Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset eivät katso eteensä vaan kulkevat toljottaen älypuhelimiaan!

GYM*BOY
03.05.2016 |

Ihan kohteliasta olisi katsoa vastaantulijaa edes kerran silmiin. Hymyilykään ei ole kiellettyä.

GYM*BOY

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei niin kään ärsytä tuo turvattomuus aspekti, vaan se että naiset ovat tehneet älypuhelimesta jonkinlaisen muurin normaalien ihmiskontaktien luomisen esteeksi. Tuollainen puhelimeen tuijottaminen antaa helposti sellaisen toisista kiinnostumattoman kuvan.

GYM*BOY

Sen kun kaahaavat suojatielle sokkona kunhan salipoitsu saa pimppiä!

Vierailija
22/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun naiset eivät edes katso sitä kertaakaan niin mistä ne voivat tietää, että eivät ole kiinnostuneita?

GYM*BOY

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun naiset eivät edes katso sitä kertaakaan niin mistä ne voivat tietää, että eivät ole kiinnostuneita?

GYM*BOY

Naisilla on parempi ääreisnäkö kuin miehillä. Olen testannut tätä (aikuiskouluttajana) huvikseni monta monta kertaa eri tavoilla, ja totta se on. Miehet eivät näe kovin laajalle, ja hassua on se, kuinka he luulevat, etteivät naisetkaan näe.

Vierailija
24/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäis kattoa jonkun randomsedän silmiin? Ei kinosta.

Vierailija
25/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaan kiinnosta katsoa sua silmiin, eikä varsinkaan hymyillä. 😊 Oon kyllä hyvin tietoinen ympäristöstäni/ihmisistä, vaikka katseeni olisi puhelimessa. Et vaan herättänyt minussa mitään fiilistä, eikä mulla ole mitään velvollisuutta kiinnittää sun ruikuttavaan naamaas huomiota.

Vierailija
26/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö, että tuo on ärsyttävää? Tahallaan provosoitte ja ärsytätte ja luotte huonoa mieltä ympärillenne? Ja olette siitä vielä ylpeitä?

GYM*BOY

Vierailija
27/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö, että tuo on ärsyttävää? Tahallaan provosoitte ja ärsytätte ja luotte huonoa mieltä ympärillenne? Ja olette siitä vielä ylpeitä?

GYM*BOY

Ymmärrätkö, että mua ei kiinnosta paskaakaan, jos jotain randomsetää ärsyttää, kun mua ei kiinnosta nostaa katsetta sitä kohtaan.

Vierailija
28/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei niin kään ärsytä tuo turvattomuus aspekti, vaan se että naiset ovat tehneet älypuhelimesta jonkinlaisen muurin normaalien ihmiskontaktien luomisen esteeksi. Tuollainen puhelimeen tuijottaminen antaa helposti sellaisen toisista kiinnostumattoman kuvan.

GYM*BOY

Kah, keksitkin juuri sen syyn, miksi ainakin minä olen naama kiinni puhelimessa ja kuulokkeet korvilla aina julkisilla paikoilla. En ole kiinnostunut kanssaihmisistä, päinvastoin, useimmat ihmiset ovat vastenmielisiä huonoine käytöstapoineen. Saan ihan tarpeeksi sosiaalista kanssakäymistä perheeni ja ystävieni kanssa, en kaipaa kontakteja tuntemattomien kaduntallaajien kanssa.

Luotaantyöntävä vaikutelma on siis tarkkaan harkittu.

Vierailija
29/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle on yksi lysti hymyileekö vastaantulija vai ei, mutta opetelkaa nyt prkl katsomaan eteenne ja keskittykää siihen kävelyyn. Näitä tyttösiä näkee kyllä mopoauton ratissakin katse ihan jossain muualla kuin liikenteessä. Kiinnittäkääpä huviksenne huomiota kun seisotte vaikkapa liikennevaloissa niihin ohi kulkeviin autoihin, suurimmalla osalla kuskeista on se puhelin joko korvalla tai vaihtoehtoisesti nenän edessä. Miksi sitä pitää räplätä ihan koko ajan?

tää on niin totta. Ne elää sen kännykän kautta niiden feikkielämää ettei ne tajua miten oikeesti eletään.

Vierailija
30/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Ymmärrätkö, että mua ei kiinnosta paskaakaan, jos jotain randomsetää ärsyttää, kun mua ei kiinnosta nostaa katsetta sitä kohtaan.

Sit nää on vielä niin helvetin itsekläitä. Oppikaa pissikset tavoille! Elämä viiemeistään opettaa ja se on kova koulu se!

Vierailija
31/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Sit nää on vielä niin helvetin itsekläitä. Oppikaa pissikset tavoille! Elämä viiemeistään opettaa ja se on kova koulu se!

Olen itsekäs kun en anna huomiota jollekin randomsedälle? Miks mun pitäis katsoa silmiin ja hymyillä jollekin tyypille jonka olemassaolo ei kiinnosta vittuakaan?

Vierailija
32/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Olen itsekäs kun en anna huomiota jollekin randomsedälle? Miks mun pitäis katsoa silmiin ja hymyillä jollekin tyypille jonka olemassaolo ei kiinnosta vittuakaan?

Kohteliaita tapoja. Kannattaa opetella.

GYM*BOY

Vierailija
33/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

GYM*BOY

Miksi mun pitäisi olla kohtelias ihmiselle jonka olemassaolo on mulle täysin yhdentekevä? Toki jos mä jotain vahingossa tönäisen, niin pyydän anteeksi, autan vanhuksia roskapussien kanssa, autan kaatuneen pystyyn ja muutenkin olen auttavainen ja kohtelias, mutta mulla ei ole mitään syytä katsoa jokaista vastaantulijaa silmiin.

Vierailija
34/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, tuntematon ihminen ei antanut sinulle huomiota!

Yhyy, lumpulla taitaa olla huono päivä taas! Onko koko päivä menny palstalla kiukutellessa?

Vierailija
35/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkäs sellainen scenaario että huomasitte "erinomaisen ääreisnäkönne" avulla että onpas tuolla kiinnostavan ja kuuman näköinen mies. Katsoisitteko silloinkin tiukasti ipönin näyttöä vai liikenisikö huomiota tässäkään tapauksessa?

GYM*BOY

Vierailija
36/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs sellainen scenaario että huomasitte "erinomaisen ääreisnäkönne" avulla että onpas tuolla kiinnostavan ja kuuman näköinen mies. Katsoisitteko silloinkin tiukasti ipönin näyttöä vai liikenisikö huomiota tässäkään tapauksessa?

GYM*BOY

Sinä nyt vaan et ole kiinnostava ja kuuma mies. Deal with it. 

Vierailija
37/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

GYM*BOY nimimerkkinä vaikuttaa

[  ] kiinnostavalta ja hyvännäköiseltä heteromieheltä

[x] bodatulta homolta

Vierailija
38/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

GYM*BOY

Hymyiletkö itse kohteliaan kiimaisesti kaikille vastaantuleville naisille, myös niille jotka eivät ole sinusta ollenkaan kiinnostavia? Niinpä, miksipä naistenkaan pitäisi silkasta kohteliaisuudesta olla kiinnostuneita ja halukkaita jokaiselle miehelle?

Vierailija
39/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Sinä nyt vaan et ole kiinnostava ja kuuma mies. Deal with it. 

Säkään et ole kuuma tai kiinnostava eukko. liian ruma. deal with it.

Vierailija
40/41 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GYM*BOY

Jos vastaan tulee kiinnostavan ja kuuman näköinen NUORI mies, niin kyllä se katse nousee. Sinä et taida olla noista ensimmäistäkään, kun et saa huomiota. Muussa tapauksessa en ole randomsetien olemassaolosta kiinnostunut paskan vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän