Mitä maksaa sälekaihtimien asennuttaminen
Olisiko kokemuksia?
Siis ihan tavalliset ja perinteiset ikkunan väliin laitettavat?
Ja millaisia käytäntöjä on olemassa?
Olen kuullut, että joku käy ottamassa mitat ja sitten tulee myöhemmin ja asentaa kaihtimet. Eli itse ei tarvitse pahemmin puuttua.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
4 ikkunaa+ 1 ovi kaipaisi kaihtimia.
Kommentit (5)
Meillä uuteen omakotitaloon tuli 19 ikkunaan ja 3 oveen asennettuna valkoiset sälekaihtimet ja yhteensä maksoi 480 euroa. Eli teillä ei voi olla kuin korkeintaan kolmasosa tästä hinnasta! Kätevästi se sujui, soitto miehelle joka kävi talossa mittaaamassa ja sen jälkeen kävi asentamassa, jätti laskun pöydälle. En koskaan tyyppiä edes tavannut ja työnjälki loistava. :-)
kaihtimet, kuistille (4 isoa ikkunaa) ja yläkerran aulaan 4 kaihdinta +ovi+ pari pikkuikkunaa 280. Asennus olisi ollut 80 mut laitettiin itse, helppo homma! Tamperelainen liike myös, kävi mittaamassa.
Sanna
Laittoi kaihtimet 5 isoon ikkunaan ja pariin oveen ja 6 pikkuikkunaan ja hintaa oli yht. n. 350¿. Nopea toimitus. Suosittelen!
40¿ per ikkuna, ihan tavallisen kokoisia! Meille tuli viiteen ikkunaan!
Näin Tampereen seudulla. Liikkeestä kävivät ottamassa mitat ja esittelemässä värivaihtoehdot, sitten muutaman päivän päästä asennus. Helppo homma. Hintoja kannattaa kysellä muutamastakin paikasta, meillä toinen tarjous samasta duunista oli 450e! Eli hintahaarukka on näköjään suuri.