Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan lukion jälkeen pitänyt ylioppilaslakkia

Vierailija
01.05.2016 |

tuolla se on kaapissa samassa laatikossa ollut lähemmäs 30 vuotta. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö sitä lukioaikana useinkin päässä

Vierailija
2/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin lakkiaisiini lakin, en ole kokenut tarvitsevani omaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä paljon nykyisin pidetä. Ei viitsi.

Vierailija
4/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen pitänyt pelkästään lukion jälkeen. Tosin vain kerran, ylioppilasjuhlapäivänäni.

Vierailija
5/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, minkä olet mennyt tekemään!

Vierailija
6/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Lainasin lakkiaispäivänäni isoveljen ylioppilaslakkia, ja sen jälkeen en ole sellaista päähäni laittanut. Ei minulla mitään ylioppilaslakkia vastaan ole, mutta kun en omista, niin en myöskään käytä...

Vierailija
7/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala, minkä olet mennyt tekemään!

Niinpä. Enpä ole tuota lakkia yliopistossakaan tarvinnut. :)

Vierailija
8/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt kaksi kertaa. Lakkiaispäivänä ja seuraavana vappuna. 😊

Vierailija
9/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sitä lakkiaispäivänä ja vain valokuvien ajan, sen jälkeen otin sen pois päästä enkä ole sitä enää kertaakaan pitänyt. Lakkiaisista on 16 vuotta.

Vierailija
10/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pitänyt koskaan ennen lukiota ja ylioppilasjuhliani.

Vierailija
11/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista itsehän sain tuon lakin vasta, kun lopetin lukion, ei sitä ollut lupa käyttääkään lukiossa.

Tapoja on erilaisia, täällä missä nyt elän on käytössä myös ylioppilaslakit, mutta sellaisen saa vasta kun on ylioppilas ja opiskelee yliopistossa. En ole perehtynyt saako lakin ekana vai tokana vappuna. Lakit myös ovat jokaisella yliopistolla ja ehkä opintosuunnillakin vähän erilaisia.

Vierailija
12/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, minä pidän joka Vappu.:) mikä tämän aloituksen pointti siis oli :D

Vierailija
13/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin lakkiaispäivänä ja kuviss, sen jälkeen en. Teekarilakki oli pidempään käytössä vappuisin. Nyt sekin on ollut kaapissa käyttämättömänä.

Vierailija
14/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin sen heti lakkiaistilaisuudessa silloin 1-vuotiaalle veljenpojalle. Tykästyi siihen ja käytti vuosia leikeissään. Parin vuoden päästä voi käyttää omissa lakkiaisissaan :D

Vierailija
15/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama jutttu. Lakin hankin, kait siksi kun vaan piti, en edes ajatellut. Yo-kuvassa lakki on päässä. Ikinä, ikinä en sitä oo päähäni sen jälkeen laittanut. Tuolla se jossain varaston perukoilla muovipussissa lymyää, varmaan ihan ruttaantunut jo. Kirjoitin joskus 700 eaa.

Vierailija
16/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin sitä lakkiaispäivänä ja vain valokuvien ajan, sen jälkeen otin sen pois päästä enkä ole sitä enää kertaakaan pitänyt. Lakkiaisista on 16 vuotta.

Laihduta vähän, mäkin tein ja menee päälle nyt jopa rippiasukin. Ja jos läski ei lähde päästä, niin aina voi käydä ostamassa vähän suuremman. Yhtenä vappuna olimme piknikillä isommalla porukalla, niin yksi neiti oli käynyt ostamassa seuralaiselleen yo-lakin, vaikka tämä ei ollut käynyt kai lukiota kuin vuoden.

Kaikkilla muillakin kun oli lakit. Mun siskokin yksi vappu ihmetteli kun ei löytänyt lakkiaan, kun lainasin sitä että pääsen varmmemmin ravintolaan olin vasta 15 vuotais ja täydestä meni. En jäänyt ikinä kiinni.

Vierailija
17/17 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, lakkiaisista on jo 36 vuotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi