Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko törkeä puuma

Vierailija
01.05.2016 |

Olin perjantaina baarissa työkavereiden kanssa. Illan aikana noin 10 vuotta minua nuorempi mies onnistui pokaamaan minut ja ilta päätyi miehen kämpille jossa harrastettiin (turva)seksiä useampi tunti. Mies oli oikein ihana ja hellä: piti kädestä, tujotteli silmiin seksin aikana, silitteli ja suukotteli. Miehen nukahdettua pukeudun ja hipsin ulos jättämättä nimeäni tai yhteystietojani. Olenko kamala bitch jos jätän homman tähän vai pitääkö minun kohteliaisuudesta laittaa miehelle viesti?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt jättänyt sata euroa yöpöydän kulmalle, niin homma olisi ollut nuorelle miehelle mukavampi.

Vierailija
22/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikäero ole mikään juttu, mulla on 11 v nuorempi mies, ollaan oltu puoli vuotta yhdessä. Miehelle ei ole mun iällä mitään väliä eikä sen iällä mulle. Olen 43, mies 32.

Et siis ole puuma, toimi samoin kuin toimisit saman ikäisen kanssa.

LApsiinsekaantuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi, mutta en tajua miten jaksaisin paneskella tuntikaupalla.

Kyllähän sitä aina jaksaa, mutta mikä idea siinä on? Kaikki yli puoli tuntia on ajan tuhlausta.

Vierailija
25/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä aina jaksaa, mutta mikä idea siinä on? Kaikki yli puoli tuntia on ajan tuhlausta.

Onko seksiä teille aina kertasuoritus? Minä olen aina mieltänyt useamman tunnin paneskelun sarjaksi panoja: pannaan, saadaan orgasmi, makoillaan vierekkäin, jutellaan, hivellään, suudellaan kunnes taas innostumaan panemaan uudestaan ja kierros alkaa taas alusta.

Vierailija
26/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh en kyllä ymmärrä miten kukaan voi olla puuma, jos on pokannut 10 vuotta nuoremman. 10 vuotta ei ole nykyään mikään ikäero.... Puuma olisi vasta jos mies olis jotain 17 vuotta nuorempi. Puuma on hieno nimi, mutta ei se tarkoita mitään irtoseksiä joskus jouluna vähän nuoremman kanssa harrastavaa.

Vierailija
28/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies jaksaa monta kierrosta.

Vierailija
29/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä ja lupaa ensi treffeille anaalia. Taatusti kiinnostuu.

Olen erittäin pahoillani maailmasta, jossa elät. 

Ohis

Vierailija
30/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistui pokaamaan? Läskiperse saa olla tyytyväinen jos jonkun jämät edes pussien tyhjennykseen kelpasi.

Säälin tätä nuorta miestä. Tosin jos sä olet 60 v ja mies 50v niin sitten se on se ja sama.

Kuvitteletko että mies on nyt maansa myynyt ja itkee perääsi?

Suositelen sinulle keskustelua ammattiauttajan kanssa. Pahoittelen taustaasi ja kasvatustasi.

Ohis

Vierailija
31/31 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi