Miksi miespuolinen työkaveri ei puhu minulle perheestään?
Työkaverini puhuu muille lapsistaan ja vaimostaan, mutta minulle ei koskaan. Selvästi oikein välttelee aihetta. Ja jos minä kysyn jotain, niin hän suunnilleen suutahtaa ja tuhahtelee vaan. Hän ei myöskään koskaan kysy minun perheestäni eikä halua kuulla niistä mitään. En keksi muuta selitystä kun että voisiko tämä mies olla minuun vähän ihastunut?
En haaveile mistään suhteesta hänen kanssaan enkä siis aio todellakaan tehdä hänen kanssaan koskaan mitään eikä hänkään varmastikaan ajattele mitään sellaista. Olisi vaan mukavaa tietää mitä hänen päässään liikkuu.
Kommentit (27)
Kysy mieheltä mikä on ongelma. Ehkä on ihastunut tai ehkä pitää sinua ärsyttävänä jostain syystä.
Mua ärsyttää, kun työkaverimies ei koskaan puhu nimillä perheestään. Aina vaan vaimo sitä ja tätä ja poika sitä ja tätä ja tyttö jne.
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä ole vielä tarpeeksi läheisiä työkavereita.
Perhejutut on kuitenkin vähän sellasia, että ehkä jutellaan paremminkin hiukan paremmille tutuille.
Itseasiassa ollaan tosi läheisiä työkavereita, vaihdetaan kuulumisia päivittäin. Hän kertoo saman tarinan minulle niin että hänen perheensä on poistettu siitä ja hetken päästä kuulen kun hän puhuu perheestään toiselle työkaverillemme. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta hän käyttäytyy muutenkin seurassani eri tavalla kun muiden seurassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä mikä on ongelma. Ehkä on ihastunut tai ehkä pitää sinua ärsyttävänä jostain syystä.
No en mä nyt tollasta voi kysyä 😄. Ja jos hän pitäisi minua ärsyttävänä, niin miksi hän sitten juttelisinjoka päivä kanssani pitkään..
Ap
Saattaahan tuo olla, tok voi olla joku muukin syy.
Kaksi hyvää ystävääni aikoinaan lopettivat tyttöystävistään puhumisen minulle. myöhemmin molemmat kertoivat olevansa ihastuneita minuun, ja oletan että ihastumisen takia lopettivat tyttöystävistään puhumisen. Toki takana saattaa olla joku muukin syy, josta en tiedä, mutta sen tiedän että olivat minuun ihastuneita ja tyttöystävistä puhuminen loppui samoihin aikoihin kun ihastuivat.
Ehkä hän pitää sinua juoruilijana ja haluaa huolehtia perheenjäsentensä yksityisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini puhuu muille lapsistaan ja vaimostaan, mutta minulle ei koskaan. Selvästi oikein välttelee aihetta. Ja jos minä kysyn jotain, niin hän suunnilleen suutahtaa ja tuhahtelee vaan. Hän ei myöskään koskaan kysy minun perheestäni eikä halua kuulla niistä mitään. En keksi muuta selitystä kun että voisiko tämä mies olla minuun vähän ihastunut?
En haaveile mistään suhteesta hänen kanssaan enkä siis aio todellakaan tehdä hänen kanssaan koskaan mitään eikä hänkään varmastikaan ajattele mitään sellaista. Olisi vaan mukavaa tietää mitä hänen päässään liikkuu.
Voi tsiisus taas! Vai että ihastunut sinuun ja ei siksi puhu? Hohhoijaa.. Miksi hänen pitäisi puhua sinulle? Tai olla kiinnostunut sinun asioistasi? Olette työkavereita ja vain sinä yrität nyt keksiä jotakin enemmän. Lopeta ja keskity työn tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan tuo olla, tok voi olla joku muukin syy.
Kaksi hyvää ystävääni aikoinaan lopettivat tyttöystävistään puhumisen minulle. myöhemmin molemmat kertoivat olevansa ihastuneita minuun, ja oletan että ihastumisen takia lopettivat tyttöystävistään puhumisen. Toki takana saattaa olla joku muukin syy, josta en tiedä, mutta sen tiedän että olivat minuun ihastuneita ja tyttöystävistä puhuminen loppui samoihin aikoihin kun ihastuivat.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. En tosissaan vaan tajua mitään muuta selitystä hänen käytökselleen. Hän menee siis myös mustasukkaisen oloiseksi, jos yritän puhua omasta perheestäni. Muutoin puhumme kyllä päivittäin monista asioista ja esimerkiksi omista sisaruksistaan hän kertoo minulle mielellään.
Olisi mukavaa kuulla jonkun miehenkin näkemys, että mikä muu selitys tälle mahdollisesti voisi olla..
Ap
Mies on huomannut sinun kuolaamisesi eikä halua, että yrität tunkea hänen perhe-elämänsä väliin jalkavaimoksi.
Minulla oli juuri noin, ei koskaan myöskään halunnut että puhun omasta miehestäni, vaihtoi puheenaihetta heti. Ärsyyntyi silminnähden, jos mainitsin vaimon. Myöhemmin sitten lääppi huolella humalassa ja avautui jotain oksettavaa sen jälkeen. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haaveile mistään suhteesta hänen kanssaan enkä siis aio todellakaan tehdä hänen kanssaan koskaan mitään eikä hänkään varmastikaan ajattele mitään sellaista. Olisi vaan mukavaa tietää mitä hänen päässään liikkuu.Voi tsiisus taas! Vai että ihastunut sinuun ja ei siksi puhu? Hohhoijaa.. Miksi hänen pitäisi puhua sinulle? Tai olla kiinnostunut sinun asioistasi? Olette työkavereita ja vain sinä yrität nyt keksiä jotakin enemmän. Lopeta ja keskity työn tekemiseen.
Hän siis tulee aamulla ensimmäiseksi tervehtimään ja vaihtamaan kuulumiset ja muutenkin puhumme päivässä useaan otteeseen. Joten hän siis puhuu kanssani mielellään, mutta muista aiheista kun meidän perheestämme..
Ap
Sillä ei ole perhettä vaan 14-vuotias tyttöystävä. BTDT.
Se on tylsä aihe. Outoa toki jos puhuu muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhejutut on kuitenkin vähän sellasia, että ehkä jutellaan paremminkin hiukan paremmille tutuille.
Itseasiassa ollaan tosi läheisiä työkavereita, vaihdetaan kuulumisia päivittäin. Hän kertoo saman tarinan minulle niin että hänen perheensä on poistettu siitä ja hetken päästä kuulen kun hän puhuu perheestään toiselle työkaverillemme. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta hän käyttäytyy muutenkin seurassani eri tavalla kun muiden seurassa.
Ap
Miten käyttäytyy eri tavalla? Onhan se ihastuminen toki mahdollista, niitä sattuu työpaikoilla koko ajan. Mutta ei toki av-mammoille, siksi alapeukuttavat ja epäilevät.
Heippa. Mulla on ollut töissä samankaltainen tilanne jo pidemmän aikaa päällä. Lauantaina kyseinen mies otti ja suuteli, kertoi olevansa korvia myöten ihastunut. Itse haaveillut tästä enkä uskonut että näin käy, enkä olisi halunnutkaan...😢 hänellä siis pieni lapsi ja kun olen normaaliin tapaan kysellyt kuulumisia (joko teillä nukutaan yöt tms) on vastannut parilla sanalla ja vaihtanut puheenaihetta.muille kyllä vastaa...
Uskon, että hän palvoo sinua. Ja vain sinua. Eikä ketään muuta kuin sinua.
Minulla on vastaava tilanne kaikkien miesten kanssa.
Eli aapee oletat, että mies on sinuun ihastunut ja on sinusta myös mustasukkainen. Nyt haluat, että me täällä ollaan samaa mieltä, muu kuin ihastumisvastaus ei tunnu sinulle kelpaavan. Oletko itse ihastunut mieheen?
Entä päinvastoin, mies heruttaa perhettään ja samalla on täysillä yrittänyt päästä vällyihin? Ristiriitaista?
Koska miehet eivät jauha lapsistaan. Juuso sitä ja veera kiukutteli tätä. Ketä kiinnostaa vieraiden lasten itkukohtaukset ja univaikeudet? Ja kyllä, minulla on rakastettuja lapsia. Säästän silti muut vähäisiltä perheen sisäisiltä ongelmiltamme.