Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYSSYMAMMA!

22.02.2006 |

Vauva LEVOTON öisin... Kiitos vastauksestas. Se sai taas mut jaksamaan ajatella mistä tää johtuu. Meillä tyttö nukkuu omassa sängyssä,johon nukahtaa sillon klo21-22 itse. Ja nukahtamisseremoniat on iltaisin aina samat. Nyt päätimme rauhoittaa iltaa entisestään...Ehkä ei kuitenkaan ole ollut tarpeeksi rauhallista. Päivärytmi on vakiintunut melkolailla samanlaiseksi. Korva- ja allergia-asiaa olen miettiny ja korvat on tarkastettu - niissä ei ollut mitään. Ajattelin varata ajan yksityiselle ja sitä kautta päästä testeihin.

MUTTA ERITYINEN KIITOS KAPALOSTA... viime yönä klo.4.30 laitoin tytön kapaloon ja uskomatonta hän nukkui siitä klo 7.45 asti. Olo oli ihana. kolme tuntia unta ja tuntui kun ois nukkunu paljon kauemmin. Kapaloa koitan jatkossakin ja toivon ettei viime yö ollut harvinaista herkkua. :)

Ihmettelen aina vaan, eeti neuvola osaa antaa neuvoja vaikka ovat asiantuntijoita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kapalo auttoi! Sitä kannattaa jatkossa käyttää ja sitten kun vähän kasvaa voit harkita unipussin hankkimista. Kapalo kannattaa sitten kietoa tiukasti, mutta ei liian tiukasti tietenkään, jotta toimisi. Eli nyt vaan laitat kapalon jo illalla ja katsot miten käy :-)

Tsemppiä kovasti laittele viestiä miten sujuu.

Meillä nukkuminen oli välillä tosi vaikeaa, mutta nyt alkaa sujua. Illat ollaan ihan rauhassa, jotkut lapset vaan tarvitsevat sitä rauhaa.

Itse olen ollut lapsena sellainen ettei mikään hetkauttanut, aina nukuin yhtä hyvin. Mutta oma lapseni kaipaa rauhallista olemista ennen nukkumaan menoa, valojen himmentämistä, syliä ja niitä iltarutiineja. Ennen kuin sen tajusin oli nukkuminen ja nukahtaminen meillä aikamoista taistelua...

Ai niin ja sitten se, että kun on nukahtanut niin ei kannata ihan hipihiljaa olla, ettei opi siihen liiaksi. Ei tietenkään mitään meteliä voi pitää, mutta normaalilla äänellä voi jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla