Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen synttäreille ei ilmoittautunut kuin yksi kaveri

Vierailija
02.05.2016 |

Liikuntasynttärit on järjestettävänä ja vain yksi kaveri on ilmoittautunut. Lapsi on ihan tohkeissaan, kun kavereita tulee ja heillä on yhdessä kivaa kuten tarhassakin.
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä, kun kavereita ei sitten tulekaan? :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin että on jotku liikunta aiheinen synttärit karsii jo pois vieraita. Esim en saisi ketään minun kolmesta lapsesta kyseisille synttäreille edes pakottamalla. Ja ennenkuin tulee joku itkemään läskeistä lapsista niin ihan normaalipainoisia ja terveitä ovat. Ovat vaan enemmän taiteellisia ja lukutoukkia joita ei liikunta kiinnosta

Vierailija
22/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista etteivät kutsut ole jääneet rahareppuun. Voit myös soitta aja kysyä, koska joskus edes pari vanhempaa saattaa sanoa, että ai niin hitto, unohtui sanoa, että kyllä meidän Maija pääsee tulemaan. Tai käy siinä paikassa kysymässä, haluaako Maija tulla ja Maija haluaa. Vielä on toivoa :)

Yritä miettiä vielä joitain muita kuin tarhan lapsia sinne kutsuttaviksi. Eikö naapurustossa ole ketään, tuttavilla ole lapsia, ei harrastuksesta, ei mistään muualta kuin tarhasta? Voisi olla lapsellekin ihan kiva, että on muitakin kavereita kuin niitä joiden kanssa muutenkin viettää kaikki päivänsä, jos tällainen siis olisi mitenkään mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin että on jotku liikunta aiheinen synttärit karsii jo pois vieraita. Esim en saisi ketään minun kolmesta lapsesta kyseisille synttäreille edes pakottamalla. Ja ennenkuin tulee joku itkemään läskeistä lapsista niin ihan normaalipainoisia ja terveitä ovat. Ovat vaan enemmän taiteellisia ja lukutoukkia joita ei liikunta kiinnosta

No oho.. Itseäni ei pienenä liikunta kiinnostanut, olin lukutoukka. Jos olisi ollut Hoplop tai Trampoliinimaailma, niinkuin nykyään on, olisin mennyt innolla. Liikunnallisuuse i aina tarkoita, että mennään pururadalle ja otetaan aikaa.

Vierailija
24/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kutsuissa on niin että pitää ilmoittaa jos ei pääse. Onkohan vanhemmat lukeneet huolella kutsun. Näin ainakin Turussa. Soittaisin vanhemmille tai laittaisin tekstarit tms.

Vierailija
25/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oho.. Itseäni ei pienenä liikunta kiinnostanut, olin lukutoukka. Jos olisi ollut Hoplop tai Trampoliinimaailma, niinkuin nykyään on, olisin mennyt innolla. Liikunnallisuuse i aina tarkoita, että mennään pururadalle ja otetaan aikaa.

Täälläpäin jos liikunnallista syntymäpäivää jyrkkää se tarkoittaa yleensä temppurataa tai esim suunnistusta lähimetsissä. Hoplopit jne todella kaukana. Kerran mentiin sinne meidän kolmikon kanssa ja tunnissa kyllästyivät siihen. Uimaan kyllä menevät mielellään ja kesäisin kuskataan uimaan joka päivä ja joskus kahdesti siitä riemusta että liikkuvat ilman tappelua.

Vierailija
26/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän takia olet sitten hankkinut lapsen?

Tuon olisit voinut jättää sanomatta. Se ei ollut reilua.

Tsemppiä ap:lle, älä vällitä ja ota itseesi tuon kaltaisesta kettuilusta. Sen kirjoittajalla ei ole ilmeisesti kaikki asiat kohdallaan itsellä.

Ei ole reilua?

Aloittaja pakottaa lapsen maailmaan vastoin tämän tahtoa ja on sataprosenttisesti vastuussa tästäkin potentiaalisesti traumatisoivasta, koko loppuelämään vaikuttavasta kokemuksesta.

Ja tästä asiasta huomauttaminen ei ole reilua?

Ihan tiedoksi, että en pakota ketään minnekään. Lapsi itse halusi tällaiset synttärit 😊. Puhuin menneestä, minkä useimmat varmasti ymmärsi.

Ehkä sinä haluaisit tulla kanssamme juhlimaan, niin sinullekin voisi tulla parempi mieli? :)

Voi luoja. Etkö osaa lukea? Sanoin "pakottaa maailmaan". Lapsi on itse täysin syytön tähän tilanteeseen. Syyllinen olet sinä. Ilman sinun itsekästä päätöstäsi lisääntyä, lapsesi ei joutuisi kärsimään tällä tavalla.

Ja sinä olet sekaisian, hae apua. Ei normaali ihminen sano tuollaisia asioita.

Vierailija
27/29 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan lähes kaikki ilmoittavat etteivät pääse myöskin, joskus unohtuu ( itsekin olen unohtanut ) mutta 7/8 ei mitään ? Todella outoa.

Vierailija
28/29 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko kutsut menneet perille?

Vierailija
29/29 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko konventtia siirtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan