Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävät vauvapostaukset somessa

Vierailija
03.05.2016 |

"Tänään meidän Miro täyttää 2 viikkoa" "tänään meidän Miro täyttää 1,5kk" "tänään meidän Mirolla tulee 2kk täyteen" "tänään juhlittiin pikku Miron 3kk syntymäpäiviä" "siitä on on 6kk kun meidän ihana pikku Miro syntyi meille" tätä jatkuu tyyliin 2 vuotiaaksi jossa ajassa saadaan jo toinen ja sama alkaa uudestaan. Mitä hiton tilannetietoja nuo on? Juhliiko joku jotain 2 kuukautta syntymästä päiviä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuu.. Rakas tänään jo 3/4/5/6/7/8/9/vuotta.... Masuasukki syntyi 1/2/3 vuotta sitten.. MIHIN TÄÄ AIKA OIKEIN ON MENNYT? No kappas vaan että se aika kuluu sillonkin kun niitä lapsia on. Mutta sen voin kyllä sanoa että teidän aika on mennyt justiin tuohon kullanmurun mainostamiseen somessa.

Vierailija
2/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se täytyy näyttää koko maailmalle, että nyt ollaa saatu näin ja näin kauan pidettyä Miro hengissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä hehkutti lastaan fbssa viimeksi eilen! On tyttö saanut geenilotossa kuulemma täysosuman. Täytti 27v

Vierailija
4/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jokainen kakkavaippa ja välipala on postattava someen. Sen ymmärrän että vaikka kerran vuodessa (synttärit) voi laittaa "väliaikatietoja" että monta vuotta tulee täyteen. Mut ei oo lapsen kannaltakaan reilua joka ikistä asiaa laittaa nettiin.

Vierailija
5/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain poistaisit sinua ärsyttävät ihmiset kavereista, tai jos et halua, niin säädät asetuksia niin, että heidän päivityksensä eivät näy uutisvirrassa? Niin me muut teemme.

Vierailija
6/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävämpiä ovat "meidän meukku peukkunen 18 viikkoa" viime päivitys oli "38 viikkoa" miksi ei voi suoraa laittaa sitä ikää kuukausina? Minä en ainakaan tiedä paljonko 38 viikkoa on :D

Ja yksi toinen kaveri kirjoittaa faceen koiranaan "oi kun sain hyviä luita tänään, olin kiltisti nii mamma on musta ylpeä! Terveisin luna luppanen" -.-"

Vierailija
7/7 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vain poistaisit sinua ärsyttävät ihmiset kavereista, tai jos et halua, niin säädät asetuksia niin, että heidän päivityksensä eivät näy uutisvirrassa? Niin me muut teemme.

Juuri tätä mäkin olin ehdottamassa. Mulla oli aiemmin fb-kaveri, joka laittoi joka päivä useita päivityksiä liittyen koiraansa. Lisäksi joka kerta, kun oli sadepäivä hän ilmoitti, että miten hän rakastaa sadetta ja ihmiset on ihan tylsiä kun ei osaa nauttia sateesta. Olipa helpotus, kun laitoin tämän henkilön päivitykset pois!