Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla mielestänne oikeus suuttua?

Vierailija
01.05.2016 |

Olemme kaukosuhteessa poikaystäväni kanssa. Olen harmitellut miehelle koko ajan, miten ikävää kun on niin vähän yhteistä aikaa. Mies on sanonut usein, että koko kesä ollaan sitten yhdessä (meillä on tod.näk. mahdollisuus olla samalla paikkakunnalla). Vähän aikaa sitten mies sitten ilmoittikin, että aikoo lähteä kuukaudeksi ulkomaille :( Eli se olisi sitten kuukausi pois siitä yhteisestä ajasta kesällä :( Harmittaa ihan kamalasti, koska olin odottanut kesää niin kovasti... Mulla on vielä kaiken lisäks ollut vähän vaikeaa nyt talven ja kevään aikana, ja olen sanonut miehelle että tarvitsisin häntä täällä. Onko mielestänne minulla oikeus suuttua? Vai pitäisikö niellä ärsytys ja toivottaa miehelle hyvää matkaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde on kuitenkin molemmin puolin vapaaehtoinen. Parempi kun vaan keksit itsellesi tekemistä, turha se on toisen ihmisen varaan onneaan laittaa.

Vierailija
2/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutut turhasta. Aikuinen mies, jonka kanssa sulla on suhde vasta jonkinlaisella poikaystävätasolla, saa kyllä matkustella kysymättä sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin harmittaisi. Kauanko olette seurustelleet? Ehkä miettisin tuossa tilanteessa, suhtaudutteko yhtä vakavasti suhteeseen. Eli oletko sinä enemmän kiinni miehessä ja välitätkö hänestä enemmän kuin mies sinusta. Jos tuntuu siltä, että miehelle olet vain kevyttä hauskanpitoa silloin tällöin, niin miettisin suhteen jatkoa. Tuossahan vain rikkoo itsensä, jos on itse täysillä mukana.

Vierailija
4/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sais matkustaa ihan kysymättä. Ymmärtäisin etten ole ihan 1 prioriteettilistalla. 

Älä jää roikkumaan!

Vierailija
5/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä sitten yhtään harmittaisi/suututtaisi jos olisitte minun tilanteessa? Jos yhteinen aika on muutenkin rajallista, ja lähes koko vuoden mies on antanut ymmärtää että koko kesä vietetään yhdessä :/ Ja kaiken lisäksi mies itse sanoi, että jos minä tekisin noin, hän suuttuisi. Ap.

Vierailija
6/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö lomalle vai esim töihin?

Vierailija
7/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee ulkomailla ? Jos menee töihin, ymmärrettävämpää kuin joku muu.

Taidatte laittaa lusikat jakoon kaikessa hiljaisuudessa. Miehelläsi ei vaan ole munaa tehdä sitä itse.

Vierailija
8/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos matka on esim miehen työhön liittyvä tai edistää työllistymistä jne niin toki miehen kuuluu mennä. En suuttuisi vaikka toki harmittaisi.

Jos matka on kuukauden kännäysmatka jne niin sais mennä mutta tuskin olisin enää kiinnostunut poikaystävänä.

Vierailija
9/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalle on menossa sukulaisensa luo, ei ole kännäysmatka. Ap.

Vierailija
10/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä sitten yhtään harmittaisi/suututtaisi jos olisitte minun tilanteessa? Jos yhteinen aika on muutenkin rajallista, ja lähes koko vuoden mies on antanut ymmärtää että koko kesä vietetään yhdessä :/ Ja kaiken lisäksi mies itse sanoi, että jos minä tekisin noin, hän suuttuisi. Ap.

Jotenkin sellanen fiilis, rivien välistä, että mies saattaa toivoa ettet odotan häneltä mitään kunnon suhdetta. Tyyliin "jätä mut vakavassa mielessä, mutta kevyessä mielessä voidaan jatkaa tietenkin". Jos kerran suunnilleen käskee sinua suuttumaan koska hän itse suuttuisi. Aika epäloogista..

Vierailija
11/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän voi sanoa vaikka mitä ihanaa, puhua kauniita ja lupailla kuun taivaalta. Mutta teot ovat niitä, jotka merkitsevät. Olen itsekin pettynyt miesten puheisiin, jotka ovat sitten kuitenkin osoittautuneet tyhjiksi, merkityksettömiksi sanoiksi. Olen saanut nenilleni, ja sydämeni on särkynyt. Mieti siis tarkkaan, mikä teidän tilanteenne todellisuudessa on. Tuo ei nyt vain vaikuta kovin hyvältä. Kauanko olette seurustelleet?

Vierailija
12/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suhde tuo tuollainen on? Sinä itket ja vollotat miehen menojen perään ja et voi kuitenkaan lopettaa yhdessä oloa. Ihme säätämistä. Olisiko aika pistää pillit pussiin ja jatkaa matkaa eri suuntiin? Mies on selkeästi jo sitä mieltä ja siksi sinua vältteleekin.

Vierailija
13/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tulisi vuosi seurustelua. On miehellä yksi syykin, miksi hän haluaa lähteä, mutta en sitä täällä paljasta kun tietää mikä tän palstan meininki on :/ (Liittyy uskontoon.) Ap.

Vierailija
14/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä tulisi vuosi seurustelua. On miehellä yksi syykin, miksi hän haluaa lähteä, mutta en sitä täällä paljasta kun tietää mikä tän palstan meininki on :/ (Liittyy uskontoon.) Ap.

Et halua sitä paljastaa, mut paljastit sit kuitenki...

Vierailija
15/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muslimi ja lähtee pyhiinvaellusmatkalle? Tosin yleensähän se sesonki sijoittuu syyskuulle.

Vierailija
16/16 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua syytä paljastaa tarkemmin, koska valitettavasti tällä palstalla saa yleensä vihat niskaansa mistä tahansa aiheeseen liittyvästä :/ Mutta sen verran voin sanoa, että se juttu ei ole mikään sellainen, että hänen olisi "pakko" poistua Suomesta... Äh, hankalaa :/ Joka tapauksessa harmittaa kovasti jos hän lähtee pois kuukaudeksi, ei muutenkaan ole liikaa tätä yhteistä aikaa... :/ Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä