Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä puhutte seksin jälkeen!?

Vierailija
04.05.2016 |

En keksi mitään sanottavaa! Saitko/oliks hyvää/jne kuulostaa banaalilta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko puhua?

Vierailija
2/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vahan ajankohdasta, iltasin saatetaan joko vaihtaa pari hellaa suukkoa ja nukahtaa saman tien/jatkaa kirjan lukemista/leffaa tai sitten sanoa "that was amazing" "felt so good" etc. (jutellaan keskenaan englanniksi, liian pitka aika siita kun oon Suomeksi seksin jalkeen jutellu, ei taivu enaa niin helposti) 

Aamuisin yleensa mietitaan kukaa hakee kahvit ja kayttaa koiran kun toinen laittaa aamupalaa, mita tanaan tehtais.. Ei meilla enaa vuosien jalkeen niin kauheen syvallisia keskustelut tuppaa olemaan. Valilla, harvoin kylla, mutta arki tuppaa olemaan niin kiireista etta kuhan saa itse aktin mahtumaan kalenteriin on riittavasti!

Ei sita tarvi miettia liikaa, kylla kumppani huomaa jos oli hyvaa/tykkasivat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotai pientä kehumista.Teki hyvää toi sun tiukka pil.. Sä olit kovana koko ajan.Jotai ton tapasii.

Vierailija
4/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää puhua?

Vierailija
5/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi asioista keskustellaan, jos keskustellaan. Ei siis välttämättä mistään seksiin liittyvästä. Joskus on myös kiva olla hiljaa.

Vierailija
6/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksusta

Vierailija
7/14 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puhutaan "siitä mitä tapahtui", siis esim että tuntuipa hyvältä, huh kun oli ihanaa jne. Toisinaan, keskellä yötä kun tullaan alakertaan pikasille (vauva nukkuu huonosti) huikataan vaan hyvät yöt ja annetaan suukot.

Vierailija
8/14 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jotai pientä kehumista.Teki hyvää toi sun tiukka pil.. Sä olit kovana koko ajan.Jotai ton tapasii.

Toihan se meilläkin. mutta jos kunnolla panee niin ei sitä jaksa paljon puhuaM50+.

Vierailija
9/14 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykistä. Jos toinen erehtyy mainitsemaan huuhteluaineen, syttyy karmea riita, joka on sitten pakko sovitella intohimoisella seksillä.

Vierailija
10/14 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisarista.

Vierailija
11/14 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisuusteoriasta ja Platonista. Oon mensalainen :) Jutelkaa te vaan tiukasta pillusta ja kovasta munasta. Kaikki omalla tasollaan :D

Vierailija
12/14 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vahan ajankohdasta, iltasin saatetaan joko vaihtaa pari hellaa suukkoa ja nukahtaa saman tien/jatkaa kirjan lukemista/leffaa tai sitten sanoa "that was amazing" "felt so good" etc. (jutellaan keskenaan englanniksi, liian pitka aika siita kun oon Suomeksi seksin jalkeen jutellu, ei taivu enaa niin helposti) 

Aamuisin yleensa mietitaan kukaa hakee kahvit ja kayttaa koiran kun toinen laittaa aamupalaa, mita tanaan tehtais.. Ei meilla enaa vuosien jalkeen niin kauheen syvallisia keskustelut tuppaa olemaan. Valilla, harvoin kylla, mutta arki tuppaa olemaan niin kiireista etta kuhan saa itse aktin mahtumaan kalenteriin on riittavasti!

Ei sita tarvi miettia liikaa, kylla kumppani huomaa jos oli hyvaa/tykkasivat..

Olen ollut naimisissa amerikkalaisen mieheni kanssa 15 vuotta mutta osaan silti suomentaa "felt so good" ja "that was amazing" esim kirjoittaessani vauva palstalle. Miten sinä et muka osaa, vai onko sinusta ulkomaalainen puoliso niin erikoinen asia että se pitää välttämättä tuoda ilmi?

Vierailija
13/14 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä tahansa nyt mieleen tulee....olo on jotenki nii rento ja onnellinen et sitä välillä hempeilee ja tunnustaa rakkauttaan ja blaa blaa ja välillä tulee sellainen puheripuli että puhuu ummet lammet ja pienet purot...saattaa mennä välillä tuntikin jutellessa ja samalla käydä vaimon vartaloa kädellä läpi...joskus menee uusintaankin :)...ja sitten kai taas jutellaan:D Mies38

Vierailija
14/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lepertely on paikallaan niin nainen tuntee itsensä hyväksi rakastajaksi. Mitä he yleensä onkin, poikkeuksiakin on. Turpa kii ja nussi uudestaan, silloin tulee huonommuuden tunne, enkö riitäkkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi