Miksi miespuolinen työkaveri ei puhu minulle perheestään?
Työkaverini puhuu muille lapsistaan ja vaimostaan, mutta minulle ei koskaan. Selvästi oikein välttelee aihetta. Ja jos minä kysyn jotain, niin hän suunnilleen suutahtaa ja tuhahtelee vaan. Hän ei myöskään koskaan kysy minun perheestäni eikä halua kuulla niistä mitään. En keksi muuta selitystä kun että voisiko tämä mies olla minuun vähän ihastunut?
En haaveile mistään suhteesta hänen kanssaan enkä siis aio todellakaan tehdä hänen kanssaan koskaan mitään eikä hänkään varmastikaan ajattele mitään sellaista. Olisi vaan mukavaa tietää mitä hänen päässään liikkuu.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä ole vielä tarpeeksi läheisiä työkavereita.
Perhejutut on kuitenkin vähän sellasia, että ehkä jutellaan paremminkin hiukan paremmille tutuille.
Itseasiassa ollaan tosi läheisiä työkavereita, vaihdetaan kuulumisia päivittäin. Hän kertoo saman tarinan minulle niin että hänen perheensä on poistettu siitä ja hetken päästä kuulen kun hän puhuu perheestään toiselle työkaverillemme. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta hän käyttäytyy muutenkin seurassani eri tavalla kun muiden seurassa.
Ap
Miten käyttäytyy eri tavalla? Onhan se ihastuminen toki mahdollista, niitä sattuu työpaikoilla koko ajan. Mutta ei toki av-mammoille, siksi alapeukuttavat ja epäilevät.
Hän punastelee kanssani jutellessaan, hän hakeutuu viereeni lounaalla ja puhuu tosissaan aivan eri asioista ja eri tavalla kuin muille..
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo minusta ihastumiselta kuulostaa, en ymmärrä miksi täällä heti lytätään ja alapeukutetaan jos ap itse kehtaa epäillä että joku on häneen ihastunut? :D mulla on ollut sama tilanne, koulukaveri ei koskaan puhunut mulle tyttöystävästään, meidän yhteisille kavereille kyllä, ja meni vaikeaksi jos puhuin omasta perheestäni. Joskus sitten oltiin porukalla baarissa ja mies tunnusti että on ihastunut minuun. :)
Kiitos kivasta vastauksesta. Toivoisin tosissaan saavani jonkun selityksen hänen oudolle käytökselleen. Ja olisin toki otettu, jos hän olisikin ihastunut, vaikka välillämme ei koskaan tule mitään olemaankaan..
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo minusta ihastumiselta kuulostaa, en ymmärrä miksi täällä heti lytätään ja alapeukutetaan jos ap itse kehtaa epäillä että joku on häneen ihastunut? :D mulla on ollut sama tilanne, koulukaveri ei koskaan puhunut mulle tyttöystävästään, meidän yhteisille kavereille kyllä, ja meni vaikeaksi jos puhuin omasta perheestäni. Joskus sitten oltiin porukalla baarissa ja mies tunnusti että on ihastunut minuun. :)
Älä unohda vaihtoehtoa että miestä panettaa, mutta ei ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhejutut on kuitenkin vähän sellasia, että ehkä jutellaan paremminkin hiukan paremmille tutuille.
Itseasiassa ollaan tosi läheisiä työkavereita, vaihdetaan kuulumisia päivittäin. Hän kertoo saman tarinan minulle niin että hänen perheensä on poistettu siitä ja hetken päästä kuulen kun hän puhuu perheestään toiselle työkaverillemme. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta hän käyttäytyy muutenkin seurassani eri tavalla kun muiden seurassa.
Ap
Äärettömän harva mies rupeaa puhumaan naisille omasta perheestään.
Olet oikeassa. Työkaverisi haluaa panna sinua ja huolella :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Äärettömän harva mies rupeaa puhumaan naisille omasta perheestään.
Sanos muuta. Hänkin on sen tyylinen, että ei kuvittelisi hänen puhuvan lapsistaan tai vaimostaan. Mutta kuulen joka päivä kuinka hän puhuu kuitenkin muille naispuolisille työkavereillemme.
Ap