Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

linkitä hyvät rintaliivit nuorelle

Vierailija
05.05.2016 |

Tyttö 13v ei suostu käyttämään muita kuin toppimallisia urheiluliivejä, kun kaikki muut tuntuu "ärsyttäviltä". Ollaan ostettu liivejä lähinnä hm:stä ja ostohetkellä ovat mieluisia, mutta jäävät silti kaappiin käyttämättöminä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisi muita kuin kaarituettomia? Just sopivat tuon ikäselle.

Vierailija
2/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelet vuoden pari, ja haluaa ihan itse ostaa jotkut ultimate add 8 cup sizes bombshell -liivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös noita toppimallisia, mutta löydettiin Prismasta kahdet tavalliset liivit. Puolipakolla laitoin tytön sovittamaan ja nyt on ollut niihin tyytyväinen. Löytyivät lasten vaatteista.

Vierailija
4/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelet vuoden pari, ja haluaa ihan itse ostaa jotkut ultimate add 8 cup sizes bombshell -liivit.

😂😂😂 näinhän se menee... mun isosiskolla on kolme ihanaa teinityttöä useamman vuoden ikäerolla, saan seurata yksi kerrallaan kuinka pikkulikoista tulee pariksi vuodeksi törötissejä räpsyripsiä ja lopulta taas ihan ihmisen näköisiä. Ei tuu keski-iän kriisiä, haen popcornit...

Vierailija
5/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kunnon rintaliivikaupassa ostamassa mukavat ja tukevat liivit :) kallista, mutta kannattavaa. Itselläni ei aikoinaan ollut valinnan varaa käyttääkö liivejä vai ei kun oli tissit niin kipeitä kasvaessa ja kasvoivat sitten yhdellä kertaa kesän yli A:sta C-kuppiin, nykyään E.

Vierailija
6/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan väärän kokoiset liivit tuntuvat pahalta päällä. Mitatkaa tytölle oikean kokoiset liivit, ja muistakaa, että kuppikoot ei mene niin kuin vaatekoot. A-B ei ole yhtä kuin S, C ei ole M ja D -> ei ole L/XL. Kuppikoko on riippuvainen ympäryksen koosta. Pieniympäryksinen D-kuppi on paljon pienempi mitä suurin osa naisista kuvittelee.

Linkin kuvassa kaikki rinnat ovat "d-kokoa".

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/5447/files/cup-size-D_grande.jpg?…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi