Ikimuistoisimpia PROVOJA?
En ole palstaillut kamalan pitkään ja haluaisinkin rakkaiden mammojen avaavan sanaista arkkuaan provoista! Mikä provo on jäänyt mieleesi tai saanut sinut kommentoimaan villisti?
Avatkaa siis parhaita provoja ja miksi juuri se oli paras?
Kommentit (22)
200 grammaa makaroonilaatikkoa per häävieras.
Kondomien pesu ja äitiyspakkausken kondolit oli hauskoja.
Epäilen että mieheni on narsissi-ketju:D
Minulle jäi mieleen sellainen "Nimeni on Nussimäki, kysykää mitä vain" -ketju. Se oli täällä yöaikaan ja nauratti minua, koska se oli niin hölmö ja absurdi.
Joku kirjoitti ap:lle: "Ei väestörekisterissä oo ketään tuon nimistä."
Johon Nussimäki vastasi: "Olenkin muuttanut tänne Virosta. Se on virolainen nimi." tms. (Joojoo, pientä selityksen makua ilmassa!)
Kommentoija: "Jos olisit oikeasti virolainen, nimesi kirjoitusasu olisi Nussimägi!"
Mihin "Nussimäki" selitti taas jotain pöljää. :)
Onkohan se ketju täällä vielä.
Aijon varjostaa miestäni. Ihan mahtava ketju!
Se kun joku oli käynyt ketjun ap:n mökillä. Pelottavaa luettavaa yöllä.
Milloin käännät lapsen menosuuntaan?
Olenko menettänyt paljonkin, kun en ole edes avannut tässä mainittuja?
Ehkä minulle on huono muisti, kun ei tule mieleen muita kuin aivan tuore lahjaveroketju. Sikäli kehno, että paljastui provoksi aivan alussa, mutta hyvä kun sai aikaan hyvin asiallista keskustelua verotuksesta.
Apua, löysin Moottori-lehden miehen patjan alta!
Se kun ap löysi lipaston taakse pudonneen miehensä salapuhelimen ja joku salarakas nimeltään Enkeli laittoi siihen viestejä. Ketjussa monen kymmenen sivun verran mietittiin miten ap saa puhelimen auki ja mihin piilottaa puhelin ettei mies löydä sitä (taisi viedä ullakolle?)
Vierailija kirjoitti:
Telakoituminen saunaillassa
Tosin tuo on totta
TAISTELUKOIRA, se alkuperäinen, nauratti niin helkkaristi :D Ja siiderikummitus, sekä ikimuistoinen synnytyslakkiketju.