Likaiset fantasiat (Mikä on suhteesi fantasian kohteeseen?)
En oikein osannut muotoilla kysymystäni otsikkoon, mutta kysymykseni on se, että mikä on mielesäsi likaisin fantasiasi siinä mielessä, että fantasian kohteena on sellainen henkilö, joka tekee tästä fantasiasta likaisen.. Eli jos omistetaan tämä ketju ei niinkään sille itse fantasian sisällölle vaan tähän henkilösuhteeseen, eli esim.
.
Fantasian kohteena on esim. oman kumpanin sisar, kaverin kumppani, oma serkku, jne.
Kommentit (81)
Kyllähän mä brookea voisin nussia vaikka jakorasia onkin. Sille vois tehä masokistisia juttuja. m
Työkaverini... Käsittämättömän maskuliininen mies, joka pelkällä olemuksellaan ja tuoksullaan vetää minua puoleensa magneetin lailla. Likaisen tästä tekee se, että ollaan molemmat tahoillamme naimisissa.
Hävettää tunnustaa, mutta minulla on joskus ollut fantasioita mieheni veljestä. Vuosia sitten ne tulivat mieleeni lähes aina kun minulla oli seksuaalisia ajatuksia. Ajattelin pitkän aikaa, etten voi hyväillä itseäni fyysisesti samaanaikaan kun minulla on tällaisia ajatuksia.. Sitten rupesin hyväilmään itseäni ja vähitellen tämä fantasia on jäänyt taka-alalle. Muistan ajan jolloin ko. fantasia pyöri mielessäni lähes päivittäin ja se oli todella kiusallista, ehkä fantasia jäi juuri siksi alitajuntaan pyörimään, koska yritin sitä niin voimakkaasti torjua...
Olen töissä yhdessä firmassa, jonka omistajalla/tj:llä on ihan helkutin hyvännäkönen tyttö. Tyttö on iältään 17-v ja itse yli 30-v. Olen ollut joskus tekemässä remppaa myös tj:n omakotitaloon, joka on melkoisen hulppea, varakas mies kun tämä on. Fantasiani on siis sellainen, että panen kakkoseen tuota teinipeppua tuolla omakotitalon porealtaassa ja juuri kun ammun lastini sisään tytön isä tulee paikalle. Tämän jälkeen vakuuttelen tj:lle, että ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista, koska "panin sinun tyttö vain perseeseen".
En kyllä ymmärrä itsekkään mikä tuossa niin valtavasti kiihottaa... Tämä tj on muuten vielä kovasti harras uskovainen...
Hävettää tunnustaa, mutta vaimon pikkusiskolle on tullut lauettua. Vaimon isosiskokin on kuuma, mutta enemmän fantasioin tätä nuorempaa. M32
Fantasioin siitä, että pomoni tulee tarjoamaan minulle palkankorotusta pientä vastapalvelusta vastaan. Fantasiassani tietysti suostun tämän yli 50-vuotiaan pomoni ehdotukseen. Itse olen 24 v ja varattu.
Haluaisin pitkän kuuman kesän jonkin kuuluisan vihervasemmistolaisen naisjulkkiksen kanssa. Esim Li Andersson, Jessikka Aro tjsp.
-nuiva m40
Ja tietysti Suvi Auvinen, extrafetissivipinät sen anarkismiöyhötyksistä.
-nuiva m40
Vaimon pikkusiskosta tullut äärettömän seksikäs, kun tullut parikymppiseksi. Välillä tulee fantsioitua ja mietittyä kaikenlaista ja hieman hävettää..
Töissä nuori harjoittelija on vasta 17-vuotias ja seksikkäin ihminen, jonka olen ikinä tuntenut. Häntä mietin, kun hyväilen itseäni. Tämä alkoi hävettää tuon iän takia niin kovasti, että vaihdoin ajatusteni kohteeksi väkisin 25-vuotiaan symppiksen nuoren miehen. Jotta olisi edes vähän säädyllisempää. Ja itse oon tietenkin keski-ikäinen akka.
Vierailija kirjoitti:
No. Olen opettaja ja fantasioin eräästä tyttöoppilaastani. Hankalaksi asian tekee, että hän on 15. Mutta jumalainen. Ja fantasiaksi tämä jää. En halua linnatuomiota tai avioeroa. Ja miksi hän minulle keski-ikäiselle miehelle edes antaisi?
Haaveilen panevani ja nuolevani häntä. Näin.
Jatkan tähän. Minulla on ollut satoja oppilaita, eikä kukaan ole koskaan kolahtanut näin. Jo pelkkä hänen tuoksunsa vetää polvet veteliksi. Kai on joku feromoniasia? Uros-naaras. Kuten sanoin, asia jää tähän. Mutta empä olisi uskonut tällaiseen sortuvani.
Ap
Tylsinä työpäivinä fantasioin usein nuoresta miehestä, joka käy siellä usein. Varmaan 20 vuotta minua nuorempi ja aivan hervoton herkku. Kuvittelen jotenkin saavani hänet tyhjään huoneeseen tai törmääväni häneen vapaa-ajalla. Kun saisin hänet housuistaan, sieltä löytyisi jotain valtavan kovaa ja kestävää. Hän osoittautuisi täys pervoksi söpöstä naamastaan huolimatta ja meillä olisi hillitön panomaraton. Tähän varmaan taustaa siitä, että olin kerran ihanassa kolmen kimpassa ja toinen miehistä oli kuin tämä herkkunen vanhempana versiona. Ah nussittais niin rankasti :) Tosielämässä en ikinä ole antanut pienintäkään vinkkiä enkä tule antamaankaan. Mutta fantasiointi on kivaa.
Taitaa olla vaimon isosisko. Hävettäähän tätä kertoa, mutta tuo kuntosalilla työskentelevä blondi on aika hemaiseva. Pientä silmäpeliäkin on ollut, tosin en ole varma onko se vain hänen kohteliaisuuttaan..
Avovaimon sisko... Sillä on niin kuuma perse ja muutenkin saa ajatukset aina sekaisin läsnä olollaan.. Tiedän että on vielä aika villi sängyssä toisin kun avovaimo on aika estoinen...ni vielä kasvattaa fantasiaa kuinka saisin laueta häneen. Jotain peintä on joskus myös ollutkin..
poikani seurustelee 15-vuotiaan tytön kanssa. tyttö on seksikkään näköinen. olen fantasioinut että olisin tytön kanssa kaksistaan keittiössä. tytöllä olisi pieni toppi, minihame ja korkokengät. sitten toinen osapuoli, käskystäni nojaisi keittiön pöytää vasten, nostaisin hameen helmaa ja vetäisin pikkuhousuja alas. sitten laittaisin ison suonikkaan penikseni anaalin kohdalle ja survaisen pohjaan asti. naisin sitten niin kauan, että laukean. luulen ettei ihastuminen ole yksipuolista. toisinaan tyttö flirttailee kanssani.
Fantasioin joskus existäni, jotka kyllä tosielämässä olivat niin paskoja kusipäitä, etten ikinä voisi harkitakaan ryhtyväni yhdenkään kanssa yhtään mihinkään oikeasti. Olivathan nuo silti kelpopanoja...
Fantasioin myös joskus olevani 14-vuotias tyttö jonkun vanhan irstaan sedän hyväksikäytettävänä.
Olisko fantasiani lapsuun kaverini (hyvä kaveri edelleen) äidistä, joka on myös kihlattuni työkaveri.. Kysenen nainen on mielestäni todella kuuma pakkaus, ikää häneelä on muistaakseni 49v. M27
Teininä näin itseäni puolenkymmentä vuotta vanhemman serkkuni mekossa josta kuulsi stringit läpi. Toisinaan tulee kausia jolloin haluaisin panna häntä. Asiaa ei auta että tuntuu kuin serkullanikin olisi samansuuntaisia ajatuksia. Ollaan jo nelissäkymmenissä.
Jo useamman kerran mainittu avovaimon sisko. Fantasioin seksisuhteesta hänen kanssaan. Hänen kanssaan meillä on myös pientä silmäpeliä ja pieniä "vahinko" kosketuksia, esim. Kun istutaan pöydässä, niin monesti jalkamme koskettavat toisia tai esim. Jos kävelemme toisiamme vastaan niin saatamme vahingossa hieman törmätä... Myös kuvien ym. Katselu tietokoneelta tai varsinkin toisen puhelimesta taitaa meistä molemmista tuntua aika kivalta kun on aivan pakko olla lähekkäin... Viimeksi vaimon sisko esitteli heidän ulkomaan matkaltaan lomakuviaan kännykästään siten, että tulin hänen taakseen noin 1cm päähän ja katselin kuviaan hänen olan yli, jostain syystä sisko vaihtoi kuvia hitaasti... :) Tiedän, että tämä on väärin, mutta koskaan en menisi hänen kanssaan pidemälle.. M28
En osaa ajatella kumpaakaan varsinaisesti "likaisena", päätä itse kumpi täyttää määritelmäsi paremmin (molemmat ovat vastakkaista sukupuolta):
- noin 16-17 vuotta nuorempi työkaveri
- tv-sarjan hahmo, ei ihminen