Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeesusteippi havaittu toimivaksi syylänkarkotukseen!

Vierailija
03.05.2016 |

Uskottava se on, jalassa muhinut isokokoinen syylä lähti pois kun haudoin sitä jeesusteipin alla muutaman viikon. Tuli edullisemmaksi kuin ostaa 30 e maksava apteekin tökötti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, apteekissa näkyy syylend liuos maksavan 29 euroa

Vierailija
2/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti myös sormista, vaikka täällä moitittiin jälkikäteenkin ettei niin käy. eikä ole tullut takaisin. Toinen vinkki, känsä tai syylä, en ole varma kumpi, jalkapohjasta lähti liuttomalla sitä ruokasoodavedessä. Sekin vaivasi vuosikausia, eikä mikään tehonnut. Samalla soodaliuoksella lähti pari ihmeellista punaista näppylää nilkasta, nekin alkoivat vähitellen punoittaa, olivat vuosia ensin vaaleina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä teippiä vaihtaa välillä? Oliko se tarkalleen syylän kokoinen vai isompi?

Vierailija
4/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista liuosta siis käytit?

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti myös sormista, vaikka täällä moitittiin jälkikäteenkin ettei niin käy. eikä ole tullut takaisin. Toinen vinkki, känsä tai syylä, en ole varma kumpi, jalkapohjasta lähti liuttomalla sitä ruokasoodavedessä. Sekin vaivasi vuosikausia, eikä mikään tehonnut. Samalla soodaliuoksella lähti pari ihmeellista punaista näppylää nilkasta, nekin alkoivat vähitellen punoittaa, olivat vuosia ensin vaaleina. 

Vierailija
5/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä teippiä vaihtaa välillä? Oliko se tarkalleen syylän kokoinen vai isompi?

Vaihdoin aina päivän tai parin päivän välein, kun ei meinannu pysyä suihkun jälkeen niin hyvin. Ja se teipinpala saa olla mielestäni reiluusti isompi kuin hoidettava kohde.

Vierailija
6/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi teippihomma toimii parhaiten sormien tai varpaiden ympärillä, joten muissa tapauksissa kannattaa kokeilla tuota soodaliuosta, josta tosin itse en ole ennen kuullut

Vierailija
7/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokalusikallinen tai pari, arvio, kaadoin suoraan purkista, soodaa, ja pesuvatiin vettä sen verran että ei tule yli, eli melko täyteen. Saunassa liuottelin n. 10-15 minuuttia. Kuulemma auttaa myös jalkasieneen, eikä mulla ole kyllä niitä viime aikoina ollut. kynsisieneen tämäkään ei valitettavasti tehoa. 

Vierailija
8/8 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokalusikallinen tai pari, arvio, kaadoin suoraan purkista, soodaa, ja pesuvatiin vettä sen verran että ei tule yli, eli melko täyteen. Saunassa liuottelin n. 10-15 minuuttia. Kuulemma auttaa myös jalkasieneen, eikä mulla ole kyllä niitä viime aikoina ollut. kynsisieneen tämäkään ei valitettavasti tehoa. 

Kotona kannattaa olla siis ruokasoodaa semmoinen iso kilon pänikkä, tepsii ongelmaan kuin ongelmaan :)