"Helsingin hotelli"
Te joilla suku asuu kauempana Helsingistä, oletetaanko teidän majoittavan sukulaisia? Meillä appivanhemmat tykkää, että voivat vain lähettää miehen sisaria meille. Toinen tuli epämääräiseen työnhakuun ja toisen kanssa oletetaan automaattisesti, että hän voi asua meillä kun käy suorittamassa opintojaan. Ikiopintoja jotka ei ikinä valmistu.
Siis ei kysytä, vaan vain ilmoitetaan ja oletetaan.
Meillä kuitenkin vain kaksio ja ihan itse ostettu ja maksettu. Tässä toinen kupru, miehen vanhemmat käyttäytyy kuin asunto olisi vain miehen. Kuitenkin laitoimme siihen ihan saman alkusumman ja maksamme lainoja yhdessä.
Sellaista ylikävelyä...
Kommentit (3)
Miehen pitää sanoa sukulaisilleen ettei teille voi tulla viikkokausiksi tai päiväkausiksi arkisin. Ettei teillä ole tilaa, haluatte omaa rauhaa kotonanne. Sä et voi sitä sanoa.
Nuo sisaret on vanhempia kuin minä mutta heidän kanssaan käyttäydytään kuin olisivat alakoululaisia. Appivanhemmat myös tulevat ilmoittamatta ihan miten vaan - paras oli itsenäisyyspäivänä kello 6.30 kun oltiin edellisenä iltana muutettu myöhään ja minulla tentti seuraavana päivänä. Olen kuulemma tyhmempi kuin heidän tyttärensä, joiden ei koskaan tarvitse lukea tenttiin... Juu, no sitten se valmistuminenkin on kestänyt jo yli 10 vuotta...
Miehen pitää nostaa kissa pöydälle ja sanoa selvästi sukulaisilleen, että lyhyt kyläily on ok ja pidempi oleilu ei.