Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet, että kenelläkään bloggaajalla ei ole kirjoja kotonaan?

Vierailija
01.05.2016 |

Sisustuskuvia jaetaan harva se päivä, mutta kenelläkään ei ole kirjahyllyä tai vaikkapa kirjoja ikkunalaudalla

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma, että näillä on

http://blogs.uta.fi/trivium/

Vierailija
22/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kaikki kirjat pois pari vuotta sitten. Valtaosan olin lukenut kerran ja sen jälkeen pölyn kerääminen ja tilan vieminen oli niiden ainoa tehtävä. Nykyään luen e-kirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Muutojen myötä kirjojen haaliminen ei enää houkuttanut. Yliopistoaikoina mulla oli aika suuri kirjahyly täynnä klassista ns. hyvää kirjallisuutta, mutta nyt samat kirjat ovat kindlessä :D

Joitakin kirjoja ostan ja vaihtelen sitten kavereiden kanssa. Sen kirjan kuuluu olla käytössä, ei istumassa siellä kirjahyllyssä. Lukematon kirja ei ketään sivistä.

Vierailija
24/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen ei tarvitse olla esillä? Ei meilläkään ole, ne on kaapissa ovien takana piilossa. 

Vierailija
25/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että suurimmalla osalla nykyisistä nuorista aikuisista ei ole kirjoja kotonaan?

Itse laskin näin nopeasti oman tuttavapiirini (25-35 -vuotiaat) ja kunnollinen kirjahylly/kirjoja löytyy ehkä viidenneksen kotoa.

Vierailija
26/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että suurimmalla osalla nykyisistä nuorista aikuisista ei ole kirjoja kotonaan?

Itse laskin näin nopeasti oman tuttavapiirini (25-35 -vuotiaat) ja kunnollinen kirjahylly/kirjoja löytyy ehkä viidenneksen kotoa.

Nuorten aikuisten on ehkä järjettömintä ikinä hankkia mitään kirjastoa kotiin. Yleensä elämäntilanteet muuttuvat heillä suht usein, hankitaan isompaa asuntoa, muutetaan paikkakunnalta toiselle. Kirjat ovat tuollaisessa elämässä vain rasite, joka vielä valtavan pinta-alan vaikkapa pienen helsinkiläisyksiön koosta. E-kirjat, kirjastot ym. ovat paljon kätevämpiä tälle ikäluokalle. Eikä se kerro mitään kirjojen arvostuksesta tai lukemisesta. 

Vierailija
27/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivonnut KonMarin opeilla kaikki kirjat pois ja hankin nykyisin vain sähköisessä muodossa olevia kirjoja amazon.comista jne.

Vierailija
28/29 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lukemieni blogien pitäjillä on aivan varmasti kirjahylly. Itsellänikin on. Ostan nykyään enimmäkseen e-kirjoja, mutta kaikkien kirjojen vaihtaminen e-kirjoiksi olisi paitsi kallista, myös mahdotonta.

Vierailija
29/29 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän muoti/lifestyle blogia ja meiltä kyllä kirjoja löytyy (yhden seinän kirjahylly ja varastossa aika monta muovilaatikollista kirjoja). Meillä koko perhe kova lukemaan, myös 14 v. tytär.