Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosku ei maksa muksun yo-kemuja!

Vierailija
01.05.2016 |

Kivat vaan teillekin! Alkakaahan selittää mistä taijoin kaakut ja shamppakaljat 107 vieraalle???? Ei sitten saada juhlia muksun suurinta sssaavutusta elämässä vai tähän mennessä?? Ihan kiva kun ex-mieskin tulee vaimonsa kanssa ja ei ole sitten mitään tarjota.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla 107 vierasta? Harvalla joka ihan itse juhlansa kustantaa moista on. Eikö ex osallistu juhlien järjestämiseen?

Vierailija
2/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

107 lähintä vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla 107 vierasta? Harvalla joka ihan itse juhlansa kustantaa moista on. Eikö ex osallistu juhlien järjestämiseen?

Exä ei ole tämän muksun vanhempi, ei edes lähivanhempi.

Meillä on iso suku ja on ollut tapana, että kaikki yo juhliin kutsutaan. Itkettää ja suututtaa samaan aikaan niin, että vapisuttaa....

Vierailija
4/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä pitäisi? Tuskin selviytymisenne on niistä kemuista kiinni. Provohan tämä tosin on.

Vierailija
6/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi kutsua vähemmän porukkaa ja kai nyt jotain pystyt itse loihtimaan? Tai joku kaveri auttaa leipomuksissa.

Vierailija
7/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi ja kestit varojen mukaan. Vaikka provohan aloitus onkin.

Vierailija
8/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttäriperiaatteella.

Vierailija
9/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pystyit kuitenkin lukio-opinnot lapsellesi kustantamaan? Vai maksoiko sossu nekin?

Kyllä tuossa 3 vuodessa olisi pitänyt ehtiä säästää yo-julhiakin varten, varsinkaan kun säästösumma ei olisi ollut yhtä kuukautta kohden edes kovin iso.

Vierailija
10/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on totta.

Vierailija
11/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on idea: nyyttärit! Voin jo nähdä sen otsikon täällä: Nyxän exä vaatii meitä osallistumaan muksunsa yo-juhlien tarjoiluihin. Ai että, nyt on ainesta.

Vierailija
12/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on voi voi ja kestit varojen mukaan. Vaikka provohan aloitus onkin.

Lähe nyt jo MENEMÄÄN sen provosi kanssa! En jaksa teitä palstakiusaajia tänään just KIITOS VAAN SULLE!!1

Vierailija
13/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuota... Itse maksoin omat yo-juhlani ihan itse menemällä heti töihin kirjoitusten jälkeen.  Onko sellainen ajatus ihan mahdoton teillä?

Vierailija
14/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään maksa. Ei se ole maksanut minunkaan kolmen lapsen yo-kemuja. Eikä varmasti kahden seuraavankaan.

Miksi sen pitäisi?

Vierailija
15/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijaa, kyllä mun kotikunta ainakin maksaa kaikki 2. asteen valmistujaisjuhlat

ainoa ehto on, että on jo valmiiksi sossun asiakas, pelkästään juhlarahan  kärkkyjille rahaa ei myönnetä

Vierailija
16/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteitä saa rikkoa. Meilläkin iso suku miehen puolella, mutta mies päätti, ettei kutsuta edes hänen niitä sisaruksia, jotka asuvat kauempana (tosin osan keskinäiset riidat vaikuttivat asiaan). Serkkuja ei kutsuttu enää ollenkaan, lukunottamatta yhtä, jonka kanssa poika on ollut tekemisissä muutenkin. Pojalla on yli 20 serkkkua ja monella heistä jo lapsia. Alkoholia ei ole pakko tarjota. Maljat eivät ole pakollisia. Senkun sanot, ettei tule isoja juhlia, koska et pysty järjestämään ja sillä siisti. 

Vierailija
17/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pystyit kuitenkin lukio-opinnot lapsellesi kustantamaan? Vai maksoiko sossu nekin?

Kyllä tuossa 3 vuodessa olisi pitänyt ehtiä säästää yo-julhiakin varten, varsinkaan kun säästösumma ei olisi ollut yhtä kuukautta kohden edes kovin iso.

Soskusta saatiin harkinnanvaraista kahtena vuonna kirjoihin, kolmantena ei saatu ja sekin otti päähän jo ihan tarpeeksi. Kaikille tasapuoliset mahikset opiskella ja silleen....

Vierailija
18/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyttikestit, vieraat tuovat lahjansa ruuan muodossa.

Vierailija
19/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, mutta siis 107 vierasta?!  :D Ei meilläkään olis ollut varaa kestittää noin montaa ihmistä, vaikka vanhemmat olivat ihan työssäkäyviä ihmisiä. Ei olis myöskään ollut tilaa. 

Ei todellakaan sosiaalitoimiston tarvitse maksella tuollaisia juhlia, ja kun itse leipoo ym, pääsee kyllä suht edullisesti. Ystäviltä ja tutuilta pyytämään apua ja vaikka nyyttärihengessä tarjoilut. Esim. pellille tehdyt piirakat eivät paljoa maksa, ei myöskään pulla tai kuivakakut. Eikä ylppäreissä tarvitse tarjota mitään alkoholia, kahvit ja teet riittävät kyllä, jos rahasta on tiukkaa. 

Vierailija
20/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan, että mun häät maksetaan 200 vieraalle. Tosi epistä, jos valtio ei kustanna mun juhlapäivää. MINÄ MINÄ MINÄ itkupotkuraivari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan