Nuoret naiset eivät katso eteensä vaan kulkevat toljottaen älypuhelimiaan!
Ihan kohteliasta olisi katsoa vastaantulijaa edes kerran silmiin. Hymyilykään ei ole kiellettyä.
GYM*BOY
Kommentit (41)
No pääasia että eivät kävele auton alle tai pahki tms. Mielenkiintoista sinänsä kun naisten uskotaan pelkäävän kadulla ja naiset ovat niitä eniten poissaolevia siimat korvissa ja katse puhelimessa.
mene Tinderiin, mutta paita päällä
Ei niitä kiinnosta tuollaiset GYM*BOYt.
No mulle on yksi lysti hymyileekö vastaantulija vai ei, mutta opetelkaa nyt prkl katsomaan eteenne ja keskittykää siihen kävelyyn. Näitä tyttösiä näkee kyllä mopoauton ratissakin katse ihan jossain muualla kuin liikenteessä. Kiinnittäkääpä huviksenne huomiota kun seisotte vaikkapa liikennevaloissa niihin ohi kulkeviin autoihin, suurimmalla osalla kuskeista on se puhelin joko korvalla tai vaihtoehtoisesti nenän edessä. Miksi sitä pitää räplätä ihan koko ajan?
Te vanhat naiset voisitte taklailla näitä , että oppisisivat. Näin miehenä en viitsi taklailla kun kuitenkin luultaisiin joksikin muuksi
Mun päälle ajettiin pyörällä, syynä puhelimen tuijotus. Tyttö vielä käyttäytyi, kuin se olisi ollut minun vikani hymähti vihaisesi ja jatkoi matkaansa samaa jatkaen. Minä kävelin suoraan, hän ajeli kuin humalainen. Ei käynyt pahemmin ja tyttökin pysyi pystyssä. Radiossa tuli kerran juttua tästä, että pyörä on ajoneuvo ja kännykän räplääminen pyöräillessä on yhtä kiellettyä kuin autoillessakin.
Sekä tytöt että pojat näkyvät tänä keväänä ajelevan polkupyörällä miten sattuu ilman kypärää ja silmät naulittuina älypuhelimeen. Seassa on kyllä samanlaisia aikuisiakin.
Vierailija kirjoitti:
No mulle on yksi lysti hymyileekö vastaantulija vai ei, mutta opetelkaa nyt prkl katsomaan eteenne ja keskittykää siihen kävelyyn. Näitä tyttösiä näkee kyllä mopoauton ratissakin katse ihan jossain muualla kuin liikenteessä. Kiinnittäkääpä huviksenne huomiota kun seisotte vaikkapa liikennevaloissa niihin ohi kulkeviin autoihin, suurimmalla osalla kuskeista on se puhelin joko korvalla tai vaihtoehtoisesti nenän edessä. Miksi sitä pitää räplätä ihan koko ajan?
Tää on niin totta. Puhelin on kourassa joka paikassa. Mua just ärsytti, kun käytiin kavereiden kans syömässä ja nää vaa ravintolassa näpräs puhelimiaan sen sijaan, että oltais vaikka keskenään juteltu. Mulla ei oo älypuhelinta. :)
Ällöttävää että niiden lituskojen lärpyttimien nimi on ÄLYpuhelin.
GYM*BOY kirjoitti:
Ihan kohteliasta olisi katsoa vastaantulijaa edes kerran silmiin. Hymyilykään ei ole kiellettyä.
GYM*BOY
Jaahas, ei tullut mirrausta vai?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
No pääasia että eivät kävele auton alle tai pahki tms. Mielenkiintoista sinänsä kun naisten uskotaan pelkäävän kadulla ja naiset ovat niitä eniten poissaolevia siimat korvissa ja katse puhelimessa.
Tämä on ihan totta, eihän nämä näe eikä kuule mitään mitä ympärillä tapahtuu, kun on keskitytty jonkun nobodyn postaamaan kuvaan perseestään. Ja samalla mietitään kuumeisesti missä pöksyissä oman ahterinsa kuvaa seuraavaksi..
Itse kävelen esimerkiksi jalkakäytävällä suoraan ja ennustettavasti. Jos vastaan tulee puolelta toiselle huojuva smombie joka ei seuraa ympäristöään en turhaan lähde väistämään sillä minun massaani ei nelikymmenkiloisen teinin kanssa törmääminen heilauta. Kyllä ne muutaman kolauksen ja puhelimen putoamisen jälkeen oppivat taas katsomaan eteensäkin.
Suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää että niiden lituskojen lärpyttimien nimi on ÄLYpuhelin.
No onhan se puhelin kuitenkin käyttäjäänsä älykkäämpi.
Idioluutio. Kuka tahansa, joka ei ole luurinsa lumossa on piristävä poikkeus. Aikuiset ihmisetkin räpeltävät noita joka vitun paikassa.
Minä en odota minkäänlaista hymyä tai silmiin katsomista, mutta eteensä olisi kuitenkin hyvä katsoa, ettei törmää toisiin. Tässä kerrankin eräs nuori nainen meinasi pyörällä ajaessaan törmätä minuun, kun katse oli pyörää ajaessa vain älypuhelimessaan. Hän vain antoi pyöränsä valua menosuuntaan mennessä vasemmalle kaistalle, eli minun menosuuntaan katsottaessa oikealle kaistalle, jossa olin pyörällä ajamassa. Oli pakko soittaa kelloa, että törmäys vältettäisiin. Melkein meinasin sanoa myös, että katsoisit eteesi, mutta en viitsinyt kuitenkaan, kun kellonsoittokin ajoi jo asian.
Itseäni ei niin kään ärsytä tuo turvattomuus aspekti, vaan se että naiset ovat tehneet älypuhelimesta jonkinlaisen muurin normaalien ihmiskontaktien luomisen esteeksi. Tuollainen puhelimeen tuijottaminen antaa helposti sellaisen toisista kiinnostumattoman kuvan.
GYM*BOY
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei niin kään ärsytä tuo turvattomuus aspekti, vaan se että naiset ovat tehneet älypuhelimesta jonkinlaisen muurin normaalien ihmiskontaktien luomisen esteeksi. Tuollainen puhelimeen tuijottaminen antaa helposti sellaisen toisista kiinnostumattoman kuvan.
GYM*BOY
Voipi johtua siitä ettei naisia tosiaan kiinnosta tutustua sinuun mr. GYM*BOY.
Yhyy, tuntematon ihminen ei antanut sinulle huomiota!