Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana nykyiselleni, jonka kanssa ollut yhdessä yli 10v. Nyt mies alkanut painostaa 16-v teiniäni muuttamaan

Vierailija
02.05.2016 |

pois kotoa, vaikka on tähän saakka ollut hänelle mitä ihanin, se huolehtiva isä, johon biologisesta isästä ei ikinä ollut.
Olen ymmälläni, ja nuori varmasti vielä enemmän. Tuntuu pahalta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies

Vierailija
2/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Millä hän perustelee tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on muuttanut kuulemma 14-vuotiaana pois kotoa, ja lapsuusperheessä "roikkuminen" ei tee hyvää kasvavalle nuorelle. Vaan pitää itsenäistyä. Siinä sitten kuulemma tukisi kaikin mahdollisin tavoin. Naamioi tän nuoren parhaaksi, mutta minusta - ja varmasti myös lapsesta - tuntuu, että yrittää vaan häätää pois kotoa :( ap

Vierailija
4/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jätkä. Tee sille selväksi, että nuori muuttaa kun haluaa, vaikka siihen menisi toiset 16 vuotta.

Mä olen itse isäpuoli ja tytärpuoleni on 19v. Mä ahdistun joka kerta kun tyttö tuo pojan kotiin esiteltäväksi, koska pelkään että kohta saattaakin sitten muuttaa pois kyseisen poikakaverinsa luokse, enkä enää näkisikään sitä joka päivä. Toivottavasti viihtyy täällä vielä vuosia, mun puolesta vaikka ikuisesti.

Vierailija
5/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että useimmissa perheissä ei noin tehdä, vaan tavallisesti nuoret muuttavat omilleen toisen asteen suoritettuaan ja kun joko opiskelu- tai työpaikka on saatu.

Vierailija
6/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuo teini. Voin sanoa, että syvät haavat jäi ja niitä yritän paikkailla edelleen yli kolmekymppisenä.

Oma äitini ei jaksanut pitää puoliani, toivottavasti sinä toimit toisin oman lapsesi kohdalla. Varmasti tiedät itse mikä on oikein.

Vierailija
7/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tulee vain jostain, elämä kusee aina silmään jollain lailla. Ajattelet, että kaikki on hyvin, niin sitten alkaa tulla tällaista kuraa niskaan. Sano, että te muutatte kaikki, mies saa jäädä yksin, jos ei hokeminen lopu.

Vierailija
8/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koko perhe yhdessä tiedä mikä teille on parhaaksi. Joillekin 16vuotiaille sopii poismuutto, mutta sen pitää tapahtua teinin omasta aloitteesta. Ei 16 vuotiaan vielä tarvitse itsenäistyä

Vierailija
9/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: muistaahan mies, että elatusvelvollisuus jatkuu vielä ainakin pari vuotta, ja päättyy vasta toisen asteen papereiden saamiseen? Halvemmaksi yleensä tulee elättää nuorta kotona kuin erillisessä asunnossa.

Vierailija
10/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Lapsipuoli on raivattava tieltä ennen Oikean Perillisen syntymää.

Nyt luu kurkkuun sille "miehelle", joka toimillaan pyrkii erottamaan äidin ja lapsen, ennen kuin perhe rikkoutuu mahdottomuuteensa. Yhdessä perheessä ei voi olla kahden kastin lapsia.

Harva 16 v on kypsä lähtemään maailmalle.

Vierailija
11/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauvalle tilaa? Onko esim. tytön huone syynä?

Vierailija
12/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jätkä. Tee sille selväksi, että nuori muuttaa kun haluaa, vaikka siihen menisi toiset 16 vuotta.

Mä olen itse isäpuoli ja tytärpuoleni on 19v. Mä ahdistun joka kerta kun tyttö tuo pojan kotiin esiteltäväksi, koska pelkään että kohta saattaakin sitten muuttaa pois kyseisen poikakaverinsa luokse, enkä enää näkisikään sitä joka päivä. Toivottavasti viihtyy täällä vielä vuosia, mun puolesta vaikka ikuisesti.

Tää kyllä kuulostaa jotenki pervolta.

Vierailija
13/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että hyvä idea. Etsi asunto, muuta sinne teinin ja raskausvatsasi kansa ja sano miehelle, että itsenäistyminen tekee hänellekin hyvää.

Vierailija
14/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kodissanne tilaa molemmille lapsille?

Vierailija
15/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä kuulostaa jotenki pervolta.

Miehetkin on hei ihmisiä ja voivat kiintyä lapsipuoliinsa.

N30

Vierailija
16/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua :(

Pystyisikö miehelle vähän perustelemaan silläkin järkeä päähän, että teinistä voi olla iso apu lapsenhoidossa (siis vaikkei teiniä oikeasti pistettäisi tekemään mitään lastenhoitoa), ja että sisarussuhde kehittyy paremmin kun teinikin saa olla alusta asti pienemmän sisaruksensa elämässä mukana?

On kyllä aikamoinen pommi kaikkien noiden vuosien jälkeen tällainen. Mitäköhän teinin päässä liikkuu nyt, ei varmaan mukavalle tämä tilanne tunnu.

Vierailija
17/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tilaa on,reilustikin, ei voi olla kyse siitä. Suoraan sanottuna en voi tajuta mistä on kyse?? Silloin kun alettiin seurustella ja mies oli lapselleni kiltti ja kiva, moni varoitteli että se nyt vaan koittaa tehdä vaikutusta suhun, homma muuttuu viimeistään kun saatte omia lapsia.. Juu, en uskonut enkä saata uskoa edelleenkään. Sattuu ihan vitusti, omasta ja esikoisen puolesta. Ja varmaan vähän meidän kaikkien? ap

Vierailija
18/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän miehen ymmärtää, että teini joka tapauksessa lähtee muutaman vuoden päästä omilleen. Luulisi sen aikaa kestävän samassa taloudessa. Jos ei kestä, niin itse varmaan lähtisin lasten kanssa omilleni. Mistä sitä tietää, vaikka mies olisi kuudentoista vuoden päästä painostamassa myös omaa lastaan pois kotoa?

Vierailija
19/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi niin kuin minä sanoin aikoinaan omalleni, joka yritti hiilostaa 16 v pois. Jos tästä talosta joku lähtee, niin sinä lähdet. Sinä pärjäät ilman minua, mutta teini ei vielä. Hän asuu enää muutaman vuoden kotona ja lähtee, kun on valmis. Sinä voit lähteä vaikka heti tai lopettaa nuo puheet. 

Vierailija
20/37 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä tilaa on,reilustikin, ei voi olla kyse siitä. Suoraan sanottuna en voi tajuta mistä on kyse?? Silloin kun alettiin seurustella ja mies oli lapselleni kiltti ja kiva, moni varoitteli että se nyt vaan koittaa tehdä vaikutusta suhun, homma muuttuu viimeistään kun saatte omia lapsia.. Juu, en uskonut enkä saata uskoa edelleenkään. Sattuu ihan vitusti, omasta ja esikoisen puolesta. Ja varmaan vähän meidän kaikkien? ap

Kai sanot sille miehellesi, että se painostus saa luvan loppua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan