Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä kanavasta Radio Nova

Vierailija
04.05.2016 |

mielipiteitä kanavasta Radio Nova? Oma mielipiteeni: kanavan soittolista on laaja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kyllästynyt aamun Minnaan ja kuka se mies nyt on, Linnanahde? Aki! Joo siis juttelevat hyvin vähän mitään kivoja, suurimman osan aamustani vie se typerääkin typerämpi kolmen kysymyksen sarja, ihanko tosissaan ihmiset soittelevat siihen ja jee, olet sitten voittanut jonkun Heselahjakortin! Hei tätä mä oon aina halunnut! Joskus Tuomaksen aikaan sai jopa naureskellakin välillä, nyt tuntuu että ne biisit on siinä pääosassa, kaikki muu sivuosaa. Vaihdan kanavaa mutta minne? Haluaisin siis hauskaa puhetta ja ehdin kuunnella radiota vain klo 6.20-7.45 ;)

Radio Aallon aamu on oma suosikkini, Kimmo Vehviläinen ja Anna Perho. En tiedä alkaako edelleen klo 6.30, kun itse kuuntelen nykyisin vähän myöhemmin kyyditystä lapsia kerhoon ja kouluun.

Vierailija
22/27 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kyllästynyt aamun Minnaan ja kuka se mies nyt on, Linnanahde? Aki! Joo siis juttelevat hyvin vähän mitään kivoja, suurimman osan aamustani vie se typerääkin typerämpi kolmen kysymyksen sarja, ihanko tosissaan ihmiset soittelevat siihen ja jee, olet sitten voittanut jonkun Heselahjakortin! Hei tätä mä oon aina halunnut! Joskus Tuomaksen aikaan sai jopa naureskellakin välillä, nyt tuntuu että ne biisit on siinä pääosassa, kaikki muu sivuosaa. Vaihdan kanavaa mutta minne? Haluaisin siis hauskaa puhetta ja ehdin kuunnella radiota vain klo 6.20-7.45 ;)

Radio Aallon aamu on oma suosikkini, Kimmo Vehviläinen ja Anna Perho. En tiedä alkaako edelleen klo 6.30, kun itse kuuntelen nykyisin vähän myöhemmin kyyditystä lapsia kerhoon ja kouluun.

Siis kyyditessäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus paskaa musiikkia, kuuntele Kaaosradiota tai DnBradioo.

Vierailija
24/27 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän huonoa musiikkia. Samat ikivanhat jollotukset raikaa vuodesta toiseen ja juontajatkaan eivät ihan parhaita ole. Kuuntelen kissiä mielummin.

Vierailija
25/27 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos radiokanava mainostaa soittavansa vanhoja klassikkoja, niin miksi siellä ei tule sellaisia kuin Cream, Led Zeppelin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, jne.? Minä en pidä mitään äsken (1980-luvulla) tehtyjä discojumputuksia "klassikkoina".

Vierailija
26/27 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukka ja Linnanahde, Niina ja Anssi, Esko ovat ainoat kuunneltavat asiat Novalla. Niin ja tietty retroperjantai. Musiikki on suurimmaksi osaksi kamalaa. Samat 10 vuotta vanhat hitit pyörii ja uusista jotain yököttävää elastista. Musiikki on ihan pas***.

Vierailija
27/27 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki periaatteessa hyvää, mutta soittolista liian suppea, samst biisit soivat aivan liian usein! Ymmärrän, että uudet hitit soivat useamman kerran päivässä, mutta vanhat voisivat soida kerran viikossa. Valikoimaa löytyisi varmasti!