Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni (1½v) ruokavalio:

Äiti 23v
03.05.2016 |

Aamulla: hedelmäsosetta grahamleipäjauhelman kanssa.

Välipala: kasvismaitoa kasvisliemen eli kasvisten keitinliemen kanssa (siihen on liuennut kasviksia keittäessä runsaasti lasten kasvulle ja kehitykselle aivan välttämättömiä kiihoitusaineita eli ns. "vitamiineja" ja kivennäisiä).

Päivä: Kasvisliemessä makaronia ja kasviksia. Makaroni on yksi ravitsevimpia ravintoaineita, mitä on, erittäin jos se on tehty jauhoista, joka sisältää nisun eli viljan jyvien kaikki osat. Koska ne ovat makaronissa puristettuna erittäin tiivisti yhteen, niin ne sisältävät runsaasti ravintoa pienessä tilassa.

Välipala: sama kuin edellinen välipala.

Ilta-ateria: kasvismaitoa, hedelmäsosetta, grahamleipäjauhelmaa ja marjoja.

Lapseni on todella hyvin terve ja hyvin kehittynyt. Hän ei itke koskaan ja on joka suhteessa 5-vuotiaan tasolla vaikka on vasta 1½-vuotias ja tämä johtuu hänen terveellisestä ruokavaliostaan. Hänellä ei ole koskaan ollut mitään sairauksia, ei varsinkaan mitään vakavia tauteja, kuten ne ovat surullisen yleisiä eläinkunnan tuotteita saavien lasten joukosta, joista lähes jokainen sairastaa esim. riisitautia, risatautia, kalvetusta, maahankaatumatautia, heikkoutta, kitukuumetta, keuhkotautia yms.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa

Vierailija
2/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuh... sä oot näitä kiihkoilijoita :(

Vierailija
4/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin

Vierailija
5/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Mun 10kk syö purkista :)

Vierailija
6/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo. Onhan se, please. Ei lapsi itke, kun aikansa on tottunut siihen, ettei tule huomioiduksi.

Vierailija
7/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1½-vuotias syö ihan samaa ruokaa, mitä muukin perhe. Ja kokonaista leipää, ei mitään jauhelmaa.

Vierailija
8/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta kannattaisi syöttää mieluiten ruisleipäjauhelmaa ja hedelmäsoseiden tilalle mahdolisimman paljon suomalaista marjaa surveena

Vierailija
9/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. 

Jos ap jostakin käsittämättömästä syystä haluaa ironisoida ihmisiä, jotka noudattavat erilaista ruokavaliota kuin hän itse, niin metsään meni. 

Vierailija
10/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi, nyt täällä joku sekopää voi kuvitella tuon olevan kaikkien vegaanilasten ruokavalio.

Vierailija
11/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL kasvisliemet ja jauhelmat

Vierailija
12/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tuollakaan menisi kehuskelemaan :D

Vierailija
13/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuoreet vihreät yms? Kypsennettäessä menetetään muun muassa foolihappo kokonaan. Muutenkin tylsää syödä makumaailmaltaan noin yksitoikkoista ruokaa. Teillä ei paljon makunystyröitä treenailla.

Olen itsekin kasvissyöjä, ja voin sanoa että noin tylsästi en ole syönyt vuosiin. Tee vaikka zuccinispagettia tai jotain, tai anna sille lapselle vaikka kurkkua. Mites kukkakaalimuusi ja juurespihvit?

Jotain liemessä lilluvia makarooneja, nam.

Vierailija
14/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta kannattaisi syöttää mieluiten ruisleipäjauhelmaa ja hedelmäsoseiden tilalle mahdolisimman paljon suomalaista marjaa surveena

Survoksena oletan?

Surveena ei ole mikään suomalainen sana, itse olet keksinyt.

Vierailija
15/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ruis on erittäin vaikeasti sulavaa jopa aikuisten ihmisten ruoansulatuselimistölle joten lapsen herkälle ja aralle ruoansulatuselimistölle. Sitä paitsi ruis ei sisällä läheskään niin paljon ravintoa kuin nisu eli vehnä, joka sisältää nisujyvän kaikki osat, joten miksi lapselle pitäisi antaa ruista ja altistaa lapsi monille pahoille ruoansulatuselimistön taudeille, kuten suolistotulehdukselle ja veriripulille antamalla lapselle ruista?

Minä kyllä anna lapselleni myös runsaasti marjoja, mutta myös kotimaassani kasvavia hedelmiä. Miksi minun pitäisi antaa lapselleni nimenomaan suomalaisia marjoja, koska ne pitäisi tuoda tänne pitkän matkan päästä sieltä suomessa, jolloin ne kulkisivat tänne pitkän matkan päästä, jolloin niitä käsiteltäisiin monin likaisin käsin ja lapseni saisi niistä helposti koleran, ruton tai muun vaikean taudin? Olen syntynyt Suomessa, mutta asun nyt mieheni ja lapseni kanssa aivan eri puolella maailmaa.

Vierailija
16/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on monipuolista, joka päivä samaa ruokaa?? Jos tota nyt ruuaks voi sanoo..

Vierailija
17/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 23v kirjoitti:

Aamulla: hedelmäsosetta grahamleipäjauhelman kanssa.

Välipala: kasvismaitoa kasvisliemen eli kasvisten keitinliemen kanssa (siihen on liuennut kasviksia keittäessä runsaasti lasten kasvulle ja kehitykselle aivan välttämättömiä kiihoitusaineita eli ns. "vitamiineja" ja kivennäisiä).

Päivä: Kasvisliemessä makaronia ja kasviksia. Makaroni on yksi ravitsevimpia ravintoaineita, mitä on, erittäin jos se on tehty jauhoista, joka sisältää nisun eli viljan jyvien kaikki osat. Koska ne ovat makaronissa puristettuna erittäin tiivisti yhteen, niin ne sisältävät runsaasti ravintoa pienessä tilassa.

Välipala: sama kuin edellinen välipala.

Ilta-ateria: kasvismaitoa, hedelmäsosetta, grahamleipäjauhelmaa ja marjoja.

Lapseni on todella hyvin terve ja hyvin kehittynyt. Hän ei itke koskaan ja on joka suhteessa 5-vuotiaan tasolla vaikka on vasta 1½-vuotias ja tämä johtuu hänen terveellisestä ruokavaliostaan. Hänellä ei ole koskaan ollut mitään sairauksia, ei varsinkaan mitään vakavia tauteja, kuten ne ovat surullisen yleisiä eläinkunnan tuotteita saavien lasten joukosta, joista lähes jokainen sairastaa esim. riisitautia, risatautia, kalvetusta, maahankaatumatautia, heikkoutta, kitukuumetta, keuhkotautia yms.

Mistä vitusta sä olet nuo kopioinut tänne??

Riisitautia ei löydy kuin joiltain harvoilta maahanmuuttajalapsilta ja keuhkotautia pultsareilta.

Vierailija
18/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tuollakaan menisi kehuskelemaan :D

Sarkasmi tuntematon käsite? Eipä oo sullakaan varaa mistään kerskua :DD

Vierailija
19/19 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herramunjee :D illan piristys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi