Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Likaiset fantasiat (Mikä on suhteesi fantasian kohteeseen?)

Vierailija
04.05.2016 |

En oikein osannut muotoilla kysymystäni otsikkoon, mutta kysymykseni on se, että mikä on mielesäsi likaisin fantasiasi siinä mielessä, että fantasian kohteena on sellainen henkilö, joka tekee tästä fantasiasta likaisen.. Eli jos omistetaan tämä ketju ei niinkään sille itse fantasian sisällölle vaan tähän henkilösuhteeseen, eli esim.
.
Fantasian kohteena on esim. oman kumpanin sisar, kaverin kumppani, oma serkku, jne.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin joskus existäni, jotka kyllä tosielämässä olivat niin paskoja kusipäitä, etten ikinä voisi harkitakaan ryhtyväni yhdenkään kanssa yhtään mihinkään oikeasti. Olivathan nuo silti kelpopanoja...

Fantasioin myös joskus olevani 14-vuotias tyttö jonkun vanhan irstaan sedän hyväksikäytettävänä.

Tätä jälkimmäistä fantasiaa on kässitelty tässä linkkamassani ketjussa. Tämä fantasia ei taida olla kovin epänormaali naisten keskuudessa. Siis liittyy pakotettuna olemiseen. Tossa toisessa http://www.vauva.fi/keskustelu/2563515/minulla_on_kamala_fantasia_trigg… esitetty teoria on myös hyvin varteenotettava...

Vierailija
22/81 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku aika sitten esillä ketju: hyviä muistoja pettämisestä. Nro 23 voisit jakaa kokemuksesi myös siellä. Koitan etsiä ketjun.

Vierailija
25/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin alistaminen, sitominen ja raju nussiminen jossain hotellihuoneessa jossa anoppi saisi voihkia niin että muutkin kuulee. Videoisin koko session, jotta voisin muistuttaa anoppiani silloin tällöin kun on aika ottaa uusiksi ;)

Vierailija
26/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi tai lähinnä yksi nainen (minä) ja useampi mies. Oma mieheni mukaan ehdottomasti, eikä miksikään aisuriksi, koska hänellä on todennäköisesti isoin k.lli. Ne muut miehet voisi olla erilaisia poikamaisia tai vanhempia setiä, kuitenkin jotenkin kiihottavia, terveitä ja freesejä. Nautin myös vieraiden miehien katseista. Minulla on isot rinnat ja timmi kroppa, jota tykkään näyttää. Kun näen, kuinka miehet katsoo, alkaa vulvassani kouristella. Ymmärrän, että siveyden sipulit paheksuu näitä puheita, mutta kai nainen saa nauttia ja haluta weksiä avoimesti vuonna 2021?

Vierailija
27/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veksiä tosiaan, haha, typo. S e k s i ä

Vierailija
28/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sisko. Hän on aivan jumalaisen seksikäs ja kaunis. Todella naisellinen. Pitkä, hoikka,leveä lantio, blondi, kuvan kaunis ja se hymy. Oma vaimo taas lyhyt, pullea, tumma, tavis mamma. Antaisin mutä vain jos saisin joskus kokeilla tuota kaunotarta.

Vierailija
29/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo useamman kerran mainittu avovaimon sisko. Fantasioin seksisuhteesta hänen kanssaan. Hänen kanssaan meillä on myös pientä silmäpeliä ja pieniä "vahinko" kosketuksia, esim. Kun istutaan pöydässä, niin monesti jalkamme koskettavat toisia tai esim. Jos kävelemme toisiamme vastaan niin saatamme vahingossa hieman törmätä... Myös kuvien ym. Katselu tietokoneelta tai varsinkin toisen puhelimesta taitaa meistä molemmista tuntua aika kivalta kun on aivan pakko olla lähekkäin... Viimeksi vaimon sisko esitteli heidän ulkomaan matkaltaan lomakuviaan kännykästään siten, että tulin hänen taakseen noin 1cm päähän ja katselin kuviaan hänen olan yli, jostain syystä sisko vaihtoi kuvia hitaasti... :) Tiedän, että tämä on väärin, mutta koskaan en menisi hänen kanssaan pidemälle.. M28

Niinhän sinä luulet, mutta odotas kun tulee tilaisuus niin kyllä se vaan tapahtuu.

T: kaksi ex-miestä siskoani pannut ja nykyinen haaveilee mutta ei saa.

Vierailija
30/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Poikani kummitäti joka on myös kaverini avovaimo.

2. Vaimoni ja kaverini. Yhdessä panemassa, ilman minua. Kyseessä siis minun fantasia, ei vaimon. Vaimo ei tähän suostu vaikka tietää luvan olevan, joten ei siis ole vaimon fantasia.

Vierailija
31/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni sisko. Hän on aivan jumalaisen seksikäs ja kaunis. Todella naisellinen. Pitkä, hoikka,leveä lantio, blondi, kuvan kaunis ja se hymy. Oma vaimo taas lyhyt, pullea, tumma, tavis mamma. Antaisin mutä vain jos saisin joskus kokeilla tuota kaunotarta.

Oi kun kuulostaa että rakastat vaimoasi ihanan paljon! Eiku...  Ihan oikeasti, ei kannata tuhlata toisen elämää. Voi ehkä löytää jonkun joka ei heti mahdollisuuden tullessa panisi hänen siskoaan.

Vierailija
32/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kun kuulostaa että rakastat vaimoasi ihanan paljon! Eiku...  Ihan oikeasti, ei kannata tuhlata toisen elämää. Voi ehkä löytää jonkun joka ei heti mahdollisuuden tullessa panisi hänen siskoaan.

No mitä ihmettä nyt taas? En minä ole ainoa joka fantasioi vaimonsa siskosta

Vierailija
33/81 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä nyt taas? En minä ole ainoa joka fantasioi vaimonsa siskosta

On eri asia fantasioida kuin samassa lauseessa mollata/verrata omaa (jota ilmeisesti pitää rumana ja epäseksikkäänä!) kumppaniaan ja että tekisi mitä vain että saisi tilaisuuden pettää häntä.

Vierailija
34/81 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein on tullut fantasioitua mieheni hyvästä ystävästä. Komea ja vähän yleisflirttikin, näki minut kesällä vahingossa rinnat paljaina kun oli vaihtamassa vaatteita.  Se tuhma pikainen katse jäi kytemään. Olen masturboinut ajatukselle, mitä olisi voinut siinä tapahtua.

Vierailija
35/81 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo useamman kerran mainittu avovaimon sisko. Fantasioin seksisuhteesta hänen kanssaan. Hänen kanssaan meillä on myös pientä silmäpeliä ja pieniä "vahinko" kosketuksia, esim. Kun istutaan pöydässä, niin monesti jalkamme koskettavat toisia tai esim. Jos kävelemme toisiamme vastaan niin saatamme vahingossa hieman törmätä... Myös kuvien ym. Katselu tietokoneelta tai varsinkin toisen puhelimesta taitaa meistä molemmista tuntua aika kivalta kun on aivan pakko olla lähekkäin... Viimeksi vaimon sisko esitteli heidän ulkomaan matkaltaan lomakuviaan kännykästään siten, että tulin hänen taakseen noin 1cm päähän ja katselin kuviaan hänen olan yli, jostain syystä sisko vaihtoi kuvia hitaasti... :) Tiedän, että tämä on väärin, mutta koskaan en menisi hänen kanssaan pidemälle.. M28

Niinhän sinä luulet, mutta odotas kun tulee tilaisuus niin kyllä se vaan tapahtuu.

T: kaksi ex-miestä siskoani pannut ja nykyinen haaveilee mutta ei saa.

Anteeksi ohis, mutta miksi ihmeessä olet siskosi kanssa tekemisissä jos on tuolla tavalla sinulle tehnyt?

Vierailija
36/81 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksistä kahden naisen kanssa. Naiset nuolisivat toisiltaa pimpit panon jälkeen puhtaaksi.

Joskus fantasioin, että kanssamme sängyssä olisi kaunis täysin naisen näköinen trans melko isolla vehkeellä varustettuna. Hän panisi minua peppuun samalla, kun olisimme vaimoni kanssa 69-asennossa.

Toisinaan ajatuksissani sängyssämme on mukana isomunainen musta mies, joka jossain vaiheessa työntää munansa suuhuni ja laukeaa valtavin ruiskauksin. Tai siten, että vaimon ottaessa suuhun häm panee minua samalla pyllyyn.

Orgasmin saamisen jälkeen en fantaisio tuollaista. Olen kaiken lisäksi hetero, mutta joskus mietin miltä tuntuisi olla perseeseen naitavana. Se ainakin tuntuu hyvältä, kun muija työntää värisevää sauvaa sisään samalla suuhun ottaessa.

Vierailija
37/81 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kaunis blondi nainen, minua puolet nuorempi, panisin takaapäin toimiston pöytään vasten ollessamme teams kokouksessa, kylläkin kamera ja mikrofoni kiinni. Lopuksi panisin kakkoseen jonne laukeaisin syvälle

Vierailija
38/81 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko täälläkin. Meilläkin on ollut sellaisia "vahinko" kosketuksia, ehkä jalkapeliä siis. Monesti hakeudutaan vastatusten istumaan pöytään, jotta noita vahinko kosketuksia voisi sattua. Myös halaukset kun tavataan ja hyvästellään tuntuvat jotenkin sekunnin murto-osan ylipitkiltä, muttei kuitenkaan niin pitkiltä että muut ympärillä huomaisivat.

Tämä siis johtanut siihen, että fantasioissani tuo jatkuu paaaljon pidemmälle. Voi tietysti olla että olen tulkinnut väärinkin ja tiedostan sen mahdollisuuden, mutta jotenkin uskon noiden tapahtumien olevan molemmin puolisia "vahinkoja".

Vierailija
39/81 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopistani olen aina pitänyt. On aina ollut ja on vieläkin todella hyvässä kunnossa vaikka ikää on jo 72v. Sellainen rotu lady ollut aina.

Vierailija
40/81 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin seksisuhteesta 55v anoppini kanssa. Nussittais lähes joka päivä, rajuja ja estottomia sessioita. Välillä osallistuttais anopin kanssa orgioihin lähinnä nussisin jonkun toisen kanssa anoppia ja välillä mä anoppia ja jotain muuta tyttöä.