nettideitin kuvasta?
pyysin nettideitiltä (mieheltä) kuvaa.. ollaan juteltu pari kertaa netissä ja vaikuttaa ihan ok tyypiltä. En halua kirjoitella pitkiä kirjoituksia ilman että asiassa on joku järki, alkaa vaan omia mielikuvia toisesta rakennella.. mies on saanut viestin, mutta ei ole vastannut. nyt jännittää, laittaako mies kuvaansa, vai häviääkö keskusteluista. ja jännittää miltä mies näyttää, onhan se ulkonäkö molempiin suuntiin tärkeää, voihan olla niin, että miestä ei kiinnosta mun kuva.. onko täällä kokemuksia kuvan pyytämisestä, miten sitten on käynyt, onko kukaan löytänyt rakkautta näin? :)
Kommentit (6)
Vihaan tuota vaihetta. Joka vitun kerta nainen on lopettanut viestittelyt siihen kun oon lähettänyt kuvan. Miksei voi käydä edes kerran livenä katsomassa
hermoja raastavaa se todella on, mutta pakkohan se on vaan se kortti katsoa, koska eihän sitä ikuisuutta voi vaan kirjoitella. olen selkeästi kiinnostunut tyypistä kirjoittelun perusteella, mutta kyllä se kuva vielä on iso osa asiaa ja asioiden jatkumista... kuvattomana voi kirjoitella mitä vaan, ilman totuuden takeita, että turha sellaiseen on aikaa käyttää. ja niin en todellakaan mitään prinssiä odota, vaan ihan normimiestä. :) Ap
Kuvat jakoon heti. Silloin ei tule mitään paineita enää ja keskittyä itse ihmiseen. Kiinnostavan tapauksen kanssa on hyvä myös treffata aika nopeasti. Eli ap: jos miehestä ehkä enää kuulu mitään, niin seuraavalla kerralla olet fiksumpi.
Kyllä, kuvat jakoon heti ja tapaaminen pian, koska silloinhan sen jutun tietää... Onko se kuvan lähettäminen vuorokauden sisään.. sitten deletointi, vai miten? :) ap
olisko kellään kertomuksia nettideiteistä ja kuvista.. ??
Tuo kuvanvaihto on mielestäni hermoja raastavinta koko nettideittailussa. On käynyt niin että itseltä menee täysin mielenkiinto eikä tiedä miten siitä asiallisesti kertoisi, toisaalta on käynyt niinkin että miehestä ei kuulu enää mitään kun on kuvani nähnyt.
Ja sitten on toki käynyt niinkin että kuva on aivan erinäköinen kuin tyyppi itsessään ja pitää tapaamishetkellä sopeutua taas uudestaan. :D
Mutta onnea matkaan!