Sosku ei maksa muksun yo-kemuja!
Kivat vaan teillekin! Alkakaahan selittää mistä taijoin kaakut ja shamppakaljat 107 vieraalle???? Ei sitten saada juhlia muksun suurinta sssaavutusta elämässä vai tähän mennessä?? Ihan kiva kun ex-mieskin tulee vaimonsa kanssa ja ei ole sitten mitään tarjota.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota... Itse maksoin omat yo-juhlani ihan itse menemällä heti töihin kirjoitusten jälkeen. Onko sellainen ajatus ihan mahdoton teillä?
Itse asiassa muuten sama. En mennyt juhlan harjoituksiinkaan, ettei tarvinnut ottaa palkatonta vapaata. Pikkuleivät tein itse ja kakut maksoin kesätyörahoistani. Mutta sekin on valitettavaa, ettei tänä päivänä noin vain mennä töihin, kuten silloin, kaikki halukkaat pääsivät kesätöihin.
Missä muuten ajattelit ne 107 vierasta kestitä, kartanosi puistossako...? Vai pitikö sossun maksaa sen vuokra?
Oikeasti tää on viikon huonoin. *ojentaa palkinnon*
Vierailija kirjoitti:
aijaa, kyllä mun kotikunta ainakin maksaa kaikki 2. asteen valmistujaisjuhlat
ainoa ehto on, että on jo valmiiksi sossun asiakas, pelkästään juhlarahan kärkkyjille rahaa ei myönnetä
Meillä sama. Jos on valmiiksi soskun asiakas, 2. asteen valmistujaisiin saa harkinnanvaraista tukea KOHTUULLISESSA määrin. Meidän tapauksessa kohtuullinen tarkoitti 50 vierasta ja sekin oli kuulemma ylärajalla. Piti myös esittää kustannusarvio eikä soska maksa alkoholijuomien tarjoilua. Itse sain vajaan 700 € maksuosoituksen Halpa-Halliin, koska se ei myy alkoholijuomia lainkaan. Rahaa ei siis saa suoraan käteen, vaan meilläpäin saa maksuosoituksen. Tyttö sai 230 € maksuosoituksen erääseen vaateliikkeeseen ja sillä piti löytää juhlamekko ja kengät. Löytyi kyllä, kiitos asiantunteville myyjille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aijaa, kyllä mun kotikunta ainakin maksaa kaikki 2. asteen valmistujaisjuhlat
ainoa ehto on, että on jo valmiiksi sossun asiakas, pelkästään juhlarahan kärkkyjille rahaa ei myönnetä
Meillä sama. Jos on valmiiksi soskun asiakas, 2. asteen valmistujaisiin saa harkinnanvaraista tukea KOHTUULLISESSA määrin. Meidän tapauksessa kohtuullinen tarkoitti 50 vierasta ja sekin oli kuulemma ylärajalla. Piti myös esittää kustannusarvio eikä soska maksa alkoholijuomien tarjoilua. Itse sain vajaan 700 € maksuosoituksen Halpa-Halliin, koska se ei myy alkoholijuomia lainkaan. Rahaa ei siis saa suoraan käteen, vaan meilläpäin saa maksuosoituksen. Tyttö sai 230 € maksuosoituksen erääseen vaateliikkeeseen ja sillä piti löytää juhlamekko ja kengät. Löytyi kyllä, kiitos asiantunteville myyjille!
Ei ihme, että tää valtio on konkurssin partaalla. Ihan älytöntä.
700 50 vieraalle? Meillä meni samaan vierasmäärään varmaan jotain 250,- vaikka kakut 2 kopl ostettiin valmiina, muu leivottiin itse ja oli skoolimaljat.
On kyllä aika kova homma kun ei saa juhlia pidettyä... Tosi ikäviä kiusaajat, jotka ovat eri mieltä tässä topicissa. Hävetkää aikuiset ihmiset!
Lähde itse menemään ja vie paskat provosi mukanasi.