Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

37vuotta ja avoliitto

Vierailija
03.05.2016 |

Pakko alkaa vuodataan tätä lapsiperheen arkea& kurjuutta, no miten sen nyt sitten oikein näkee. Olen siis 37 vuotias nainen, asun yhdessä avopuolisoni ja lapseni isän kanssa 220m2 ok-talossa. Meillä siis vain tämä yksi lapsi joka täyttää joulukuussa 5v. olen huolissani parisuhteestamme, kun mieheltä on herunut seksiä viimeeksi syyskuussa 2015, olen itse uskollinen ja en pystyisi koskaan häntä pettämään, ei uskonnollisista asioista vaan ihan peri-aatteesta, mä en tee lapsia kuin yhdelle miehelle. Jo raskausaikana ilmeni ongelmia, mies ei halunut minuun koskea kun olin raskaana vaikka kuinka vakuuttelin että et sinä sitä vauvaa vahingoita...sen jälkeen seksiä ollut viimeisen viiden vuoden aikana ehkä 5krt, ja meillä oltiin ennen lasta aika aktiivisia seksin suhteen (4krt/vko) oli kaikkee, annoin suuseksiä, vaihdeltiin asentoja jne, nykyisin nukun alakerran sohvalla ja mies yläkerrassa sängyssä. Lapsen takia en haluaisi erota, mitä tässä tekis muuta kuin itse hoitelisi omat hommat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta alusta saa semmoisen käsityksen että asut kahden miehen kaa.lapsen takia on vaikeata erota.kannattaa jutella miksi ei sänkyhommista tule enää mitään.näytät hälle kaapinpaikan.

Vierailija
2/2 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asu kahden miehen kanssa, vaan lapseni isän kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi