Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele korvatulppiasi.

Vierailija
03.05.2016 |

En ole löytänyt korvatulppia jotka pysyisivät mun korvissani kunnolla ja olisivat tarpeeksi hyvät. Pehmeitä, kokoonpuristettavia jotka sitten laajenevat korvassa, en saa ollenkaan kunnolla korviini. Nyt viimeksi ostin sellaiset muoviset lamellijutut jotka kyllä sain korviini mutta ne painoivat ikävästi eivätkä vaimentaneet tarpeeksi.
Mieheni kuorsaa ja minä heräilen enkä saa enää nukuttua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa korviini niitä Bilsonin suuria keltaisia korvatulppia, mutta ne pienemmät, muotoillut sopivat oikein hyvin. Korvatulpat muuten vanhenevat jokaöisessä käytössä parissa viikossa ja menettävät muotonsa ja "istumiskykynsä". Ovat ne silti hintansa väärtit.

Olen kokeillut myös niitä muovilamellitulppia, mutta ne ovat uusina epämiellyttävän kovat ja käytössä ne haalistuvat ja repsahtavat eivätkä enää estä ääntä. Olen kokeillut myös monia muovattavia tulppia, mutta ne sotkeentuvat nopeasti muovattaessa ja niiden painelu korvaan tuntuu epämiellyttävältä. Kaikkein pahimmat ovat olleet sellaiset pallopäisen liikennekartion näköiset oranssit tulpat, jotka eivät istu korviin eivätkä pidä ääntä poissa. Suosittelen siis pikku-Bilsoneita.

Vierailija
2/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupoissa ja apteekissa on erikokoja ja niistä puristettavista ja muotoonsa palautuvista voi saksilla leikata vähän poiskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautakaupoissa ja apteekissa on erikokoja ja niistä puristettavista ja muotoonsa palautuvista voi saksilla leikata vähän poiskin

Mä en saa niitä muotoonpalautuvia laisinkaan korviini. Ei siinä saksilla leikkaaminen auta yhtään mitään.

Vierailija
4/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa korviini niitä Bilsonin suuria keltaisia korvatulppia, mutta ne pienemmät, muotoillut sopivat oikein hyvin. Korvatulpat muuten vanhenevat jokaöisessä käytössä parissa viikossa ja menettävät muotonsa ja "istumiskykynsä". Ovat ne silti hintansa väärtit.

Olen kokeillut myös niitä muovilamellitulppia, mutta ne ovat uusina epämiellyttävän kovat ja käytössä ne haalistuvat ja repsahtavat eivätkä enää estä ääntä. Olen kokeillut myös monia muovattavia tulppia, mutta ne sotkeentuvat nopeasti muovattaessa ja niiden painelu korvaan tuntuu epämiellyttävältä. Kaikkein pahimmat ovat olleet sellaiset pallopäisen liikennekartion näköiset oranssit tulpat, jotka eivät istu korviin eivätkä pidä ääntä poissa. Suosittelen siis pikku-Bilsoneita.

Mä just katsoin jossain niitä pallopäisiä liikennekartion näköisiä ja mietin etten ole sellaisia vielä kokeillutkaan. Eipä sitten tarvitse edes kokeilla jos ne ovat vielä kovemmat.

Vierailija
5/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän niitä keltaisia.Ensimmäisenä yönä ovat vähän kovat mutta muuten hyvät kun muotoilet ne omiin korviin sopiviksi.Oranssit oli mun korviin liian pitkät.En saa unta kun mies kuorsaa ja nyt koirakin vanhemmiten.

Vierailija
6/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kuorsata rauhassa.pitäs varmaan enempi syödä niit vihanneksii.

Vierailija
7/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista oranssit silikoniset tulpat, muovirasiassa, 5e.