Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoli24

Vierailija
01.05.2016 |

Rakkaalla lapsella on monta nimeä Suoli24 alias Suomi24.
Erehdyin uteliaisuuttani rekisteröitymään sinne.

Jotkut hlöt olleet siellä vuosia, vuosia..
Onko ihmisillä alkanut nousemaan erite päähän tuolla deittipalvelussa?
Vaatimukset on hirmuset, pitää olla vain hoikka/siro/sporttinen nainen.
Jos menet kysymään kuinka tarkat kriteerivaatimukset on: jotkut sanoo, että niissä pitäytyy, osa sanoo, että ei nyt niin tiukat.
Kuitenkin livenä, kun tapaat... tulee vastaus: ''Et ole mun tyylinen...''
Miksi sitten valehdella, että kelpaa nainen, jolla on jtn mistä kiinni ottoo? Kun totuus on toinen!?

Tuntuu, että mitä pitempää ihmiset on sinkkuja, etenkin mitä pitempää ovat S24:ssä - sitä täydellisempää ihmistä ettivät, eli todennäkösesti ovat hyvin pitkään yksin. Osa tuntuu odottavan jtn tajunnan räjäytystä ekalla näkemisellä.. o.O
Ehkä liikaa katsotaan myöskin tv-ohjelmia. josta otetaan vaikutteita.

Ja toinen ääripää tämä, kun saat esimerkiks joltain hornan tuutissa asuvalta viestin, pistät ettet ole kiinnostunut mm. matkan takia jne niin hirmu räyhääminen alkaa, kuinka ei oo vara valita tällä naamalla mun?
Ehkä sitten niin.

Itselläni on kohtuu järkevät ''vaatimukset'' eli siis vaatinut mtn hunksia tms.
Joku kuitenkin kohta kysyy, että mitäpä vaadit siellä?
Pinta raapaisullisesti voin sanoa, että esim.
-exä menneen talven lumia
-omillaan toimeen tuleva
-luonnossa viihtyvä
-keskustelutaitonen
-yhden naisen mies.
jne...
Ulkonäöllisesti en mtn vaatimuksia laittanut. En ala halkoa hiuksia jos toinen on vähän tanakka, mitä sitten? En itsekkä ole mikään höyhen.

Ps, toki jokainen saa vaatia vaikka kuun taivaalta - miksi silti pitää valehella toiselle?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siellä kukaan täyttäisi omia vaatimuksiaan, saati sit että edes vastaisi omaa kuvaustaan :-D

Vierailija
2/34 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että s24:ssä on kolmenlaista sakkia. On varatut miehet salasuhdetta hakemassa, on ne epätoivoset reppanat jotka huolis kenet vaan kuka ne huolis ja sit on ne trollaajat jotka ei oikeesti mitää seuraa haekaan vaan on vittuilemassa ja kiusaamassa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa ja suorempaa kalastella esim. pikkutunneilla yökerhossa, tietää heti toimiiko kemiat ja jos toimii oikein hyvin, ne voi testata ja ottaa uusiksi niin monta kertaa kuin haluaa.

Vierailija
4/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nii...

Vierailija
5/34 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että s24:ssä on kolmenlaista sakkia. On varatut miehet salasuhdetta hakemassa, on ne epätoivoset reppanat jotka huolis kenet vaan kuka ne huolis ja sit on ne trollaajat jotka ei oikeesti mitää seuraa haekaan vaan on vittuilemassa ja kiusaamassa vaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/9591906/suomi-24

Vierailija
6/34 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
7/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.up.

Vierailija
8/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
10/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n treffipalsta on säälittävimpien surkimusten loukko jossa lymyää juurikin yllämainitut kolme ryhmää: salasuhteita etsivät ukkomiehet, ne joille kelpaa ihan kuka tahansa ja kolmantena ne jotka saavat kieroa hupia kiusatessaan kahta edellämainittua ryhmää. Tuttavapiirissäni on muutamia joilla tiedän olevan siellä profiili. Sitä kautta vilkaisinkin ko. sivuja. Olihan siellä Tuksunkin ilmoitus 15 vuotta vanhalla muokatulla kuvalla. Nuo netin treffisivut on täynnä ihmisten omia kuvitelmia millainen haluaisi olla ja sen luettelointia.

Vierailija
11/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.suomi24.fi/

Vierailija
12/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla noin miten monet jo sanoikin.

Olen kai sikäli poikkeus tuolla sivulla että kerron aivan rehelliset mitat ilmoituksessani (olen siro ja sporttinen) enkä hae kuuta taivaalta. Olen saanut viestiä varatuilta ja huoritteluviestejä jos en ole jollekulle päivän sisään ehtinyt vastaamaan. Kiva paikka. :(

Vierailija
13/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siellä kans ja ihan tositarkoituksella mutta ei tälläinen hieman pyöreä kelpaa.Miehet etsii vain siroa ja sporttista mimmiä. Olen kyllä treffeillä käyny mutta taitaa olla niin että naama ei kelpaa vaikka muuten voisi kelvata.En ole nätti joten pyöreys on pienempi paha vissiin sitten. Aina sanotaan että naisilla on korkeat kriteerit mutta kyllä ne miehillä on paljon korkeammalla.Mun kohdalla vain tuntuu porukka etsivän enempi kirjeystäviä kuin kumppania.

Vierailija
14/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 on keskustelupalstojen irvikuva siksi, että siellä on niin huono valvonta. Alleria ei kiinnosta mitä palstoilla tapahtuu ja ovat siksi laittaneet tekoälyn poistamaan tietyillä säännöillä kaikki ilmiannetut viestit. Käynnissä on kilpailu siitä, kuinka tehokkaasti palstalla pystyy trollaamaan ilman että viestit katoavat. Aiemmin matala keskustelun taso on laskenut kevään 2017 kuluessa vieläkin huonommaksi, minkä en uskonut olevan mahdollista. Vaan kun typeryydellä ei ole mitään rajaa.

Joukossa on oikeitakin ihmisiä rekatuilla tunnuksilla, mutta harvakseltaan. Rekattu tunnus ei ole oikean ihmisen riittävä tunnusmerkki eli osa niistäkin on selvästi mielenterveysongelmaisia ja jopa keskustelemvat aiheesta palstalla.  Jos olisin seuraa hakemassa niin en pitäisi sitä kovinkaan hyvänä vaihtoehtona siksi, että jo sen maine riittää karkottamaan suurimman osan fiksuista tapauksista etukäteen.

Vierailija
15/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi ok paikka? Onko jostain e-kontaktista mihinkään?

Vierailija
16/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että mulla on vain ja ainoastaan positiivisia kokemuksia s24:stä, mutta kyllä mä sieltä rakkauden löysin. Sain aika paljon viestejä, n. 600 eri mieheltä sen kuukauden aikana, mitä siellä olin. Miehiä siellä on niin paljon ja erityisesti ns. tyhjillä profiileilla, joten kyllä siellä naisena on aika paljon miesten yhteydenottojen varassa. Totta, varattuja siellä on paljon. Totta, pervojakin siellä on paljon. Mutta tiedättekö, on siellä mahtaviakin tyyppejä! Mä juttelin tuon kuukauden aikana useiden todella kivojen miesten kanssa, mutta aika pian sieltä sitten seuloitui yksi, joka tuntui vielä paremmalta kuin muut. Ja hänkin oli siellä kuvattomalla ja lähes tyhjällä profiililla, en mitenkään olisi voinut häntä sieltä itse löytää. En sitten tiedä, olinko jotenkin erityisen onnekas, mutta sillä tiellä edelleen.

Mun vinkit:

- tee omannäköisesi profiili. Sellainen, jossa sun persoona näkyy. Silloin ne paremmin sun kanssa samoilla aalloilla olevat tyypit tunnistaa sut.

- jos mahdollista, laita pari kivaa kuvaa. Kasvokuva ja kokovartalokuva. Ei mitään muokattuja tai yläviistosta otettuja, mutta toki onnistuneita, freesejä kuvia. Tietävät heti, mitä saavat. Minusta on turha yrittää väittää, että ulkonäöllä ei ole merkitystä, kun onhan sillä merkitystä.

- toisaalta lähestyvää miestä ei kannata senkään perusteella heti hylätä, jos hänellä ei ole kuvaa omassa profiilissaan. Jotkut oikeasti eivät halua tai voi sitä laittaa esim. työnsä vuoksi. Ne fiksuimmat tyypit tarjoutuvat silti suhteellisen pian lähettämään kuvansa vaikka sähköpostiin. Ja niinpä, ne fiksuimmat eivät lähettele kuvia elimistään.

- pervot voi blokata. Ne, jotka pommittaa törkyviesteillä, voi blokata. Jos omat hakukriteerit on ehdottomat esim. iän suhteen, yhteydenotot voi estää niiltä, jotka eivät osu ehtoihin. Asetuksiin kannattaa siis tutustua.

- kyllä siellä sitkeyttä tarvitaan, sekä jonkunlaista kykyä olla ottamatta kaikkea henkilökohtaisesti. Joo, siellä on kipeitä ihmisiä, siellä on yksinäisiä, jotka haluavat keinolla millä hyvänsä saada vain jonkunlaisen vastauksen, siellä on varattuja jotka tarjoavat rahaa ja risteilyitä, mutta se on hyvin yksinkertainen ranneliike, jolla ne viestit deletoi. Ja unohtaa saman tien.

Ja lopuksi. Mä ajattelin aina, että jos MINÄ olen suomi24-treffeillä, täytyyhän siellä jonkun miespuolisen vastineenkin olla :)

Vierailija
17/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika herkku. Itse olen saanut ehkä alle10 panoehdotusviestiä puolen vuoden aikana siellä.

On totuudenmukainen profiili, jossa mun ei kerrota olevan avoin, iloinen ja sosiaalinen.

Rehellisyys ei kannata.

Vierailija
18/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoli24 on keskustelupalstojen irvikuva siksi, että siellä on niin huono valvonta. Alleria ei kiinnosta mitä palstoilla tapahtuu ja ovat siksi laittaneet tekoälyn poistamaan tietyillä säännöillä kaikki ilmiannetut viestit. Käynnissä on kilpailu siitä, kuinka tehokkaasti palstalla pystyy trollaamaan ilman että viestit katoavat. Aiemmin matala keskustelun taso on laskenut kevään 2017 kuluessa vieläkin huonommaksi, minkä en uskonut olevan mahdollista. Vaan kun typeryydellä ei ole mitään rajaa.

Joukossa on oikeitakin ihmisiä rekatuilla tunnuksilla, mutta harvakseltaan. Rekattu tunnus ei ole oikean ihmisen riittävä tunnusmerkki eli osa niistäkin on selvästi mielenterveysongelmaisia ja jopa keskustelemvat aiheesta palstalla.  Jos olisin seuraa hakemassa niin en pitäisi sitä kovinkaan hyvänä vaihtoehtona siksi, että jo sen maine riittää karkottamaan suurimman osan fiksuista tapauksista etukäteen.

Keskustelupalsta on hirveä. Siellä on aivan oksettavia, katkeria miehiä riehumassa. Siksi tulin tänne pari vuotta sitten, vaikka palstan nimi onkin lievästi sanottuna ikävä. Mutta suomi24 on liian iljettävä paikka.

Deittipalsta on kyllä ihan erilainen. Siellä on paljon fiksuja, normaaleja ihmisiä. Suosittelen kokeilemaan, itsellä paljon parempia kokemuksia kuin mitä kuvittelisi netissä kiertävien kauhujuttujen perusteella. Epäilen suurinta osaa niistä keksityksi, kun itsellä ei tullut mitään vastaavia kokemuksia.

Vierailija
19/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapakka tai tanssisali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän