Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani odottavat, milloin saan lapsen...

Vierailija
05.05.2016 |

Painostus ja nimenomaan vauvauutisten kysely on rasittavaa... "Milloinkas teille tulee vauva?", "Joko teillä on vauvauutisia? ", "Me ei olla heitetty noita sinun vanhoja vaatteita pois, jos niitä voisi joskus käyttää." Sitten samaa tulee miehen sukulaisilta ja melkeinpä kaikilta kavereilta... Voi elämän kevät. Minulle on ladattu kaikki toiveet ja odotukset isovanhemmuudesta, koska sisaruksia ei ole ja ikään alkaa olla jo aika reippaasti.

En ole kertonut etenkään omille sukulaisille, etten todennäköisesti voi saada lapsia. Äidille sanoin ohimennen, ettei kaikki voi saada lapsia. Tarkemmin en asiaa selittänyt.

Lääkärille olen taas menossa ja katotaan, jos saisi edes perusterveyden kuntoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. On se kumma miten suomalaiset eivät ymmärrä, että vauvat tai vauvattomuus on yksityisasia.

Itse olen kohdannut vain kerran ikävän kommentin, vauvautelun miehen kaverilta kesken juhlien. Poistuin paikalta.

Sen jälkeen olen saanut olla rauhassa. No, lapsen syntymän jälkeen joku taisi kysyä, tuleeko sisaruksia. Ei tule eikä ole tullut.

Vierailija
2/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Väännä rautalangasta, että ei ole tulossa ja pidät kyselyjä häiritsevinä. Kyllä normaaliälyisten ihmisten pitäisi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan olen sanonut, että ei ole tulossa. En ole edes jaksanut sanoa, että "katsellaan", vaan sanonut "ei" mutta kyselyt eivät lopu ja sitte tulee tää legendaarista "kyllä sinun mieli vielä muuttuu".

En haluaisi kädestä pitäen selittää terveydellisiä syitä, miksei lapsia tule. Ei ole niin yksiselitteistä. Ap

Vierailija
4/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi kädestä pitäen selittää terveydellisiä syitä, miksei lapsia tule. Ei ole niin yksiselitteistä. Ap

Liikuin nuorena seurakuntapiireissä, ja siellä yksi sinkku kolmekymppinen mies tivasi aina pariskunnilta ensin kihloihin menoa, sitten naimisiin menoa ja sitten lasten tekoa. Eräskin lapseton pariskunta lopulta selvitti hänelle, etteivät voi saada lasta, kun mies on steriili altistuttuaan radioaktiiviselle säteilylle. Ja tämänkin selvityksen jälkeen sinkkumies tältä pariskunnalta edelleen tivasi lasten tekoa.

Vierailija
5/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saamattomuuteen voi olla syynä se, ettei halua, että on joku sairaus jonka takia ei uskalla tai lapsettomuus monista eri syistä. Kaikki edellä mainittu on jokaisen YKSITYISASIA. En voi ymmärtää tuollaista utelua ja tivaamista. Harmittaa puolestasi, ap. Olen aikuisten äiti enkä isoäiti nyt tai ehkä koskaan, eikä tulisi mieleenkään alkaa kysellä tuolla tavalla.

Vierailija
6/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan olen sanonut, että ei ole tulossa. En ole edes jaksanut sanoa, että "katsellaan", vaan sanonut "ei" mutta kyselyt eivät lopu ja sitte tulee tää legendaarista "kyllä sinun mieli vielä muuttuu".

Vastaa "ei ole kyse mielestä vaan biologiasta, eikä tunnu yhtään kivalta tuo jatkuva kysely kun ei itse asiaan voida vaikuttaa". Jos joku tämän jälkeenkin jaksaa rankuttaa, niin itse katkaisisin välit siihen - ne ihmiset pahoittaa tahallaan sun mieltä.

Vierailija
7/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse selitellä. Sano vaikka, että se on sinun ja miehesi välinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme