ristiriitainen käytös
Tästä aiheesta on varmasti keskustelua ollut. Eli työpaikalla on mies joka on puhelias mutta sen käytös on ristiriitaista. Jutellaan paljon, mutta ei halua kahville, olen kysynyt. Työpaikka rakennuksen ulkopuolella ei selkeästi halua kävellä samaa matkaa. Kuitenkin hymyilee minulle usein ja joskus jopa katsoo syvälle silmiin. Sanoi kerran minulle, kuinka joku nainen töissä oli katsellut sitä. Miksi kertoo tällaista? Olen ottanut hieman etäisyyttä, mutta miten jatkossa suhtaudun häneen. Kiitos etukäteen
Kommentit (4)
En ymmärtänyt täysin mitä tarkoitit.
Itsesi takia kannattaa ottaa itse ohjat käsiin ja päättää itse omassa mielessä " miehen puolesta" ettei tuosta sinun ja miehen "jutusta" tule mitään. On vaikeampi elää epävarmuudessa, kuin siinä että asian olet sinä päättänyt, joka sentään osaa tehdä päätöksen . Jos tämän päätöksen jälkeen mies alkaakin kiinnostua, älä enää huoli häntä vaan pysy päätöksessä. Ota etäisyttä äläkä turhaan ole toisen pelinappulana. Maailma on täynnä miehiä jotka kehtaa sun vierellä kulkea ja olla oikeasti kiinnostuneita.
Mies taitaa olla varattu? Oma, varattu, työkaverini lähettää jatkuvasti ristiriitaisia viestejä ja se on todella kuluttavaa. Ota etäisyyttä tähän mieheen, jos vaan pystyt, ennen kun rakastut häneen. Itsekin yritän parhaani mukaan vältellä tätä omaa työkaveriani, mutta ei siitä oikeasti tule mitään.
Hyvänen aika, joku mies hymyilee sinulle ja katsoo silmiin. Onko se varmasti jokin soidinmeno, takuulla?
Jos olet kysellyt kahville, siis oikeasti, millaiset kahvit sinulla sitten on ollut mielessä? Oletko kertonut tälle. Se mies kertoo sinulle että joku toinen nainen katselew sitä, miestä. Mies siis puhuu sinulle jotain, oletko valmiina lähtemään siis karkuun? (vaikka itse tekstin mukaan kyselet kahville?)