Sinkku hoikka nainen : saatko usein ihailevia katseita perheellisiltä isiltä?
Esim katukuvassa kesäisin? Miten reagoit?Imartelevaa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja nätti nuori äiti-ihminen. En sinkku. Kyllä miehet katsoo, ole kuitenkin päivittäin yksi liikenteessä, ilman miestä ja lasta.
No kyllä ihmiset katsoo. Mutta se, onko katse ihaileva, on kyllä sen ihmisen pään sisällä. Et sinä katseen kohteena oleva voi tietää ihaillaanko sua vai ei. Jos siis ei mitään kommentoida. Mutta onhan se kiva mielikuvitella että kyllä nuo kaikki mua ihailee. :DD
Näinpä :D kyllähän se mamman itsetuntoa kohottaa kun kaikki miehet "ihailevasti katselee"😉😂
En, mutta en kyllä keneltäkään muultakaan.
Kai te ymmärrätte että sinkkuus ja hoikkuus ei ole missään suhteessa toisiinsa? Oliko ap:lla joku ajatus että mammat on aina ylipainoisia, joten siksi isämiehet aina kuolaavat sinkkuja, koska he ovat aina hoikkia?
Mun lähipiirissä perheelliset on enemmänkin hoikkia ja itsestään huolehtivia. Ei lasten jälkeen ole mikään pakko rupsahtaa. Silti miehet saa kuolata vapaillaan niin paljon kuin lystää (kuolaan itsekin harteikkaita uroita). Ei ne oo mihinkään lähdössä ;).
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa joo... läskit taas fantasoivat.
Olen malliesimerkki siitä, että nimenomaan hoikkia katsotaan. Painoin 68 kg, ei katsottu, nyt painan 55 kg, ja miesten katseet liimautuvat minuun.
Kasvot samat, pukeutuminen sama, tavallaan muodotkin samat, mutta paljon pienemmässä mittakaavassa.
Älä yritä yleistää... en usko että sua kukaan katsoo hoikempana ja vuosia vanhentuneen näköisenä samalla tavalla kuin ennen. Sitäpaitsi tuollainen reipas 10kg ei edes juuri vartaloa muuta, on lähinnä pelkästään muotoja. 20-30 kiloo jo muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Saan vaikka en ole hoikka vaan muodokas.
Lähinnä säälittää moinen. Ei imartele yhtään .
Hoikkakin voi olla muodokas ja lihava voi olla muodoton. Muodokkuus on kiinni kropan mallista, ei kiloista.
Minä saan katseita ihan kaiken ikäisiltä isiltä ja miehiltä, vaikka en ole sinkku. Lapsikin on. Olen kai ihan perus kivannäköinen ja minulla on treenattu hoikka kroppa. On oikeasti lähinnä ahdistavaa ja ällöttävää, kun kesällä maauimalassa tms. toisten lasten isät kyylää. Ja kyylää vaikka mieheni olisi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saan, ja riippuu miehen ulkonäöstä, onko imartelevaa vai ei.
Tämä tässä naisenlogiikassa mättääkin ja pahasti =(
Katsojan ulkonäöstä riippuu onko se imartelevaa vai pidetäänkö sitä seksuaalisena häirintänä =(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen malliesimerkki siitä, että nimenomaan hoikkia katsotaan. Painoin 68 kg, ei katsottu, nyt painan 55 kg, ja miesten katseet liimautuvat minuun.
Kasvot samat, pukeutuminen sama, tavallaan muodotkin samat, mutta paljon pienemmässä mittakaavassa.
Älä yritä yleistää... en usko että sua kukaan katsoo hoikempana ja vuosia vanhentuneen näköisenä samalla tavalla kuin ennen. Sitäpaitsi tuollainen reipas 10kg ei edes juuri vartaloa muuta, on lähinnä pelkästään muotoja. 20-30 kiloo jo muuttaa
Lyhyellä ihmisellä 10 kg voi olla 15% painosta, ai ei muuta vai? Pitkällä ihmisellä 10 kg voi takertua vatsaan, eikö näy jos sen karistaa?
En koska naama rupsahtanut ja tissit meneet imetyksissä. Ennen sain. Olen siis hoikka, sporttinen ja pukeudun kivasti. Luulen, että ero entiseen on se, että kasvot rypistyneet ja kuivahtaneet. Kun on kunnolla meikattu, joku saattaa joskus vähän pidempään katsahtaa. Sitä paitsi meillä päin suurin osa naisista pitää itsestään huolen, joten näitä sikalihavia, verkkarimammoja hyvännäköisillä miehillä ei käytännössä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyellä ihmisellä 10 kg voi olla 15% painosta, ai ei muuta vai? Pitkällä ihmisellä 10 kg voi takertua vatsaan, eikö näy jos sen karistaa?
No ei ainakaan sellaisella 160cm tai alle suuremmin näy jos se jakaantuu moneen paikkaan. Tietysti jos olis pelkästään masussa ja olis pakko pitää tiukkaa paitaa aina, mutta ei normi vaatteissa kulkevalla kyllä huomaa.
Olen saanut, ja huolimatta siitä olenko ollut varattu vai sinkku. En ehkä pidä niitä ihailevina katseina vaan himokkaina ja tosi ahdistavina. Perheelliset on pahimpia kyylääjiä niin katukuvassa kuin työpaikallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan sellaisella 160cm tai alle suuremmin näy jos se jakaantuu moneen paikkaan. Tietysti jos olis pelkästään masussa ja olis pakko pitää tiukkaa paitaa aina, mutta ei normi vaatteissa kulkevalla kyllä huomaa.
160 cm painoindeksi vaikkapa 55 kg 21,5 ja 65 kg 25,4, kyllä se näkyy, lyhyemmällä vielä enemmän. Jos siis oletetaan että pudotettu paino on pääasiassa rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan vaikka en ole hoikka vaan muodokas.
Lähinnä säälittää moinen. Ei imartele yhtään .Hoikkakin voi olla muodokas ja lihava voi olla muodoton. Muodokkuus on kiinni kropan mallista, ei kiloista.
Miesten mielestä ihannenainen on hoikka normaalipainoinen muodokas (muodot oikeissa kohdin). Lihavien naisten mielestä muodokas voi olla vain lihava ylipainoinen muodottomaksi turvonnut.
Tuskin ne miehet tietävät katsellessaan naisia onko ne sinkkuja vai eivät. Sen vuoksi en oikein ymmärrä kysymystä. Miehet katsovat naisia ja miehiä ja naiset miehiä ja naisia ja syitä katsomiseenkin voi olla useita.
Mistä ihmiset edes tietävät että heitä nyt ollaan katselemassa? Onko muilla jokin ylimaallinen vaisto joka kertoo että nyt se katse on kiinnittynyt ruumiinosaan X? Luulisi että on itsenkin pakko tuijotella niitä muita ihmisiä tietääkseen että mihin heidän silmänsä on milloinkin suunnattu. Ei ihme että miehen katse viipyy naisessa jonka pää kääntyilee kuin pöllöllä sinne tänne :D
Vierailija kirjoitti:
71kg ja miehet vaan katsoo... Mutta olen aika lihaksikas ja päärynä, mitat muualta kun lanteilta ja reisistä aika pienet.
Olen täällä parjattu yh-äiti, mutta silti saan katseita. Hoikka tosin olen!
Sillä kai ei ole väliä onko sinkku vai ei? Sillä on väliä käveleekö yksin vai miehen seurassa. Kun kävelee yksin, on katsojiakin enemmän. Ja kauniit naiset saavat aina katseita, paikasta riippumatta. Katseita tulee niin perheellisiltä kuin perheettömiltä miehiltä.
Huvittavaa, miten tässä ketjussa kaikki, jotka sanovat olevansa äitejä ja saavansa silti katseita, saavat alapeukkuja. :D Kateutta liikkeellä, kun kaikkien kroppa ei mennyt pilalle lasten takia. Itsekin kuulun niihin onnekkaisiin, joiden vartaloon ei raskaus vaikuttanut. Lisäksi säännöllinen liikuntaharrastus pitää kropan kivan näköisenä. Siihen lisänä kivannäköiset kasvot, vartalon hyviä puolia korostava kiva pukeutuminen ja pieni panostus hiuksiin, niin kyllä niitä katseita tulee.
Miehet kuolaavat suu vaahdossa ja useimmiten heidän vaimonsakin huomaavat että äijä tuijottaa niin että melkein silmät putoaa päästään.
Toisinaan se on ihan ok , mutta joskus melko ahdistavaa