Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on synnytyslakki?

Vierailija
11.12.2012 |

miten auttaa synnytyksessä?

T: tietämätön

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä :)

t: tietämätön ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sisältää paitulin, sukat ja synnytyslakin.

Se on siis se verkkomainen vaatekappale. Tosi kätevä synnytyksessä, se kun pitää tukan pois silmiltä ja ne aukot pitävät pään viileänä vaikeimmassakin synnytyksessä.

Vierailija
4/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen sininen suihkumyssyn näköinen, joita on ulko-oven vieressä lattialla korissa tai laatikossa. Monet näyttää vähän rispaantuneilta, joten kannattaa valita vähiten reikäinen. Aina surettaa, ettei miesten synnytyslakkeihin näytä rahaa riittävän, vaikka miehetkin on synnytyksessä tasaveroisia toimijoita naisen kanssa. Olen tästä antanut palautetta Oysiin (ja siitäkin että vähänkö niiden synnytyslakit on pieniä isopäisille miehille, omallani oli se kuminauhan jättämä rantu viikon keskellä otsaa synnytyksen jälkeen) mut ei mulle ole vastattu että paraneeko tilanne lähiaikoine.

Vierailija
5/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sisältää paitulin, sukat ja synnytyslakin.

Se on siis se verkkomainen vaatekappale. Tosi kätevä synnytyksessä, se kun pitää tukan pois silmiltä ja ne aukot pitävät pään viileänä vaikeimmassakin synnytyksessä.

mun lakki oli kyllä foliota.

Vierailija
6/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen sininen suihkumyssyn näköinen, joita on ulko-oven vieressä lattialla korissa tai laatikossa. Monet näyttää vähän rispaantuneilta, joten kannattaa valita vähiten reikäinen. Aina surettaa, ettei miesten synnytyslakkeihin näytä rahaa riittävän, vaikka miehetkin on synnytyksessä tasaveroisia toimijoita naisen kanssa. Olen tästä antanut palautetta Oysiin (ja siitäkin että vähänkö niiden synnytyslakit on pieniä isopäisille miehille, omallani oli se kuminauhan jättämä rantu viikon keskellä otsaa synnytyksen jälkeen) mut ei mulle ole vastattu että paraneeko tilanne lähiaikoine.

Vierailija
7/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä TIESIN että ne lakit aiheuttaa miehille vammoja! Tiesin! Ei voi olla terveellistä että päässä on sellainen muovikapistus, kun naisilla vastaava on tehty verkosta! Olen niin pahoillani miehesi puolesta. Onneksi hänellä on sentään hyvä koti jossa saa selvästi huolenpitoa rannusta huolimatta.

Vierailija
8/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkään vauvafoorumeita lukenut äityliini tietää kyllä alapään karvojen sheivauksen merkityksen.

Varsin monelta kuitenkin unohtuu synnytyksessä ne yläpään karvat..

Hiukset hulmuten tai hiellä liimautuneena pitkin poskia synnyttäminen on varsinkin vaaraksi vauvalle, mutta myöskin kätilöiden kestopuheenaihe kahvitunnilla.

Eli jokainen tuleva äippäliini, synnytyslakki päähän ja onnea uudesta tulokkaasta!

Ja tosiaan, ne sairaaloiden tarjoamat verkkosynnytyslakit ovat halpa ja toimiva vaihtoehto, toki ainakin Reimatecilla on omat mallistonsa, mutta ne sitten maksavat..

Vierailija
9/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta "käsin kosketeltavaa" kun synnytyshetkestä ei juuri jää - paitsi tietysti vauva, heh.

Yks tuttu hankki vähän paremman lakin (tilasi jenkeistä). Sitten synnytyksen jälkeen teetti lakkiin kuvan vauvasta (pystyy painattamaan omasta digi-kuvasta) ja syntymäpäivän, -ajan ja -mitat. Jäi ihana muisto äidille tärkeästä hetkestä

Vierailija
10/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyy täysin ilman mitään pöpöjä, joten ympäristön on oltava steriili. On aika hirveää jos heti ensimmäisenä synnytystuskissa päätään raivopäisenä pyörittävä äiti on ehtinyt ravistella hiuksiaan kaikkialle. :(

Vierailija
11/49 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös näistä hulluista "selvennyksistä" :D

Vierailija
12/49 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämätön, joka ei tiennyt mikä on synnytyslakki... Vieläkin olen hämilläni...

Vierailija
13/49 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla sen saman markkinamiehen keksintö, joka on onnistunut myymään eskimoille jäitä ja arabeille öljyä.

Tai sitten oikeasti se myssy, joka annetaan sektioon meneville, ettei hiukset hulmua pitkin leikkuria.

Vierailija
14/49 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin Parhaat naurut irtosi tästä !!!!!!!!!! "Vauva syntyy steriilisti..." Buuuaaaaahahahahahahaa. Onnea vaan täysin bakteerittomasta / steriilistä vaginastasi. On varmaan myös täysin hajuton ??? Tirsk, hihihiiiii.

Vierailija
15/49 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa seksiä miehen kanssa, joka on ollut synnytyksessä nössön näkösenä joku typerä lakki päässään????

idiootti! ;)

Vierailija
16/49 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaahaaa, mitä vastauksia! Onneksi en ehtinyt kuulla lakista ennen synnytystä vaan ihan hiukset hulmuten päästelin vauvan ulos! Hyi minua.

Vierailija
17/49 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyy täysin ilman mitään pöpöjä, joten ympäristön on oltava steriili. On aika hirveää jos heti ensimmäisenä synnytystuskissa päätään raivopäisenä pyörittävä äiti on ehtinyt ravistella hiuksiaan kaikkialle. :(

ennen synnytystä??!?! Ettei vaan vauva ole kosketuksissa pöpöjen kanssa - se altistaa lukihäiriöille ja ADHD:lle ja tutkitusti pöpöjen kanssa kosketuksissa olleet vauvat oppivat muita myöhemmin uimaan.

Kaikki lähtee siitä, että mieskin on steriili, kun vauva saa alkunsa. Jos munasolu jo siinä vaiheessa altistuu pöpöille, mitään ei ole enää tehtävissä.

Vierailija
18/49 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyslakki on niin pieni ihan turvallisuussyistä. On ollut tapauksia, joissa mies on vetänyt lakin niin syvälle päähänsä, että muovinen lakki on peittänyt suun ja nenän ja siinähän sitä sitten ollaan. :( Vain henkilökunnan ripeä toiminta on pelastanut heidät tukehtumiskuolemalta. Joten naiset, ihan vaan teidän parhaan ystävän turvallisuutta siinä mietitään, vaikka se lakki ikävän pieni onkin. Reippaasti kannustatte miestä lakin pukemisessa, vaikka itseäkin massusta nipistäisi synnytyspuuhissa, koska lakki on miehellekin hyväksi.

Vierailija
19/49 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille saa myös päänpehmentimiä synnystyslakin kanssa, mutta ne pitää erikseen pyytää. Ovat sellaisia uimarenkaan näköisiä kapistuksia. Ne laitetaan päähän sitä varten, että jos ei veri kierrä päässä kun lakki on liian tiukka, tai jos miestä alkaa huimata jännityksestä, niin pää on suojassa vaikka pyörtyisikin.

Vierailija
20/49 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa seksiä miehen kanssa, joka on ollut synnytyksessä nössön näkösenä joku typerä lakki päässään????