Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
2261/2566 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tosta taas selvää, lasta yritetty kauan ja ajankohtakaan ei paras mahdollinen. Miten ei ole, jos on yritetty.  On taas niin kryptistä.

Varmaan niiden velkojen takia?

Vierailija
2262/2566 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omnom kirjoitti:

En nyt kyllä tiedä mitä se Noora oikein höpöttää, mulla ei oo kyllä yhtään mikään hätänä. :)

T. Mikko

Pliis pistä oma blogi pystyyn missä kerrot omat versiosi tapahtuneista, meidän säälittävien no-life -mammojen iloksi 😁

http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/?m=1

siinä se nyt sitten olisi 👌

Tästäkin on jo aikaa, moneen asiaan tullut selvyys ja paljon asioita heillekin on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2566 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän nuo että hästäkkien kautta hakemalla ei julkiset kuvatkin tulevat esiin...instagramin pointti kun ei ole yksityisyys.

Jokaisessa kuvassa ei ole # joten ei kaikki kaikkia nää. Kai joku idea tässäkin on, mitä en vaa ymmärrä.

Vierailija
2264/2566 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omnom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omnom kirjoitti:

En nyt kyllä tiedä mitä se Noora oikein höpöttää, mulla ei oo kyllä yhtään mikään hätänä. :)

T. Mikko

Pliis pistä oma blogi pystyyn missä kerrot omat versiosi tapahtuneista, meidän säälittävien no-life -mammojen iloksi 😁

http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/?m=1

siinä se nyt sitten olisi 👌

Tästäkin on jo aikaa, moneen asiaan tullut selvyys ja paljon asioita heillekin on tapahtunut.

Eikö se ollut vuodenvaihteennaikaan?

Vierailija
2265/2566 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääköhän nuo että hästäkkien kautta hakemalla ei julkiset kuvatkin tulevat esiin...instagramin pointti kun ei ole yksityisyys.

Jokaisessa kuvassa ei ole # joten ei kaikki kaikkia nää. Kai joku idea tässäkin on, mitä en vaa ymmärrä.

Jos ei seuraa nii en mä ainakaan nää kuvii vaikka käyttäisin # sanoja

Vierailija
2266/2566 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei IG kuvat näy muille jos on private käyttäjä vaikka olis # merkitty nimiä.

Vierailija
2267/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät, mitä hästäkkejä kuvissa on, jos et seuraa...

(Sattumalta pomsahti pictagramin kautta mulle  kyllä yks kuva sattumalta, kun klikkasin ihan toisen tilin yhtä hästäkkiä, ja en siis ole seuraaja)

Vierailija
2268/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota tosta taas selvää, lasta yritetty kauan ja ajankohtakaan ei paras mahdollinen. Miten ei ole, jos on yritetty.  On taas niin kryptistä.

Toisaalta saa äitiyspäivärahaa ym. Kalliimmaksi lapsi tulisi, jos äiti olisi työelämässä. Mä luulen, että opinnot voi nyt jäädä roikkumaan, siksi ajankohta huono. Eikö blogitekstissäkin viitattu opiskeluihin.

Vierailija
2269/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveena vauvablogi? No siitä vaan kirjoittamaan.

Vierailija
2270/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se ei enää ole toiveena, tuli pitkään yritetty raskaus huonoon aikaan toivotun yllätyksen lisäksi.

Ja pari muuta paradoksia.

Vierailija
2271/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Sattumalta pomsahti pictagramin kautta mulle  kyllä yks kuva sattumalta, kun klikkasin ihan toisen tilin yhtä hästäkkiä, ja en siis ole seuraaja)

Mä seuraan ja näen kuvat. Kaveri ei seuraa ja sitä kautta ei näe # kautta mitään kuvia vaikka tiedän hästäkit ja se etsi niillä.

Vierailija
2272/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta saa äitiyspäivärahaa ym. Kalliimmaksi lapsi tulisi, jos äiti olisi työelämässä. Mä luulen, että opinnot voi nyt jäädä roikkumaan, siksi ajankohta huono. Eikö blogitekstissäkin viitattu opiskeluihin.

Opinnot ja rahahuolet yhdessä?

Vierailija
2273/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se ei enää ole toiveena, tuli pitkään yritetty raskaus huonoon aikaan toivotun yllätyksen lisäksi.

Eikös mikon blogi vois olla paremmin toiveena vauva :D mistähän tuo https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/?m=1 nimi oikein tulee.

Vierailija
2274/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös mikon blogi vois olla paremmin toiveena vauva :D mistähän tuo https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/?m=1 nimi oikein tulee.

Eiks se sinisentalonnalle ole se lasten ohjelma?

2275/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin N:aan yhdessä Facebook ryhmässä, siellä kertoi lainansa olleen n.30 tonnia. Aivan älytön määrä!

2276/2566 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alkuperäiseen aiheeseen liittyen:

http://www.inhimillisiauutisia.fi/normaalin-tuolla-puolen/15892256

Joku taisi tuon Teuvo Lomanin vanhemmassa ketjussa arvatakin.

Hitto miten nolo teksti :D

Yök mua inhottaa toi että samana iltana ollu useita miehiä, onkohan ollut ehkäisy edes käytössä..

Vierailija
2277/2566 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5563 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök mua inhottaa toi että samana iltana ollu useita miehiä, onkohan ollut ehkäisy edes käytössä..

Ei muistaakseni ollut ehkäisyä, ainakin monet blogin lukijat kehottivat testeihin ja testeissä onneksi kävikin. Huh mikä teksti! Oliko tuo kommentti poistettu jossain kohtaa kun ei omaan silmään ole osunut.

Ja miten ihmeessä voi olla velkaa se 30 000e kun blogin sivupalkki sanoo edelleen vain rapiat 20 000e? Onkohan ollut pikavipit kuvioissa.

Vierailija
2278/2566 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan ja näen kuvat. Kaveri ei seuraa ja sitä kautta ei näe # kautta mitään kuvia vaikka tiedän hästäkit ja se etsi niillä.

outo juttu

Vierailija
2279/2566 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5563 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muistaakseni ollut ehkäisyä, ainakin monet blogin lukijat kehottivat testeihin ja testeissä onneksi kävikin. Huh mikä teksti! Oliko tuo kommentti poistettu jossain kohtaa kun ei omaan silmään ole osunut.

Ja miten ihmeessä voi olla velkaa se 30 000e kun blogin sivupalkki sanoo edelleen vain rapiat 20 000e? Onkohan ollut pikavipit kuvioissa.

Tosta aiemmin linkatusta artikkelista selviää.

Vierailija
2280/2566 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5563 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta aiemmin linkatusta artikkelista selviää.

Ok kiitos, pitää lukea kokonaan. Yritin jo mutta liian kova myötähäpeä iski.