Vl-äiti: mitä kuuluu?
Miten voit? Minkäkokoinen perhe? :) miten menee parisuhteessa?
Kaipaan rehellistä keskustelua vl-äideiltä. Olen itse myös vl. Neljä lasta, tosi väsynyt. Kamppailen omien ajatusten kanssa.
Kommentit (5)
On, mutten halua täällä keskustella.
Hyvää t. ex-vl.
Vajaa 10v sitten kun olin vielä vl, mulla oli neljä alle kouluikäistä lasta. Olin kuolemanväsynyt, en jaksanut tehdä oikein mitään, lastenhoito oli tosi rankkaa vaikka lapsiani rakastin (ja rakastan toki edelleen) älyttömästi. Odotin joka aamu vain päiväuniaikaa ja iltaa, että saisin nukkua edes vähän. Niinä aikoina tuli sitten mietittyä, onko tämä muka oikeaa elämää, miksi Jumala haluaisi minun elämästäni tällaista - eihän tässä ole mitään järkeä, kaikki vain kärsivät.
No, loppu onkin historiaa. Ei kannata hylätä uskoa, jos se tuntuu oikealta, mutta kannattaa miettiä, että millainen Jumala muka käskisi hankkimaan niin paljon lapsia, ettei kellään ole kivaa ynnä muut vl säännöt ja suositukset. Ehkäisykielto ei perustu edes Raamattuun. Syy tähän kieltoon on tod. näk. vain se, että saataisin liikkeen kannattajamäärä kasvamaan. Mitä se ei tosin tee, ja syy lienee selvä.
Kannattaa ehdottomasti miettiä näitä asioita, että mikä on totta ja järkevää ja mikä ei. Herran siunausta sinulle ja perheellesi, koita jaksella <3
Kiitos hyvää juuri tulin salilta. Mutta siinäpä se mitä haluan itsestäni kertoa.. toivon että haet tukea jostakin muualta kuin täältä. Hyvin viimeinen paikka. Pitäisi itsekin häipyä täältä. Ottaa tavoite enemmän elämää vähemmän somea. No. Treeni teki hyvää ja kelit kohdallaan.
Eikö ole vl-äitejä linjalla? :)