Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä V! Anttilasta tullut pervojen kauppa??

Vierailija
01.05.2016 |

Mitä yhteistä on Akun ja Iineksen fistausleikeillä ja Anttilalla?
En ymmärrä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, että mikä tuotantoyhtiö ja/tai mainostoimisto tässä on taustalla?

Tämän 3D-koiran funktiota olen myöskin ihmetellyt:

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/12930868_252…

Kaiken taustalla on ilmeisesti se, että Anttilaa yritetään nyt epätoivoisesti differoida kilpailijoista ja kirkastaa brändiä, mutta ollaan päädytty vain sekoittamaan pakkaa entisestään ja ärsyttämään kuluttajia.

Vierailija
22/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Erinomanlaiset-sarjan näyttelijät on oikeita näyttelijöitä? Miksi Anttilan oma henkilökunta ei näyttele siinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ne kehtas laittaa erinomanlaisen kun enirolla oli juuri eniromainen?

Vierailija
24/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, että mikä tuotantoyhtiö ja/tai mainostoimisto tässä on taustalla?

Tämän 3D-koiran funktiota olen myöskin ihmetellyt:

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/12930868_252…

Kaiken taustalla on ilmeisesti se, että Anttilaa yritetään nyt epätoivoisesti differoida kilpailijoista ja kirkastaa brändiä, mutta ollaan päädytty vain sekoittamaan pakkaa entisestään ja ärsyttämään kuluttajia.

TBWA 

Vierailija
25/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää kerrassaan. En ole kukkahattutäti ja jossain muussa kontekstissa olisin saattanut huvittuakin noista ankkalinnan seksijutuista. Mutta tuo mainos kääntyy kaikin tavoin itseään vastaan ja jopa vahvistaa tiettyjä ikäviä stereotypioita asiakaspalvelusta: keskenään länkyttävät ja asiakkaille tiuskivat myyjät sekä yli-innokkaat vartijat.

Vierailija
26/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostaisit Anttilasta?

Elektroniikka ja viihde halvempana ja paremmalla valikoimalla Gigantista yms. Vaatteet voi yhtä hyvin ostaa Tarjoustalosta kuin Anttilasta. Kodin Anttilassa on ehkä joskus jotain ostettavaa. Voisivat muut osastot lyödä kiinni jo, johan se on viimeiset 5v tehnyt puolen vuoden välein loppuunmyyntiä.

Voisin ostaa sisustusta, ja olen ostanutkin kivoja mattoja, ja kotimaista muotia, sekä meikkejä. Kaipaan yhä Anttilan hyvää sporttiosastoa takaisin. Olen vanhanaikainen ja ostan cd-levyjä, mutta niiden pitää olla hyviä uusia tähtiä, koska ne vanhat, mitä Anttila tarjoaa, minulla on jo.

Löysin muuten printtimusteita halvemmalla Cittarista kuin Gigantista.

Anttilan lehtiosasto on niin suppea että sitä ei edes kannata mainostaa.

Vierailija
27/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Kohta on iltasanomien ja muiden ykköslööppinä tämä. Katastrofi mainokseksi.

Vierailija
28/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tuon mainoksen naurattaa?

Vierailija
29/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketsisarja on hyvä idea, mutta nuo ei oikein istu suomalaiseen huumoriin. Hirveätä sekoilua ilman hengähdystaukoja. Ja liikaa näyttelijöitä.

Itse olisin palkannut jonkun ammattikoomikon, esim. Kari Ketosen, ideoimaan sketsejä. Tyylilajiksi valitsisin mustan huumorin, joka on rytmitetty niin että hauskuus kehittyy vähitellen - ei niin että heitellään irtovitsejä sinne tänne amerikkalaiseen tapaan. Komiikassa tärkeää on myös jonkinlainen herkkyys, se että roolihahmo paljastaa jonkin inhimillisen ja samaistuttavan puolen itsestään. Tämäkin puoli puuttui Anttilan sketseistä täysin.

Vierailija
30/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vielä jatkaa, on selkeä syy miksi Anttilan tekeleet eivät naurata ja esim. tämä Siskonpedin sketsi taas on uponnut suomalaisten sydämiin:

Siinä on juuri se samaistumisen elementti. Kuka meistä vanhemmista ei olisi joskus asioinut uhmaikäisen kanssa kaupassa. Hauskuus syntyy siitä, että roolit käännetään ylösalaisin. Anttilan sketseissä taas ei ole punaista lankaa ja käsikirjoitus on yksinkertaisesti huono.

Vierailija
31/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin huvikseni miten nuo minulle näkyvän etusivun mainostetut hinnat vertautuu muihin kauppoihin (pääasiassa brittiamazon)

Roccat Ryos MK Pro Näppäimistö 179,90e - muualla 127e.

Philips 32PHT4200 telkkari 249,90 - muualla 239e

Audio Pro Addon T10 aktiivikaiutin orans 349,90 - muualla 249e

DJI Phantom 3 Professional kopteri 1 199,99 - muualla 699e

Acer B326HK 32" 999,99 - muualla 655e

HP 15-af124no 15.6" kannettava tietokone 599,99 - muualla 487e

HP Pavilion desktop 550-187no -tietokone 699,99 - muualla 390e

HP Star Wars Special Edition 15-an070no 999,99 - muualla 895e

Lenovo Tab 2 A10-30 10.1" LTE tablet 199,99 - muualla 156e

Millähän ne kilpailee? 

Katsoitko että tuotteet on täysin samanlaiset? Esimerkiksi samaa tietokonemallia myydään hyvinkin erilaisena mm. muistin määrä.

Vierailija
32/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on outo idea, että tuollaisia puute/pihtari/nyrkkinaintipuheita käytäisiin lapsen kuunnellessa vieressä.

Vierailija
33/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sketsisarja on hyvä idea, mutta nuo ei oikein istu suomalaiseen huumoriin. Hirveätä sekoilua ilman hengähdystaukoja. Ja liikaa näyttelijöitä.

Itse olisin palkannut jonkun ammattikoomikon, esim. Kari Ketosen, ideoimaan sketsejä. Tyylilajiksi valitsisin mustan huumorin, joka on rytmitetty niin että hauskuus kehittyy vähitellen - ei niin että heitellään irtovitsejä sinne tänne amerikkalaiseen tapaan. Komiikassa tärkeää on myös jonkinlainen herkkyys, se että roolihahmo paljastaa jonkin inhimillisen ja samaistuttavan puolen itsestään. Tämäkin puoli puuttui Anttilan sketseistä täysin.

Tässä on hyvää kritiikkiä.

Harmi vain, että tästäkin nostetaan joku kohu, koska yleisö haluaa verta. "Minä en pitänyt tästä mainoksesta, ja jotakuta se voisi loukata, vaikka onkin selvästi täysi läppä!"

Aikuistukaa nyt helvetissä.

Vierailija
34/35 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme scheissea

Vierailija
35/35 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep