Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v, odotan kaksosia

Vierailija
03.05.2016 |

Kaikki kyselevät kaksosista kuultuaan olemmeko käyneet hedelmöityshoidoissa; kyllä olemme, pitkään ja nyt saamme hartaasti toivomamme lapset. Ihmiset kauhistelevat ikääni, miten jaksan kahden kanssa kun yhdessäkin vauvassa on kuulemma niin kova työ. En itse koe olevani tähän "vanha". Onko mietteitä, kokemuksia? Tietenkään ei voi ihan tietää mitä on edessä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietteitä on, ei kokemuksia. En ikinä olisi tuon ikäisenä tehnyt lapsia.

2/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut :) Olen 42-vuotias ja en ole tullut pitkästä yrityksestä huolimatta raskaaksi. Onneksi minulla on aiemmasta liitosta kolme lasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazel tov!

Vierailija
4/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :) Kun mies on mukana vauvojen hoidossa alusta asti, pärjäätte kyllä.

Vierailija
5/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaksosista. Itse olin 28-vuotias kaksoset saadessani ja kyllä minä sen koin rankaksi. Se on niin paljon kiinni vauvoista ja siitä, miten paljon saat apua. Itselläni oli isovanhemmat paljon apuna ja siitä oli kyllä valtavasti helpotusta ensimmäisinä vuosina. Ja tietysti mies oli mukana, mutta isyyslomaviikkoja lukuunottamatta oli päivät töissä, eikä tietysti osallistunut ihan täysaikaisesti yölliseen rumbaan. Lisäksi meidän vauvamme olivat erittäin vaativaisia. Muta eihän se rankkuus poista sitä vauvojen ihanuutta :) Minun vauvani ovat nykyisin jo 17-vuotiaita lukiolaisia...

Kyllä sitä kummasti vain selviää, kun on pakko.

Vierailija
6/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

En epäile, ettetkö jaksaisi. Rankkaa tulee varmasti välilä olemaan, mutta selviät kylllä, kunhan muistat pitää itsestäsikin huolta. Ja jos on isovanhempia ym. auttamassa.

Ainahan näitä ihmettelijöitä ja töksäyttelijöitä riitttää, jätä ne omaan arvoonsa.

Eihän tuon ikäinen nyt niiiiin vanha ole!😊

Vierailija
7/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana !!?? haloo.....

Vierailija
8/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, ihanaa! Paljon onnea!

Vierailija
9/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 41vuotiaana tosin vain yhden vauvan. Hyvin olemme jaksaneet. Lapsi on täysin terve ja helppo. Hyvin se menee. Apukäsiä kyllä tarvitset enemmän kahden kanssa. Tsemppiä.

Vierailija
10/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, paljon onnea! Olen itse tullut äidiksi 39 v. ja tunnen myös muita samanikäisenä (ja yli 4-kymppisenä) äidiksi tulleita. Kaksosista ei ole kokemusta, varmasti työtä riittää mutta mitä sitten, rankoistakin ajoista selviää (vauvathan ovat todella yksilöllisiä, toivottavasti teille tulee hyvin nukkuvat ja perustyytyväiset vauvat). 4-kymppinen ei todellakaan ole liian vanha äidiksi, en voi ymmärtää toisten ihmisten "kauhistelua" jaksamisesta. Mitäpä se muille kuuluu, milloin lapsia hankitaan (ja ennenkaikkea saadaan).

Vierailija
11/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä myös aivan valtavasti ihanaa :-) Ajattele, mikä erityinen seikkailu on teille varattu: seurata kaksosten omanlaista jännää yhteyttä.

Vierailija
12/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku jonka mielestä on väärän ikäinen. jätä kauhistelijat omaan arvoonsa. Onnea tulevista pienokaisista!

Vierailija
13/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea! Olet samanikäinen ,kuin äitini minut saadessaan. Vaikka oletkin keskiverto-odottajaa (tilaston mukaan n.26-vuotias) hieman vanhempi,niin kaikki ne vuodet ovat tuoneet vain lisää elämänkokemusta sinulle.

Älä välitä tippaakaan noiden 'keskivertoihanne kaikessa'-neurootikkojen puheista.

Kaikilla  ei tässäkään maassa onneksi tarvitse olla esim. vaikka  jotain yhtä ja kaikille täysin samanlaista keltaista lippalakkia päässään jne.

Jos he ovat hankkineet lapsensa nuorempina kuin sinä,niin se seikka  ei kuitenkaan  anna heille minkäänlaista oikeutta arvostella sinun elämäsi ratkaisuja,jotka teet sinä,eivätkä he.

Vierailija
14/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41-vuotiaana !!?? haloo.....

"Oho, taisi nyt  linja katketa,ennenkuin pääsit läpi ? No, kun katkesi niin mennään vain eteenpäin ja otetaan tänne seuraava soittaja..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän