Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli exän isyydestä?

Vierailija
04.05.2016 |

Seurusteltiin exän kanssa yli kuusi vuotta ja viime syksynä tein raskaan päätöksen erosta. Mies ei halunnut naimisiin eikä myöskään suostunut päättäämään haluaako lapsia vai ei. Olen kuitenkin jo muutaman vuoden yli kolmenkymmenen ja tiedän että haluan lapsia. Olisin siis halunnut lapsia ja perheen exän kanssa ja eroaminen ei ollut helppoa. Tänään kuulin yhteisen tutun kautta, että exästä on tulossa isä lokakuussa. :( Nyt itkettää ja suututtaa ja satuttaa. En edes tiennyt että exä seurustelee, mutta kun kävin Facesta vakoilemassa, niin kyseinen nainen on hänen tuttunsa monen vuoden ajalta. Mä en ole tätä naista koskaan tavannut. Mietin vaan että olisiko exä kuitenkin suostunut lapseen ja naimisiin menoon jos olisin vaan jaksanut odottaa. Tää on siis oikeasti ihan kamalaa. :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen huumassa tuo lapsi-idea on eksälläsi mennyt läpi, eli ei varmasti olisi odottamalla ratkennut.

Vierailija
2/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla klassinen tapaus missä mies ei vain tahtonut naimisiin ja lasta sinun kanssasi. Odotti vain sitä naista jonka kanssa näitä halusi. Sen sijaan että vellot niin uutta matoa koukkuun ja etsit jonkun jolla on sama päämäärä kuin sinulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies oppi "virheestään" yksin jäädessään, että parempi sitä on olla tossun alla... Mä oon nähnyt lähipiirissä pari tämmöistä tapausta, että mies muuttuukin seuraavassa suhteessa aivan toisenlaiseksi ja tod näk nämä syyt on aikaisemmin olleet syy eroon.

Vierailija
4/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtojahan on monta. Ei halunnut lasta sinun kanssasi, jotenkin heräsi, kun tuli jätetyksi, on tapahtunut vahinko, ajatus lapsesta tuntuikin hyvältä nykyisen kumppanin kanssa...

Vierailija
5/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten heillä kävi vahinko ja nainen päätti pitää vauvan.. Ei siinä miehellä enää paljoa ole päätäntävaltaa.

Vierailija
6/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva tietää olevansa "klassinen tapaus" vähän aiemmin. Se olisi ollut vähän eri asia löytää kunnollinen parisuhde alta kolmekymppisenä kuin nyt, kun se biologinen kello oikeasti tikittää. En ole tavannut meidän eron jälkeen ketään miestä, joka olisi sekä kiinnostanut mua että ollut musta kiinnostunut. :( Hemmetti että olen vihainen exälle ja sille että teki mulle näin. Mitä ihmettä nyhväs mun kanssa, jos halusi jotain muuta eikä voinut sanoa sitä. Exä ei siis olisi halunnut erota vaikka ei kyllä kauheasti myöskään vastustanut kun ilmoitin hankkineeni oman asunnon.

ap

Vierailija
7/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos eksäsi on mielestäsi isäainesta, niin miksi et houkuttelisi häntä lapsentekoon?

Vierailija
8/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit. Kikkelis kokkelis.

Vierailija
9/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos eksäsi on mielestäsi isäainesta, niin miksi et houkuttelisi häntä lapsentekoon?

Ja miten tämä onnistuisi??

Vierailija
10/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän ton tunteen 😡 Mun mielestä on aivan mielettömän törkeää viedä naiselta ne hedelmällisimmät vuodet tietäen että tämän kanssa ei tule koskaan lapsia tai avioliittoakaan haluamaan! Helppo se on miehen sysätä siemenet sisään vaikka 45-vuotiaana mutta kun nainen jää kolmekymppisenä puille paljaille niin asia ei olekaan niin yksinkertainen. Pitääkö sitä sitten roikottaa toista itsekkäästi siinä vuositolkulla ja mahdollisesti pilata tämän mahdollisuudet perheeseen ja äitiyteen?! Uskomatonta sontaa!

Vierailija
11/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä mieltä ja pysyn kannassani. Siis että naisella on oikeus vaikka salaa jättää ehkäisy pois kun mies vetkuttelee ja biologinen kello tikittää. Oma lapsi on kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin jäädä miehen takia lapsettomaksi

Vierailija
12/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun erosit. Se ei halunnut lapsia _sinun_ kanssa.

Sinä mahdollisesti löydät vielä Sen Oikean, joka haluaa perheen ja lapsia ja just sinun kanssasi. Ja on onnellinen siinä ja sinä olet. Eksä... No, hän ei vaan ollut se ihminen. Itke ja sure, saat olla loukkaantunut, mutta sen jälkeen katse eteenpäin ja uutta matoa koukkuun.

Vierailija
13/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että ei olisi halunnut lapsia sun kanssa tai aiemmin kenenkään muunkaan kanssa. Kuitenkin, se että jätit hänet siitä syystä, herätti ja päätti ettei sössi seuraavaa suhdetta samasta syystä ja suostui siksi lapseen uuden naisen kanssa. Eron jälkeen joutui varmaan muutenkin miettimään lapsiasiaa eroa läpikäydessään ja tuli siihen tulokseen, ettei se nyt niin paha asia olisi se ipana. 

Vierailija
14/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävää. Lohdutuksen sana kuitenkin.  Teillä oli jo pitkä suhde takana ja nyt tässä miehen uudessa suhteessa on edetty pikavauhtia. Todennäköisesti naisen raskaaksi tuleminen ei ole ollut mitenkään suunniteltua, vaan pikemminkin vahinko. Yleensä lapsen syntymä asettaa parisuhteen koville, varmasti näin käy myös exälläsi. Kuitenkin tuntevat toisensa aika pintapuolisesti ja ovat lähteneet sitten jo tälle tielle. Voisin veikata, että suhde kaatuu ennen kuin lapsi täyttää kaksi vuotta.

Käännä sinä sivua. Ajattele positiivisesti. Sinulla on kaikki ovet avoinna. Olet vapaa valitsemaan oman tiesi. Lapsen saaminen - vaikka onkin antoisaa ja muuttaa elämää merkittävästi - merkitsee myös monista asioista luopumista. Myöskin se tapa, millä vanhemmuus niittaa ihmiset lopullisesti yhteen lapsen vanhempina (vaikka parisuhde hajoaakin) voi loppupeleissä olla hyvinkin ahdistava kokemus.

Vierailija
15/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, et menettänyt mitään. Nyt voi itkettää, suututtaa ja satuttaa mutta ymmärrät vielä että hän ei ollut sulle se oikea, paras vaan päästää irti ajan kanssa. :) Joku päivä ymmärrät mitä tarkoitan vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisikaan.

Vierailija
16/16 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tiedän ton tunteen 😡 Mun mielestä on aivan mielettömän törkeää viedä naiselta ne hedelmällisimmät vuodet tietäen että tämän kanssa ei tule koskaan lapsia tai avioliittoakaan haluamaan! Helppo se on miehen sysätä siemenet sisään vaikka 45-vuotiaana mutta kun nainen jää kolmekymppisenä puille paljaille niin asia ei olekaan niin yksinkertainen. Pitääkö sitä sitten roikottaa toista itsekkäästi siinä vuositolkulla ja mahdollisesti pilata tämän mahdollisuudet perheeseen ja äitiyteen?! Uskomatonta sontaa!

Eihän tuo ole sen törkeämpää kuin se, että nainen pihtaa miehen viriilimmät vuosikymmenet ja eron jälkeen innostuu uuden miehensä kanssa riettailemaan oikein kunnolla. Silloinkin sanotaan, että se on puolisosta kiinni, että saa toisesta ne piirteet esiin. Ehkä tässä kävi samoin? AP:n kanssa suhde oli jotenkin ahdistava, ettei mies voinut lapsia kuvitellakaan. Toinen nainen taas sai isyyshaaveet heti pintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän