Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaminen raskaana??

30.06.2008 |

Haluisin tietää kokemuksianne ulkomaan reissuista näin raskaana olessanne? Vältyittekö taudeilta/ripuleilta matkan aikana? Neuvolasta sanottiin että on ihan turvallista mikäli muistaa käsihygienian ja alottaa ajoissa maitohappobakteeri kuurin.. ?:| kun mitään rokotuksia ei ole mulla...Bulgariaan oisimme menossa

RV 10+5

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mitään juomia jäillä ei kannata ottaa, koska jäät tehdään paikallisesta vedestä. Samoin mitään salaatteja ei kantsi syödä. Itse jätin myös salaatinkastikkeet syömättä, koska ovat usein maitopohjaisia (eikä tiedetä miten on säilytetty) sekä voi olla tehty paikalliseen veteen. Samoin kaikki juustot jätin syömättä.

Olin ekassa raskaudessa Floridassa (tein plussatestin siellä), mutta rv vasta jotain 5+. Ja hygienian puolesta on tietysti ihan eri asia kuin Etelä-Euroopassa on. Toisessa raskaudessa olimme rv35+ Kanarialla, Lanzarotella. Hyvin meni sekin matka, ei mitään vatsavaivoja tms. Siisti saari kaikinpuolin. Bulgariasta en osaa sanoa, mutta koska on turistien suosiossa, luulisin, että on aika siisti.

Hyvää matkaa :)

Vierailija
2/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, näin aattelinkin niitä vältellä. Pullo vettä ja hyvin kypsytettyä lihaa lähinnä söisin sekä kyytipojaksi leipää. Gefilusta nyt tankki täyteen ja reissuun parin viikon päästä :) Kiitos vastauksesta mikaela.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muukin :)

Mustaverho

Vierailija
4/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni reissu :)

Juomalasien puhtauteen kannattaa kiinnittää huomiota, esim.aamupalalla. Ei aina välttis ole niin puhtaita!

Voi toki juoda esim. omasta vesipullosta yms.

Ruoka oli hyvää ja kaikenlaista söin. Myös salattia, joka siellä on aivan taivaallista. Paikallinen shopska-salaatti oli ihanan raikasta kun siellä nyt niin kuumaa!

Maha oli välillä hieman norm.löysemmällä ( yleistä ulkomailla ).

Hyvää matkaa teille ja nauttikaa!

15+4

Vierailija
5/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai Bulgariassa olitte..*utelee* missäs siellä? Oliko ruoassa esmes jugurtti pohjasia kastikkeita?

Kiitos vinkistä, pitää koittaa muistaa tuo shopskasalaattti. Muistatko mistä aineksista se oli tehty? Melkeistä rupee taas maha kurnii kun sapuskasta kirjottelee..heh ;)

Vierailija
6/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tohtinut syödä kastikkeita ollenkaan. Mutta monenlaisia kyllä on tarjolla :)

Shopskasalaatissa on kurkkua, tomattia, paprikaa, purjoa ja juustoa ( fatajuuston tyylistä, kylläkin minun makuun vielä parempaa ;) ).

Oletteko te mihin menossa?

Vierailija
7/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joll@, me mennään tonne Sveti Konstantinoon.

Oliko se juusto pastoroidusta maidosta? Oliko muita mainitsemisen arvoisia ruokia..nimimerkillä: ennakkoluuloinen ;)