Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko sheivata

Vierailija
03.05.2016 |

Ei jaksais, mutta kai taas täytyy veivata, sheivata, raspata ja rasvata. Riittääkö jos ajelen vaan sääret ja kainalot? Ja raspaan ja rasvaan jalat, lakkaan kynnet ja mitä vielä pitäis tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Mutta sitten tuskin saat munaa.

Vierailija
2/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte. Nuolen mielellän kunhan sänki pehmenee, munaa saat vaikka heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasta ei ole puutetta:) Ärsyttää vaan tää vaatteiden vähennys ja karvojen paljastus näin kesän tullen. Pakkohan ne sääret on ajella, vaikka ei jaksais. Voipa sit vetää hellemekon tai bikinit päälle mökillä huomenna.

Vierailija
4/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 5-kymppinen, ja alakerta on sheivattu kahdesti elämäni aikana. Toinen kerta oli gynekologisen leikkauksen, toinen sektion yhteydessä. En myöskään ajele sääriäni.

Vierailija
5/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa ei ylety itse:(

Vierailija
6/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkään en sheivaa sinunkaan ei tarvitse

Vierailija
7/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän eniten siitä, että nainen näyttää naiselta myös "alakerrasta". Siistitty puska tai tupsu on kiihottavin, erityisesti bruneteilla..ei voi mitään. Kaljuksi kynitty kalkkunannahka ei ole mistään kotoisin. :/ Toki jokainen päättäköön itse mitä tekee karvoillaan, ajaako vai ei. Tämä näin 4-kymppisen miehen kommenttina..

Vierailija
8/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävää kun se onkin, niin nyt meen ja otan ilon irti tästä naiseudesta. Kohta on sileet sääret ja nätit varpaat. T:Ap

Vierailija
9/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämemajavat oksettaa!

Vierailija
10/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat alapäässä on ok. Mutta, mites noi säärikarvat, onko ne kiharat simpanssikarvat ok? T:Ap

Vierailija
11/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen sieltä karvojen alta löytyi. Varpaankynsien lakkaus ja nilkkaketju vielä puuttuu.

Vierailija
12/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa. Koskaan, siis KOSKAAN ei oo ollut seksi siitä asiasta kiinni. Viimeeks ajelin karvoja joskus syksyllä, lukuunottamatta kainalokarvoja. Ne ajoin kun kuukausi sitten olin työmatkalla etelämmässä, ja äkkiä tulin lämpimillä keleillä tietoiseksi myös paikallisten kollegoideni konservatiivisemmasta kulttuurista. Syynä kainaloiden sheivaamiseen se vituttaa itseäni vieläkin, mutta sellaista on elo. Nyt mietin et jaksaisko sääret ajaa seuraavaa työmatkaa varten, sit ei voi niitä piilottaa enää sukkahousujenkaan alle...

Vierailija
13/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksi ookkaan karvoista kiinni. Mutta, ehkä kainalo ja säärikarvat kannattaa pitää kesällä siistinä.

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa. Koskaan, siis KOSKAAN ei oo ollut seksi siitä asiasta kiinni. Viimeeks ajelin karvoja joskus syksyllä, lukuunottamatta kainalokarvoja. Ne ajoin kun kuukausi sitten olin työmatkalla etelämmässä, ja äkkiä tulin lämpimillä keleillä tietoiseksi myös paikallisten kollegoideni konservatiivisemmasta kulttuurista. Syynä kainaloiden sheivaamiseen se vituttaa itseäni vieläkin, mutta sellaista on elo. Nyt mietin et jaksaisko sääret ajaa seuraavaa työmatkaa varten, sit ei voi niitä piilottaa enää sukkahousujenkaan alle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan