Mies kiistää kiistäneensä...
Onko muilla tällaista ikinä?
Mies ehdottaa minulle asiaa x.
Olen hetken hämmentynyt, mutta mietin mielessäni. Otan asian puheeksi myöhemmin, jolloin mies kiistää ehdottomasti koskaan puhuneensa mitään sellaista ja pitävänsä asiaa x niin tyhmänä, että miten voin edes kuvitella hänen ehdottaneen sellaista.
Aika kuluu, mies ehdottaa taas asiaa x.
Yllättyneenä totean, että olihan se sittenkin totta, että hän oli silloin aiemmin ehdottanut sitä samaa asiaa x. Mies sanoo, että tietysti oli ehdottanut. Mainitsen hänen kiistäneen sen jälkeenpäin, jolloin mies kiistää ikinä kiistäneensä mitään ja koko ajan olleensa asian x kannalla.
Toivottavasti tästä sai mitään selvää. Eli että mies voi vakuuttavasti kiistää asioita, joita muistan rapahtuneen, ja sitten taas vakuuttavasti kieltää koskaan kiistäneensä... Siis painokkaasti on jostain tapahtumista eri mieltä eri aikoina. Ja minä kelaan muistiani, että pettääkö se tai olenko ymmärtänyt väärin.
Kommentit (8)
Mitä tarkoitat tyhmällä tuossa yhteydessä?
Ap
Onx sun mies samankaltainen kuin se vitun myyntimiksu?
Juu, meillä tapahtui myös usein. Ekat kerrat oikeasti uskoin muistaneeni väärin, mutta kun useamman kerran kävi näin, niin pakkohan se oli luottaa omaan muistiini. Ei nyt kovin usein, joitain kertoja vuodessa ehkä. Todella, todella ärsyttävää. Ja juuri se kiivaus, millä toinen kiistää kaiken. Syytä tähän en tiedä, ehkä stressiä tai muuta, ettei oikeasti muista. Mutta kun vaihtoehtonakaan ei voinut olla, että ei vain muista, vaan aina minä olin vain puhtaasti väärässä.
Ihan sama tarina täällä. Pahimpia tilanteita meillä on ne, joissa mies kiistä ikinä kiistäneensä kiistäneensä kiistäneensä. Sitten ei enää kumpikaan olla varmoja kiistikö alun perin vai ei.
niin... tai sitten se oltekin ap sinä joka luulit kysyneesi samaa asiaa mutta kysyitkin eri asiaa.
Muista että me miehet ollaan putkiaivoja joten vaikka luulitkin kysyneesi samaa asiaa kysyit sen täysin eri tavalla jolloin me rekisteröimme sen kahtena eri asiana. Joo mä tiedän... tyhmää, mutta sellaisia me ollaan. ;o)
Sama täällä. Joskus jos ollaan esimerkiksi Facebookissa keskustelu ja mies kiistää asian x. Myöhemmin olen ottanut asian x uudestaan esille ja mies kiistää kiistäneensä asian x.
Facesta voi hakea keskusteluista, joten jos olen näyttänyt mustaa valkoisella miehelle, että kyllä mies on itse kiistänyt asian x, niin tämä suuttuu minulle todella pahasti :o Eikä suostu enää keskustelemaan asiasta.
Mitä on tämä?
Kuulostaa tutulta. Tuo on vallankäyttöä. Myöskin tapa saada toinen epäilemään omia muistikuviaan, ajatuksiaan, omaa itseään... Olkaa varovaisia.
Mies on tyhmä.