Minkä väriset haalarit sinulla oli??
Eli opiskelupaikka siitä pääteltävissä.
Mulla viininpunainen. Selässä Lex.
Kommentit (42)
Viininpunaiset on mullakin :) Kaivariin suunta jahka tästä palstailemasta ehtii! Hyvää vappua!
Vierailija kirjoitti:
Kelluntahaalarini ovat punaiset. Selässä lukee Sunridge.
Nuo ovat sentään hyödylliset haalarit.
Ne olivat valkoiset alunperin, mutta ensimmäisestä vapusta (1990 ) eteenpäin persaukset oli ikuisesti vihertävät/likaiset.
Tosi mukava nähdä kaupungilla nuoria haalareissaan. Omana opiskeluaikana syntyneet ystävyyssuhteet ovat kestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset, joissa myös sateenkaaren värejä. Päässä tupsulakki.
Muistan että seksikkäimmillä mimmeillä oli viininpunaiset tai tummanvihreät haalarit. Nam! Oi niitä aikoja...
Edelleen me viinipunaiset ollaan seksikkäitä <3
Vierailija kirjoitti:
Viininpunaiset on mullakin :) Kaivariin suunta jahka tästä palstailemasta ehtii! Hyvää vappua!
Jesh. Löytyihän täältä yksi viininpunainen :D Hyvää vappua.
iVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset, joissa myös sateenkaaren värejä. Päässä tupsulakki.
Muistan että seksikkäimmillä mimmeillä oli viininpunaiset tai tummanvihreät haalarit. Nam! Oi niitä aikoja...
Edelleen me viinipunaiset ollaan seksikkäitä <3
Kieltämättä viininpunaiset haalarit ovat kauneimmat. Siis eiks ne ole hieman sellaiset kylmän goboltinpunaiset. Mulle ne ois sopinut paremmin kuin meidän tdk:n punaiset. ;-)
En muista, että minkävärisiä vaatteita käytin lapsena ja lapsenahan niitä haalareita käytetään. Ainakin minä käytin haalareita viimeksi lapsena joskus 30 vuotta sitten.
On tuolla kaapissa turkoosit Haaga-Helian AMK-haalarit. Yliopistosta en ole hankkinut. Ei näin aikuisena enää viitsi ottaa turhaa kaapin täytettä.
Valkoiset ja punaiset. Molemmat säilössä kellarissa. Hyviä muistoja :)
Valkoiset. Itse asiassa kahdesta eri koulutusohjelmasta on mulla valkoset haalarit :D
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että "korkeastikoulutetut" ovat kyseessä, kun vertaillaan haalareiden värejä. Sitten koko loppu vuosi haukutaan niitä jotka tekevät haalareissa töitä.
Häh? Kaikillahan niitä haalareita on nykyään, myös amk-opiskelijoilla?
Onko omassa itsetunnossasi vikaa kun jonkun hyväntuulinen vappualoitus kirvoittaa noin negatiivisia tunteita?
Mustat. Vaihdoin kyllä lahjetta viininpunahaalarisen tyypin kanssa - hänellä luki myös selässä Lex.
Mustat. Lääketiede. Amkeilla täällä kauniin värisiä haalareita kun yliopisto alojen haalarit ns. perinteisempiä värejä. Pinkki tai lila olis kiva:)
Kelluntahaalarini ovat punaiset. Selässä lukee Sunridge.