Äitini ensimmäinen äitienpäivä mummona
Viime hetken lahja ideoita ottaisin vastaan! Olen hyvä tekemään itse. Haluaisin antaa "mummolle" jotain erityistä ensimmäisenä äitienpäivänä kun hän on isoäiti. Budjettini on kyllä pieni, 30e
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi mitään mummolahjaa, äitienpäivälahja riittää eli kirja kuten kaikkina noin 20 vuotena, jolloin olen äiti ollut.
Okei, kiitos tästä mielipiteestä :)
Me ollaan joskus ostettu mummolle valkoinen essu, johon painettu kangasvärillä lapsen käden jälki. Joskus olen koonnut valokuvakirjaa lapsenlapsista, sitten lapset on istuttaneet orvokit itse serveteillä ja lakalla koristelemiinsa ruukkuihin. Muutama idea tässä, mutta kaikki ei tosiaan tykkää näistä mummolahjoista.
Tee sellainen kortti, jossa on lapsesi jalanjälki. Vauvan jalkapohjaan väriä ja sitten painat kortille/paperille. Ei ehkä ihan mahtavin idea, mutta ei nyt muuta tullut mieleen. Ja jos itse olisin mummu niin tykkäisin kyllä. Lapset kasvaa niin nopeasti niin on sitten kiva muistella että "aaw, noin pieni se oli joskus".
Muki, missä vauvan kuva painettuna. Kiva muisto, mitä ei raski käyttää, mutta voi panna näytille.
Mun äiskä ja lapseni mummo vetäisi ekana mummo äitienpäivänään reippaat kännit niin kuin sunnuntaisin aina muutenkin. Lahjaehdotus: pullo pöytistä
Minä en haluaisi mitään mummolahjaa, äitienpäivälahja riittää eli kirja kuten kaikkina noin 20 vuotena, jolloin olen äiti ollut.