Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihasmassan ylläpito on tärkeämpää kuin laihduttaminen jopa sydänsairaille!

Vierailija
02.05.2016 |

Tutkimuksen mukaan edes sydänsairauden ei kannata keskittyä laihduttamiseen, vaan lihaskunnon ylläpitoon. Oletko samaa mieltä ja jos et ole, millä perusteella (muulla kuin uskomuksilla) perustelet eriävän mielipiteesi?

Lähde: http://newsroom.ucla.edu/releases/higher-muscle-mass-associated-with-lo…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy vastaväitteitä?

Vierailija
2/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän sanoma ei sitten mene perille? Moni edelleen keskittyy laihduttamiseen, eikä lihasmassan kasvattamiseen? Toisin sanoen, kytätään BMI:tä eikä lihaksia?

Vierailija
4/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon laihduttanu eikä oo syränsairauksia ollu, prkl!

Kelpaako?

Vierailija
5/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän sanoma ei sitten mene perille? Moni edelleen keskittyy laihduttamiseen, eikä lihasmassan kasvattamiseen? Toisin sanoen, kytätään BMI:tä eikä lihaksia?

Mulla on ollut syömishäiriö ja olen ollut todella alipainoinen ja todella sairas. Nyt olen ylipainoinen, mutta rasvaprosentti on 25 (olen nainen) ja lihasmassa 53%. Aloitin salitreenin reilu kymmenen vuotta sitten ja se oli yksi mikä paransi anoreksiasta.

Olen 170cm ja painan 80kg. Alimmillaan painoni oli 37,5kg. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen painooni ja myös personal trainerini ja ravitsemusterapeuttini olivat sitä mieltä että en saa laihduttaa vaan pitää ylläpitää lihastasapainoa. Ikää mulla nyt 31v.

Juuri katsoin painoindeksiä ja sen mukaan olen merkittävästi lihava. :D

Vierailija
6/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut syömishäiriö ja olen ollut todella alipainoinen ja todella sairas. Nyt olen ylipainoinen, mutta rasvaprosentti on 25 (olen nainen) ja lihasmassa 53%. Aloitin salitreenin reilu kymmenen vuotta sitten ja se oli yksi mikä paransi anoreksiasta.

Olen 170cm ja painan 80kg. Alimmillaan painoni oli 37,5kg. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen painooni ja myös personal trainerini ja ravitsemusterapeuttini olivat sitä mieltä että en saa laihduttaa vaan pitää ylläpitää lihastasapainoa. Ikää mulla nyt 31v.

Juuri katsoin painoindeksiä ja sen mukaan olen merkittävästi lihava. :D

Onneksi olkoon! Mahtava suoritus!

Vierailija
7/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon laihduttanu eikä oo syränsairauksia ollu, prkl!

Kelpaako?

Hyvä näinkin, mutta olisiko niitä sydäntauteja tullut vaikka et olisi laihduttanut?