Lähihoitaja! missä olet töissä?
Missä olet töissä? Mitä kuuluu työtehtäviisi? Mikä on kk-palkkasi?
Kommentit (30)
Olen kotihoidossa, peruspalkka 2300€+lisät 2-vuorotyöstä. Taitaa olla aika hyvä palkka kun tätä ketjua lukee.. tosin työmäärä on huikea, vaihtaisin heti jos saisin vakipaikan muualta tällä palkalla. En saa, ainakaan tästä kaupungista.
Työskentelen hammashoitajana yksityisessä hammashoitolassa. Päivätyö, palkka 1960€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä. Olen 53. Olen hakenut lukemattomiin paikkoihin, mutta ei tärppää. Kaiketi olen liian vanha hoitamaan vanhuksia. Suhteita minulla ei ole.
Missähän asut, koska ainakin omalla paikkakunnalla minulle on töitä niin paljon, että joudun kieltäytymään, kun en jaksa kaikkea tehdä ja ikää on myös päälle 50v.
Toivottavasti saat töitä.
En ole kirjoittaja, mutta olen 54v. työtön lähäri vantaalta. Suoraan sanottu eräässä haastattelussa,että ikäiseni ei jaksa fyysistä työtä.
Onpa erikoista. Minulla ikää 53v ja haastatteluissa on oltu innoissaan, että töitä hakee heiltä kokenut hoitaja.
Tällä hetkellä töissä mielenterveyspuoli vastaanotto-osasto. Palkka jotain 2350 (en nyt ihan euron päälle muista) plus vuorolisät.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen hammashoitajana yksityisessä hammashoitolassa. Päivätyö, palkka 1960€/kk.
Onpas yksityisellä huonot palkat, julkisella saisit 2136€/kk
Sisko opiskeli lähäriksi aikuislinjalla ja sai valita kolmesta paikasta. Kyse oli opintojen aikaisista harjoittelupaikoista. Soittivat ihan itse, että heidän muistin mukaan sisko on valmistumassa ja vieläkö kiinnostaisi nämä hommat. Valitsi sitten noista kolmesta paikasta mieluisan, sai määräaikaisen sopparin 5kk ja sen jälkeen vakituisen työn julkiselta sektorilta. Eli ei ollut edes pätkätyötä.
Vanhustenhoidosta siis kyse, sinne sisko halusikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelussa, n. 2150 + lisät, kolmivuoro
Minkä puolen lähäri olet? Mitä kuuluu työtehtäviisi?
Mielenterveys- ja päihdetyön. Olen ihan ohjaajana eli vastaan lasten arjesta. Lähihoitajia voi työskennellä lastenkodeissa, mutta vain tietty määrä verrattuna amk-koulutuksen käyneisiin.
Onpa surkeat palkat! En minäkään nyt henkseleitä pääse paukuttamaan mutta on sentään yli 2000;-
Olen yliopistosairaalassa osastonsihteerinä ja palkka 2200;-
Vuorohoitopäiväkodissa, kuukausipalkka pari euroa päälle 2000€+lisät
Tehostettu palveluasuminen, 2100€ + lisät.
Ihan jees.
Ohis näytätkö ikäiseltäsi. Reilusti ylipainoiselta 50 v. kollegaltani kyseltiin terveysongelmista työhaastattelussa ja kyse toimistotyöstä. Eli valitettavasti stereotyyppisesti sellaisen joka näyttää nuorelta ja hoikalta on helpompi saada töitä, koska hänellä ei oleteta olevan terveysongelmia. Ikärasismi piiloutuu ulkonäkörasismiin.