Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet tekemisissä serkkujesi kanssa?

Vierailija
02.05.2016 |

Meillä välit ovat etäisen asialliset, tapaamme lähinnä perhejuhlissa ja saatamme vaihtaa kuulumiset, mutta emme kuitenkaan kauheasti pidä yhteyttä, ellei ole jotain erityisen tärkeää asiaa. En tiedä, mikä siinä on, ei vain ole oikein mitään yhteistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin serkun kanssa pidetään enemmänkin yhteyksiä, muutaman kanssa ei sitten niin paljon. Silti kaikkiin minulla on lämmin suhtautuminen ajatuksissani, vaikkemme usein näekään.

Vierailija
22/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Lopetin herkkujen laskemisen 35. kohdalla, en edes tiedä nykyistä lukumäärää.

Huoh...*serkkujen

ns. freudilainen lipsahdus...  :  )

Autocorrectin aikana niitä sattuu entistä useammin 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainkaan eikä meillä ole sellaisia sukujuhliakaan, joissa heihin voisi törmätä, kun isovanhemmat ovat jo manan majoilla.

Myös sisaruksiin äärimmäisen etäiset välit, mikä on sinänsä harmi, mutta ei sisarussuhteita yksin pysty ylläpitämään. Yritin vuosia kunnes kyllästyin yrittämään. Näin se ilmeisesti menee joissain suvuissa. Hieman kadehdin niitä joilla on läheiset ja voimaannuttavat suhteet sukulaisiinsa.

Vierailija
24/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden serkun kanssa olen tekemisissä muutaman kerran vuodessa, yhtä näen hautajaisissa ym.

Sitten on olemassa 5 ( tai voi niitä olla enemmän), joista 2 olen kerran nähnyt ja heidän nimet tiedän, asutaan eri maissa, enkä ole vanhempiensakaan kanssa missään tekemisissä

Vierailija
25/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan tekemisissä. Sukujuhlissakin kävin viimeksi kymmenen vuotta sitten. Suku on minulle täysin yhdentekevä asia.

Vierailija
26/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 serkkua. Kaikki asuvat Suomessa. Muutamien kanssa jutellaan jos satutaan näkemään esim kaupassa. Ihan kaikkia en kyllä taitaisi tunnistaa edes vaikka vastaan kävelisivät.

Ennen olin tekemisissä jonkun verran muutamien kanssa mutta nyt kun oma perhe ja olemme laiskoja käymään kylässä niin eipä näe juuri muuta kuin vanhempiamme. Äidiltäni joskus kuulen mitä jollekkin serkulle kuuluu.

Olen serkuksista nuorin ja eri elämän tilanteessa kuin vanhemmat serkkuni.

Vierailija
27/29 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään

Vierailija
28/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun serkkuhaa on varmaa mun kaikkein läheisin ihminen. Mun serkku on muo sellaset kolme vuotta vanhempi, mut tullaa älyttömän hyvin juttuun yms. Omaa inside läppää ja viihdytää hyvin toistemme seurassa. Nähään hyvin usein. Kysellää toisii hengailee puolin ja toisin. Jos on riitoi, ni max pari vuodes ja nekii on varmaa pisimpää kestän sellaset kakskyt minaa jos ees sitä. Ikä erookaa ei juuri sillee huomaa. Ehkä kummatkii niin lapsellisii et se yhdistää tai jotai :D Mut saattaa se olla myös et oon kypsyn vähä nopeemmin koska itellä on autistinen isosisko, ni seki on varmaa kasvattan henkisesti. (

Vierailija
29/29 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 38 serkkua ja jos "tekemisissä olemiseksi" lasketaan myös Facebookissa rupattelu, niin serkuistani 25:n kanssa tulee oltua tekemisissä viikottain ja heistä 10:n kanssa päivittäin. Asutaan niin ympäri Suomea, että vain viiden serkun kanssa tulee tavattua useammin kuin 4 kertaa vuodessa.