Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vikana? Parisuhdeasiaa

Vierailija
01.05.2016 |

Olen normaali, korkeakoulutettu, fyysisesti ja henkisesti terve nainen. En ole kuitenkaan ikinä seurustellut, ja koko mieshistoriani on tiivistettävissä pariin mieheen joiden kanssa olen joskus harrastanut seksiä.

En jotenkin ymmärrä koko parisuhdekulttuuria. Olen käynyt treffeillä, mutta kädestä pitely ja pussailu ei aiheuta minussa mitään erikoisia tuntemuksia. Olen tehnyt noita tavallisia juttuja vain koska kulttuuri on opettanut, että se on "kivaa" ja niin kuuluu tehdä. Seksissä mikään ei tunnu miltään, en siis oikeasti saa minkäänlaista seksuaalista mielihyvää seksistä ollenkaan. Siinä sitä sitten on hinkkailtu intiimiosia yhteen, mutta nautin enemmän esimerkiksi niskahieronnasta.

En jotenkin edes ymmärrä että miksi minun "pitäisi" löytää kumppani, tai että mitä "hyötyä" siitä on. Ainoa asia mitä treffailu ja vastaava on joskus tuonut, on se että onhan se ollut itsetuntoa kohottavaa kun joku on osoittanut kiinnostusta. Ja olen toki aina sinkkuna ajatellut, että ehkä joskus tulee joku erityinen mies, mutta tosiasiassa en ole ikinä ajatellut yhdestäkään miehestä sen kummemmin kuin kavereistanikaan. Siis en vaan tiedä, miltä rakkaus ja ihastuminen tuntuu, vaan tuntuu että kyseessä on asia josta paljon puhutaan ja jota populäärikulttuuri romantisoi, mutta sitten tosielämässä ei se ole mitenkään ihmeellistä vaan yhtä "taianomaista" kuin vaikka läheisen kaverin kanssa brunssilla käynti tai joku muu kiva arjen asia.

Olenko jotenkin viallinen vai oliko odotukseni jotenkin paljon korkeammalla ja siksi ajattelen näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali?

Vierailija
2/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole sinä. On ihanaa olla normaali ihminen, jolla on tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole sinä. On ihanaa olla normaali ihminen, jolla on tunteet.

En omaa asperger-piirteitä, vaan päinvastoin olen sosiaalinen ja pidetty ihminen, töissä ja kaveripiireissä. (Uskallan näin väittää koska minulla on melko laajat sosiaaliset piirit.) En ole myöskään mitenkään traumatisoitunut tai omaa epämääräisiä lapsuuden perheoloja.

Ihmettelen vaan lähinnä, saako joku oikeasti noista deittiailujutuista jotain kiksejä? ap.

Vierailija
4/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan lähinnä, saako joku oikeasti noista deittiailujutuista jotain kiksejä? ap.

Ei. Me kaikki muut deittaillaan vaan siksi kun se on muotijuttu. Kyllä se kohta menee ohi.

Vakavammin; ei tervepäinen tuollaisia kyselisi kuin sinä. Jokin vinouma sinulla on, mutta toisaalta jos et saa mitään deittailusta niin eihän sinun ole pakko.

Vierailija
5/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan vieläkin miltä tuntui kun ekoilla treffeillä tulevan mieheni kanssa hän alkoi hyväilemään minua. Veti lähelleen syliin. Tuntui kun aika olisi pysähtynyt. Olin odottanut tuota hetkeä kauan.

Jos en ole kiinnostunut miehestä niin tämän kosketus on ihan tavallinen. Eikä mistään tule kiksejä.

Toki alkuhuuma laantui miehen kanssa ja pitkän avioliiton myötä miehen kosketus ei tunnu enää niin erityiseltä joka päivä. Mutta aina välillä kun kerätään keskittyä toisiimme ja liekö se rakkaus mikä saa kosketuksen, toisen katseen ja yhdessäolonkin tuntumaan todella erityiseltä. Siis ihan fyysisestikkin.

Vierailija
6/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että saattaisit kenties olla aromanttinen tai aseksuaali, eli et ole lainkaan kiinnostunut romanttis-seksuaalisesta toiminnasta. Toisaalta voit olla demiromanttinen ja -seksuaali, jolloin tarvitset vahvan tunneyhteyden romanttisten ja seksuaalisten tuntemusten kokemiseen. Toki saatat olla jokin kombinaatio yllä mainituista; aromanttinen demiseksuaali jne.

Mutta kategorisoinnit sikseen, jos olet kerran tyytyväinen elämääsi noin, ei sinulla ole mitään syytä vertailla itseäsi muihin! Elämäsi vaikuttaa antoisalta ja tasapainoiselta, ja jos et kaipaa romantiikkaa tai seksiä, sinun ei todellakaan tarvitse pakottaa itseäsi valtavirtakulttuurin muottiin.

Vierailija
7/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ap muuten voimakkaasti koskaan? Liikututko hyvästä leffasta? Itketkö menetystä? Jne

Vierailija
8/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko ap muuten voimakkaasti koskaan? Liikututko hyvästä leffasta? Itketkö menetystä? Jne

En ole erityisen herkkä, mutten tunne-elämältäni mikään kivikään.

Vierailija
9/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitä, mikä tekee sinut onnelliseksi. Ei siinä säen ihmeempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän