallin läskiversioita. On leveä lantio, paksut jalat, allit, selkäläskit, mahamakkarat, naamakin lihoo. Mielelläni olisin sellainen, joka lihoisi yhdestä paikasta ja olisi tikku toisaalta, niin voisi edes yhtä vartalonosaa esitellä. 

Vierailija
5/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa minua :ei hoikkuus tee kenestäkään onnellista. Itse olen ollut koko elämän yksi ihannemitoissa, mutta ei se ole minusta onnellista tehnyt. Ikää jo 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi